Voihan HOMO, kun alkaa vituttaa tää homoudesta keskustelu kun EI SILLÄ OLE MITÄÄN VÄLIÄ OIKEASTI!
Oon täs feisbuukissa lukenu miten toiset Haavistovastaiset selittää Haaviston menestystä sillä että ihmiset haluaa näyttää suvaitsevaisuutensa äänestämällä HOMOA. Toiset Haavistovastaiset selittää että ei sillä ole edes koulutusta. Ja se on HOMO. Toiset sanoo että se on sivari. Ja se on HOMO. Ja sitten sitä ja tätä. Ai nii ja se on HOMO.
Kuitenkin arvoiltaan ja jopa ansoiltaan, oli koulutusta tai ei, Haavisto on näistä kahdesta se PARAS.
Kommentit (30)
Miksi ihmeessä juuri tässä menee sulla raja? Siis jos muuten olet ensimmäisenä tasa-arvoa kirkumassa.
Monissa tilanteissa esitellään presidentti ja hänen puolisonsa ja se jo riittää.
Ei tarvi pitää kädestä kiinni. Suomi joutuu naurettavaan asemaan ja pilkan kohteeksi.
Minusta homo voi tehdä mitä tahansa työtä, mutta ei olla presidentti.
Se on liian arvovaltainen asema.
Niinistöllä nyt on vaan vaimo ja kyllä se vaan painaa loppumetreillä.Mailma ei ole valmis homo presidenttiin ja se on aivan varma, vaikka suomalaiset olisivatkin siihen valmiita.
Ei ole kysymys homo vihasta, koska mulla on ollut paljon ystävinä homoja.
"ei ole kysymys homovihasta kun mulla on ystävähomoja"
Voi päivää sentään. Liian arvovaltainen asema homolle.
Missä näitä ajatuksia oikein kehittyy? Ootko varma että ne sun homoystävät on oikeasti sun ystäviä?
Monissa tilanteissa esitellään presidentti ja hänen puolisonsa ja se jo riittää.
Ei tarvi pitää kädestä kiinni. Suomi joutuu naurettavaan asemaan ja pilkan kohteeksi.
Miten se pilkka ilmenee? Mitä siitä seuraa?
No toi ääliö sanoikin että "on ollut". Ei oo näköjään enää :-D
Niinistöllä nyt on vaan vaimo ja kyllä se vaan painaa loppumetreillä.Mailma ei ole valmis homo presidenttiin ja se on aivan varma, vaikka suomalaiset olisivatkin siihen valmiita.
"ei ole kysymys homovihasta kun mulla on ystävähomoja"
Voi päivää sentään. Liian arvovaltainen asema homolle.
Missä näitä ajatuksia oikein kehittyy? Ootko varma että ne sun homoystävät on oikeasti sun ystäviä?
Mun siskolla paljon homoja ystävinä ja nyt asutaan aivan eri kaupungissa, kun nämä homot.
Bailattiin ja kaveerattiin yhdessä ja olen ollut homo baarissakin monta kertaa.
Nykyään olen yleensä vain perheeni kanssa ja nämä homot oli kavereita, mutta ei niin läheisiä, että lähtisin heitä tapaamaan kauas toiseen kaupunkiin.
Jokaisella on yksi äänioikeus ja eniten ääniä saanut voittaa.
Taitaa tulle harmitus siitä, että ymmärätte itsekkin, että Haavisto ei tuel presidenttiä.
nyt meni takuuvarmasti ääni Haavistolta.
on ensisijaisesti arvojohtaja. Millaista arvomaailmaa te niinistön kannattajat kannatatte? Kaikki se missä haavisto pätevyydessään niinistölle jää, on helposti kurottavissa umpeen, mutta hengen rikkautta ei niinistö voi enää oppia!
nyt meni takuuvarmasti ääni Haavistolta.
Mahtava logiikka. Haaviston syy jos joku täysin tuntematon, jonka ehdokasta et edes tiedä, kutsuu sinua ääliöksi. Nyt tuli kyllä kunnon repskops!!
Niinistöllä nyt on vaan vaimo ja kyllä se vaan painaa loppumetreillä.
Mailma ei ole valmis homo presidenttiin ja se on aivan varma, vaikka suomalaiset olisivatkin siihen valmiita.