Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksin jälkeen aina huono olo. en kykene sen jälkeen läheisyyteen mieheni kanssa.

Vierailija
13.11.2005 |

haluan mieluummin mennä yksin esim vessaan, pesulle, minne vaan. pakoilenkohan hellyyden tunteita? en jotenkin kestä niitä. välttelen miehen katsetta, kun en kestä sitä miten mies alkaa sen jälkeen pelkäämään spermatippoja siellä täällä.

tämä on ollut aina. on oltu yhdessä 4 vuotta. aikaisemmissa parisuhteissa, en oikein muista tunsinko samoin, mutta tunsin kuitenkin tyhjyyttä ja inhoa ja itkin usein seksin jälkeen.

saatan aluksi haluta seksiä tosi intohimoisesti, tai jopa hellästi. mutta seksin jälkeen aina olo on yhtä turta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet itkenyt vauvana, sinut on jätetty oman onnesi nojaan. Et ole tottunut läheisyyteen, vaan olet tottunut olemaan yksin, olet tottunut jo vauvasta ratkaisemaan tilanteen yksin. Nyt kun läheisyyttä on tarjolla, kun saisit syliä kun tarvitset, et osaa ottaa sitä vastaan.

Joku kysyi tätä samaa just jonkun lehden parisuhdeterapeuteilta ja näin se terapeutti vastasi. Eli ne vauvaiän toteutumattomat hellyydenhetket purkautuvat nyt tällä tapaa. Et saanut silloin hellyyttä, et osaa nyt sitä vastaaottaa kun olet haavoittuvimmillasi.

Siis kyse niin vanhoista asioista, joita ei voi itse edes muistaa, jostain alitajunnan syvimmistä syövereistä kumpuavat.

Todellakin, tuo terapeutti voisi auttaa, ei se ole mikään häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtein heti saatuaan orkut. Ei haittaa. Seksi on kivaa eikä sen jälkeen ole mikään pakko tehdä jotain, vaan saa yhdessä tehdä ihan mitä haluaa tai erikseen.

Vierailija
4/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään että takerrun mieheeni kuin pikkutyttö, itken sikiöasennossa enkä pääse koskaan jaloilleni. ennen nykyistä miestäni, minulla oli tällaisia kokemuksia. olin todella " pieni" . hentoinen, sinisilmäinen ja helposti hyväksikäytettävä. takerruin jokaiseen. tässä suhteessa kai haluan jotenkin välttää sen takertumisen, mutta sen sijaan että seksi lähentäisi, tämä etäännyttää... juuri saman syyn takia. etten takertuisi. että pysyisin jaloillani. sellainen " järkiasenne" ... en osaa selittää paremmin. auttakaa.

ap

Vierailija
5/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä häpeäväni kehoani, eikä mieheni myöskään ole mikään väkisin ottaja, että mun pitäis sitä pelätä, että hän tarraa pakaroihin heti ne alastomana nähtyään. en todellakaan tiedä, miksi.

ap

Vierailija
6/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kuitenkin kiva(?) kuulla, jos jollain ollut samanlaisia ongelmia.

Vierailija
7/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olisi kuitenkin kiva(?) kuulla, jos jollain ollut samanlaisia ongelmia.

Vierailija
8/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä sanotaan, että ne ovat sielun peili.

Voisi olla ihan hyvä jutella psykologian tai terapeutin kanssa näistä. Ei se ole häpeällistä. Saisit keskittyä tähän ja ehkä ymmärrät, mistä tunteesi ja ajatuksesi johtuvat.

Vierailija
9/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuvaamiesi tapahtumien jälkeen tuli ero, koska ymmärsin etten rakastanut miestäni.. En tarkoita tällä kysymykselläni loukata sinua, jos todellakin rakastat, mutta halusin vain heittää yhtenä vaihtoehtona.

Vierailija
10/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumaattista seksin ym.puolella.Mulla samoja ongelmia ja taustalta löytyy insestiä,raiskausta jne.

Vierailija
11/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ainakaan tiedä/muista joutuneeni lapsena insestin uhriksi. sellaiset ajatukset ovat kyllä monesti käyneet mielessä - entäs jos sittenkin? muistin hiljattain, että jo lapsena halusin AIKUISTEN miesten huomiota - myös seksuaalista! ensimmäinen poikaystäväni oli minua 5 vuotta vanhempi - olin silloin itse 15-vuotias. seurustelimme useita vuosia ja suhde kaatui tähän heräämiseeni, että " haluan seistä omilla jaloillani" enkä olla se miesten hyväksikäyttämä pikkutyttö.

parikymppisenä olin todella herkkä " antamaan" ja alistumaan miesten haluille. olen " Kiltti" tyttö, miellyttäjä. (vaikken sen seksuaalisen käytöksen perusteella toisaalta!) masennuksesta olen kärsinyt varmaan lähes koko elämäni(en enää, tietääkseni - paitsi jos sitten olen häiriintynyt kuten joku mainitsi). terapiassa olen käynyt, mutten seksi-.

ap

Vierailija
12/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkota että sitä sitten sain :-/, en ainakaan múista. ap

Vierailija
13/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nuorempana,ja nykyään tulee vieläkin välillä noita samoja fiiliksiä kun sulla,ja oikeen etova olo.

Vierailija
14/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin siis tuon alkuperäisen viestin seksin jälkeen, kun en kyennyt olla miestäni lähellä. hetki sen jälkeen kuitenkin aloin kaivata hänen kainaloonsa ja MENIN sinne pikkytytöksi halailemaan ja " itkemään" . se tuntui hyvältä.

ap

Vierailija
15/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..orgasmusta..?

[color=red]

-Sambuca [color=orange] in flames

Vierailija
16/20 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä ihme, jos on seksin jälkeen outo olo..

[color=red]

-Sambuca [color=orange] in flames

Vierailija
17/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n teksti oli kuin itseni kirjoittamaa. Käyn terapiassa eikä siellä ole noussut esiin lapsuudenaikaista hyväksikkäyttöä, mutta sekä terapeuttini että minä itse jollain tasolla luulemme, on vielä tulossa... tuo edellinen teoria pikkuvauvana huomiotta vaille jäämisestä kyllä pitää omalla kohdalani paikkansa täysin! Että tiedä näistä sitten...

Vierailija
18/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihan varma. Mutta jostain tästä kyllä ihan varmana luin, ja kysymys oli ihan sama kuin ap:llä.

Eli ei välttämättä mistään hyväksikäytöstä kyse ole, eikä mistään rikollisesta, vaan siitä, ettei vaan ole saanut vauvana huomiota silloin kun on halunnut.

Ite en kyllä oo mikään ekspertti sen paremmin tän ongelman kuin vastauksen kanssa, mutta kerroinpa vaan mitä luin.

Oiskohan iltalehdellä mitään arkistoa netissä???

Vierailija
19/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi tosiaan se iltalehden(?) juttu. mitenkähän vanha lehti kyseessä?

Vierailija
20/20 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niillä on se Sohvin sohvalla tai Sofian sohvalla tai jotain. Se on EHKÄ saattanut olla siinä, tai sitten olen lukenut asiasta kahvilassa Cosmosta tai Gloriasta, mutta melko varmasti se on tämä Iltalehden uusi seksiterapeutti.

Ei kovin vanha lehti ollut, max 2 vkoa.