Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisunnaiset 23.1.12

23.01.2012 |

Nopsasti teen uuden avauksen ennenkuin lähden hakemaan muksuja koulusta!!

Mites sisunaisten viime viikko sujui??Mulla kivasti ja herkuitta tietenkin..nyt onkin enää vajaa kuukausi totaali-herkkulakkoa jäljellä, mutta laihduttaen jatketaan sen jälkeenkin ;)!

Paino tänään 87,3kg eli taas karisi 1,1kg ja tyytyväinen olen :)!

Illalla zumaan ekaa krtaa tänä vuonna..liikunta onkin jäänyt ihan liian vähille!!

Tsemppiä joka iikalle ja mukavaa viikkoa toivottelee köris

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa köris, tosi upea tulos!!!

Vaaka ei ole mun ystävä tällä hetkellä. Jaksan osan viikosta tsempata, mutten ihan kokonaan ja sillä ei tulosta synny. En lupaile lukemia tällä viikolla, katsotaan ensi viikolla uudemman kerran. Hyvää viikkoa kaikille!

2/8 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko porukka vatsataudissa ed.viikonloppu, mehuja vei taas tuo viime viikolla vieraillut tätipunainen joka verotti taas yli 600ml minusta ja se mikä mut lamaannutti täysin viime viikolla oli maanantainen kahvakuulajumppa jonka jälkeen mun polvet ja reidet meni ihan lukkoon! Lauantaina pääsin kunnolla taas käveleen...pikkusen surkeassa kunnossa oon..mutta ei tuon mun niverreumakaan ihan terässä mua piä..Eli olin hiukan vaivalloinen viime viikon!

Eilen kävin taas salilla ja mää pelkäsin ihan hirveästi meenkö taas niin tukkoon mutta nyt aamulla olo oli paljon parempi ku viimes mutta kyllä kuitenki tietää tehneensä jotaki :) mutta kyllä mää viime viikolla aattelin että jos tää mun urheileminen on näin vaikeaa niin en taatusti tätä tee ku loppuviikko menee sitte toipuessa..

Körömöllillä hienot pudotukset! Mää en saa millään noin hienoja määriä kiloja pois vaikka herkut on pois ja yritin karpata (en ees saanu sillon karppaamisen ekoilla viikolla ku max puoli kiloa per viikko pois).

Karppausta en oo vielä tälle vuodelle alottanu uudelleen vaan oon yrittänyt hyvä-karpata ja syödä suht kevyesti.

Paino on samassa ku joulun jälkeen, ei meinaa ottaa nyt vaaka mua tosissaan ku junnaa vaan...tietty elimistö on sekasin viime viikosta mutta tahdon nää kilot jo pois! Miten mää kehtaan tälläsenä tonnikeijuna mihkään Thaimaan rannalle kk:n päästä mennä??? voih ja huoh...Niin joo se vaaka näytti eilen 95,8kg..tippuis ees nyt muutaman gramman loppuviikolla!

Tsempit kaikille loppuviikoksi!

Epätoivoinen nani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 82.1 kg, ( 62 kg), 87.1 kg, 1.8 kg, -7.7 kg, 5.0 kg, 12 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 31.6 , 1.66 m

Laskin sinulle allakka uuden tavoitepainon (vko 9 ja 84,5 kg). Tässä alla senmukainen ennuste:

94.8 kg, 84.5 kg, ( 62 kg), 87.1 kg, 1.8 kg, -7.7 kg, 2.6 kg, 6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.6 , 1.66 m

Körömölli

90.2 kg, 84.8 kg, ( 68 kg), 88.4 kg, -0.9 kg, -1.8 kg, 3.6 kg, 7 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32.5 , 1.65 m

Minlee

91.2 kg, 88.8 kg, ( 75 kg), 90.2 kg, -0.5 kg, -1 kg, 1.4 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.5 , 1.78 m

Leidi

91.5 kg, 87.1 kg, ( 75 kg), 91.7 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 4.6 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.6 , 1.73 m

Horsmankukka

75.7 kg, 70.7 kg, ( 57 kg), 73.5 kg, 0.4 kg, -2.2 kg, 2.8 kg, 12 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.0 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 71.5 kg, ( 66 kg), 73.3 kg, 0.0 kg, -7.7 kg, 1.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.4 , 1.70 m

Tiittari

Tasapainoilua

Lopullinen tavoite: 60,0 kg,

Paino nyt: n. 59,7 kg

Fivesome

87.2 kg, 72.4 kg, ( 60 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -12.8 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27.3 , 1.65 m

Katiié

75.1 kg, 71.6 kg, ( 69 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.7 , 1.70 m

nani76

103 kg, 90.4 kg, ( 60 kg), 94.4 kg, 0.0 kg, -8.6 kg, 4 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 36.9 , 1.60 m

05/2010

79 kg, 75.0 kg, ( 72 kg), 79 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m

Ajallisesti lähinnä vko 9 (su 4.3) välitavoitetta

1. sija =>… 0 …vkoa:.. Tiittari

2. sija =>… 5 …vkoa:.. Minlee

3. sija =>… 5 …vkoa:.. Fivesome

4. sija =>… 6 …vkoa:.. Allakka-

5. sija =>… 7 …vkoa:.. Körömölli

6. sija =>… 8 …vkoa:.. Leidi

7. sija =>… 8 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

8. sija =>… 8 …vkoa:.. katiié

9. sija =>… 8 …vkoa:.. nani76

10. sija =>… 8 …vkoa:.. 05/2010

11. sija =>… 12 …vkoa:.. Horsmankukka

Laihduttajia: 11

Painon muutos : +0.8 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 29.3 kg

Vierailija
4/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas :)

..ei vaan edelleen! Säännöllisen epäsäännöllisesti pinoa seuraan, mutta tämä nettiaika tahtoo olla rajallista - ensi kuussa ehkä kiire helpottaa! Sitä odotellessa pikakuulumiset.

Täällä vaaka meni tänään historiallisen alas. Tiedän että se johtuu kahdesta lähes ateriattomasta päivästä, mutta silti hymyilyttää :D Viikon vai pariko, en pysy oikein ajan(kaan) kärryillä, paino on pysytellyt tuossa 59,4kg tuntumassa (tämän saa laittaa listaankin!). Tämän aamun kuivapaino :D :D oli iiiiikkk *rumpujen pärinää* 58,8kg! Ou jee, tässähän pääsee pian oikesti katselemaan sitä tavoittelemaani kesken-päivän-sisävaatteissa-60kg -tilannetta.

Hei hoi,

kaikki olen taas lukenut mutta mihis kommenttiajatukset katosivat? Oih ja voih, anteeksi kaikille.. ensi yönä lupaan nukkua paremmin, ensi kuussa lupaan valvoa järkevämmin :)

Mukavat tammikuun loppupäivät,

Tiittari.

Vierailija
5/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Köris, ja aploodit sulle! Todella hienosti menee!!

Mä unohdin viime perjantaina laittaa tuloksen, mutta koska huomenna on taas perjantai, niin tokkopa sitä nyt enää edes kannattaa julkistaa. Nii, enkä mä edes taida muistaa sitä lukua niin tarkkaan...oliskohan ollut jotain 200-300 grammaa pudotusta? Joo, ei tässä vauhdilla hurrata...

Tulipa mieleeni kysymys, että kuinka monta tuntia te nukutte yössä? Musta tuntuu, että mä olen aiva vaan väsynyt, nukuin mä sitten kuinka paljon tahansa...Onkohan vuodenajallakin jotain tekemistä olon kanssa?

Mutta sitten nämä yöt (niinkuin viime), kun nukun oikein huonosti ja liian vähän... seuraava päivä on ihan kamala!!! Ajattelen vaan syömistä koko ajan, enkä muuten mitään terveellistää syömistä. Blaah, vaikka olis koko viikon tsempannut, niin yks huono yö voi sabotoida kaiken.

Mutta, palajan astialle huomenissa, toivottavasti ei nyt kamalia plussia sentään...

6/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau tiittari :)ja onnea hirmuisen hienoista lukemista!!!

Leidi:Missäs ne sun perjantaiks lupaamat tulokset ovat ;)??Mä nukun aivan liian vähän..tiedän sen itse, mutten tee asialle mitään,vaikka pitäis, mutta kun nää myöhäiset ehtoot on ainoita mahdollisia milloin saa hetken ihan vaan olla rauhassa niin nautin näistä niin kovin, etten malta mennä nukkumaankaan ;)!!

Mä oon tyytyväinen tähän viikkoon, sillä syömisten lisäks oon myös liikkunut noiden tavanomaisten koiralenkkien lisäks kerrankin mukavasti, sillä maanantaina olin zumbassa, ti olin reippaalla lenkillä mp3:n kanssa ja eilen olin sh´bamissa eli mielestäni ihan kivasti :) ja tänään oltiin vielä koko perhe 1½tuntia luistinradalla, tosin ei siinä liikuntaa tullut, kun jätin omat luistit kotiin, mutta raitista ilmaa ja hyvää mieltä roppakaupalla kumminkin :)!!

Ens viikko poikkeekin tavallisesta, sillä lähden atk-koulutukseen Vantaalle 2 päivää ja muuten oon iltavuorossa, joten voin luvata, et liikkumiset jää vähiin..toivottavasti syömisetkään ei lähde koulutuksessa käsistä..siellä kun sitä valinnanvaraa ei ainakaan viime koulutuksessa juuri ollut..noh, lähti tai ei niin herkkuihin en koske kumminkaan ;)!!

Eips mul muut..köris

7/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

78,8kg, 77kg, 70kg, -, -, 1,8kg,

Mä tein nyt niin että unohdan menneet ja annan ton nyt olla lähtöpaino. Muuten vaan masentaa ku paino lähtee niin hitaasti.

Yllättävän hyvin toimi se suklaalla terästetty nutrilet kuuri ja kilot on toistaseksi pysyneetkin pois. nyt vain lisää kasviksia ja hedelmiä ehkä se helpottaa ku käyn paikkauttaan loppuviikosta hampaan ja pystyn alkaa syömään toisellakin suun puoliskolla. Ainakin toivon niin:)

Vierailija
8/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joo-o, jäi lukemat perjantailta listaamatta, mutta tällä kertaa syy on miehen! Meni nääs "putsaamaan konetta" ja pisti koko masiinan ihan sekaisin! Sen ei pitäis ikinä koskea mihinkään taskulaskinta monimutkaisempaan! No, vika vihdoin korjattu, ja nyt taas pelittää hetken!

Perjantain tulos oli 91.2, eli 500 gramma lähti. Mutta musta tuntuu, että jos nyt menisin vaa'alle, niin kaikki olis takaisin...eilinen Kreikkalainen salaatti oliiveineen ja fetajuustoineen tuntuu nyt silmäluomissa asti!Argh, mikä turvotus!

Oikein mukavaa viikkoa jokaiselle!!