Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia fantasioita teillä on plondeista naisista?

Vierailija
23.01.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain prunetista.

Vierailija
2/17 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisi plondia panna joilla olisi vielä pitkät hiukset. Pitäisi varmaan ottaa seksiopas miten saisi ennen aikaisen laukeamisen pidettyä. voi vittu miten kihottavan näköisiä he ovtkaan. Voisin naida sellaisia naisia joka suunasta, tehdä mitä vaan he sitten haluaisivaisitkaan. Perkele kun saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opotti kätensä mun niskaani,tarrasi hellästi kiinni.Olen blondi ja persauksiin asti pitkät hiukset:)Nykyinen mieheni ei edes välitä onko pitkät vai lyhyet...mutta eipä meillä olekaan kummoista seksiä...

Vierailija
4/17 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opotti kätensä mun niskaani,tarrasi hellästi kiinni.Olen blondi ja persauksiin asti pitkät hiukset:)Nykyinen mieheni ei edes välitä onko pitkät vai lyhyet...mutta eipä meillä olekaan kummoista seksiä...

En ymmärrä miksi plondeja sanotaan tyhmiksi?,yhtä älykkäitä he ovat siinä missä muutkin naisten hiusvärit, katsomatta älykkyyteen. Minun makuuni ovat juuri plondit ja punaruskeat hiuksetkin. Kyllä plondit fiksuja ovat, petipuuhissakin petoja. Sitäkin ihmettelen miksi on näitä plondivitsejä melkein joka lehdessä. Hei jollei teillä ole lapsia niin jätä miehesi, löydät varmaa miehen joka arvostaa sinua myös seksuaalisesti. T. Mies.

Vierailija
5/17 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä/kiinnosta mikään muu kuin hän itse ja hänen nautinnot,mutta käykin sitten vierailla...Joo,olen hitaasti syttyvää,mutta kun saa minut kuumenemaan enpä ihan heti "kylmene" Olen itse huomannut kun Turun baareissa olen viettämässä tyttöjen iltaa,niin kyllä joku mies aina tulee hipelöimään hiuksia ja olen antanut koskea...ei ne siitä miksikään kulu...T:tämä pitkähiuksinen blondi

Vierailija
6/17 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä/kiinnosta mikään muu kuin hän itse ja hänen nautinnot,mutta käykin sitten vierailla...Joo,olen hitaasti syttyvää,mutta kun saa minut kuumenemaan enpä ihan heti "kylmene" Olen itse huomannut kun Turun baareissa olen viettämässä tyttöjen iltaa,niin kyllä joku mies aina tulee hipelöimään hiuksia ja olen antanut koskea...ei ne siitä miksikään kulu...T:tämä pitkähiuksinen blondi

Minä en voi kun kuolata, kun olen jo naimisissa. Käy sinäkin vieraissa, voisit lämmetä nopeammin. Jos olisin vielä poikamies niin kysyisin sinulta meili ositetta.IIIIIIII HHHHHHHHHHHHHHHHHH NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Vierailija
7/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on seuraavanlainen. Haluaisin nuolla sinua, jos haluaisit hyväilyä niin tekisin niin. Haluaisin olla orjasi, naimisen jälkeen haluaisin että tulisit kasvojeni päälle ja valuttaisit eritteesi ja spermani kasvoilleni. Ejakulointi olisi myös kiihottavaa, voisin tarvittaessa kusta sinun päällesi tai sinä minun päälleni. Sinua olisi myös ihana piiskata, naisimme ja nuolisimme niinkauan että olisimme aivan puhki ja helliä. Olisitko kiinnostunut asiasta?.

Vierailija
8/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ottaisin fledasta kunnolla kiinni ja naisin suuhun sen kummemmin kyselemättä.

Vierailija
9/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kasin viesti sai minut syttymään...juuri noin sen pitäisi mennä,tai ainakin sinne suuntaan;)..AAAhh,ihanaa ois saada nyt ekan kerran vuoteen isoa kullia tähän suht pieneen,märkään pimppaan,oooooh!!

Vierailija
10/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"plondi"...;(

Vierailija
11/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi käy vieraissa ja seksi on surkeeta jätä miehesi. Kyllä sinulle varmaan löytyisi sellainen mies joka huomioisi sinut ja tarpeesi. Pitäisitkö esileikeistä ja jos niin minkälaisista.

Vierailija
12/17 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kasin viesti sai minut syttymään...juuri noin sen pitäisi mennä,tai ainakin sinne suuntaan;)..AAAhh,ihanaa ois saada nyt ekan kerran vuoteen isoa kullia tähän suht pieneen,märkään pimppaan,oooooh!!

Vierailija
13/17 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plondit on olevinaan muka vaikeesti saatavana,saman laisia sutturoita ku kaikki muutkin,plondeja on laihoja lihavia keskiväliltä,plondi? käsitys et on tiukka lihanen missi tyyppi,paskat,mun vaimo on blondi ei sen kummempi ku muutkaan naiset.

Vierailija
14/17 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipä tytöllä jutu vituksi, selvää lesotusta tän tytön jutut, on korkeintaan nähnyt uutisista juttua......

Vierailija
15/17 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisikin niin hälläväliä. Pidän heteronaisista kun myös lesboista, Olen nähnyt ihan oikeasti pari leboa lemmiskelemässä, olipahan ihana näky.

Vierailija
16/17 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pöpökammoinen"??

Suihku ennen rakastelua/seksiä on itsestäänselvyys minulle,mut että se pitää oikein "ääneen" mainita täällä??WTF?

Vierailija
17/17 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pöpökammoinen"??

Suihku ennen rakastelua/seksiä on itsestäänselvyys minulle,mut että se pitää oikein "ääneen" mainita täällä??WTF?

Jos on alkava suhde niin ei sinunkaan lisäksi kaikki pidä puhtautta itsestään selvänä. Sinulla ja minulla se on itsestään selvä asia, mutta painotan ei kaikilla. En ole pöpökammoinen mutta en nuole sellaista pillua jota ei ole pesty,silloin tulee kysymykseen pelkkä pano.