Minä en halua Ecuadorilainen hihittelevä homo muuttaa Mäntyniemeen!!
Nih.
Kommentit (21)
Minä en halua, että ylimielinen, kansaa halveksuva kylmä ja koppava porvarisrouva muuttaa sinne.
Mutta vielä vähemmän haluan sinne Niinistön kaltaisen raha-raha-raha-miehen.
Mä jotenkin tykkään tosta Haaviston "kauniimmasta" osapuolesta vaikka en Haavistoa aiokkaan äänestää. Musta toi on vaan niin hauska ja jotenkin sulonen toi Anton(?) vai mikä sen nimi sit on... :D Ei ehkä presidentin puolisoksi sopiva, mutta vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä ja jollain tavalla sellaselta sopivan hölmöltä :D Se koko ajan vaan hymyilee ja sit se on hauskaa ku se puhuu suomee niin murtaen :D
Minkäs teet, jos enemmistö äänioikeutetuista haluaa. Sillä on meitä, joilla kriteerit ovat poliittiset, eikä mitään seitsämänpäivää tasoa.
Mua järkyttää suuresti AV:n poliittisen "keskustelun" taso. Päätin, etten avaa enää yhtä ainutta Haavisto/Niinistö aloitusta.
ei halunnut että punatukkainen demariämmä pysyisi Mäntyniemessä? Onnea vain, hyvin meni silloinkin.
Mutta vielä vähemmän haluan sinne Niinistön kaltaisen raha-raha-raha-miehen.
Se, joka ratkaisee. Eurooppa on talouskriississä, joka on suurin uhka myös meille suomalaisille, nyt tarvitaan kokemusta rahasta, eikä naturasta.
kuka Mäntyniemeen jää isännöimään tai emännöimään.
Presidentin tehtävähän isännöinti ja edustaminen.
Sinun kaltaiseltasi asiaa tuskin tullaan kysymään. :) Joo ja ecuadorilainen kirjoitetaan ihan pienellä alkukirjaimella. Noh, eipä se kirjoitustaito varmaan sinun elämässäsi ole niin kovin tärkeä, eihän? Nih. :) :) :):p
Halonen ja Arajärvi kai siellä nyt asustelee ja muuttoa tekee, muttei se meidän perheemme arkea ole muuttanut mitenkään.. Ei se asuminen eikä poismuuttokaan.
Minkäs teet, jos enemmistö äänioikeutetuista haluaa. Sillä on meitä, joilla kriteerit ovat poliittiset, eikä mitään seitsämänpäivää tasoa.
Minua sinne ei kutsuta missään tapauksessa, eikä ap:kaan kannata ihan lähiaikoina kutsua odotella.
Nih.