Raskaana olleet/olevat.
Onko kukaan tehnyt vatsoja raskauden alussa normaalisti? ja ootteko kuinka pitkään tehneet? voiko vatsatreenit tehdä hallaa?
Kommentit (8)
On kova harrastamaan liikuntaa, juoksua ym. Ja synnytys oli ollut vaikea, kun oli kuulemma liahkset ottaneet niin paljon vastaan.
mutta olen treenannut uudestaan nyt joku puol vuotta ja päässyt sen makuun niin mietin vaan että hankala lopettaa sitä kesken :O nyt kun on makuun päässyt niin ei haluisi lopettaa kesken ja kun sen tietää että omalla kohdalla maha ei palaudu littanaksi vaan päin vastoin ;) Onko muilla vielä kokemuksia/tietoa??
Eikö tuo palautuminen kuitenkin ole ihan yksilökohtaista...jotkut palautuu litteiksi, joillekin jää röllysäkki.
Miksei sais tehdä vatsoja? Vatsalihakset sillon tällön ei kuitenkaan tee miksikään huippu-urheilijaksi.. (viitaten tiukkuuteen synnytyksessä)
saat ihan netistä katottua :) jumppapallon kanssa on ehkä helpointa, sitten kun on jo isompi masu :) onko sulla mahdollista päästä työterveyslääkärille? mulle tuli sieltä hyvät ohjeet, kun ei selkä enää kestänyt kantaa mahaa :)
ja ap:n tapauksessa ei taida olla sama kyseessä kuin kaverillani.
Eikö tuo palautuminen kuitenkin ole ihan yksilökohtaista...jotkut palautuu litteiksi, joillekin jää röllysäkki.
Miksei sais tehdä vatsoja? Vatsalihakset sillon tällön ei kuitenkaan tee miksikään huippu-urheilijaksi.. (viitaten tiukkuuteen synnytyksessä)
Veikkaanpa että teki mitä teki, kannattaa ainakin treenata tasaiseen tahtiin. Äkilliset revittelyt tai raskas jumppa tauon jälkeen eivät ole hyväksi.
Mulla on toiminut vesijuoksu ja hissitön kerrostaloasunto sen verran hyvin että olen ihan liikuntakykyinen edelleen. Laskettu aika meni eilen, eli ramppaan nyt portaita ja kannan kauppakasseja siinä toivossa että lähtis homma käyntiin :)
En tee silloin tällöin vaan ihan joka päivä olen tähän asti tehnyt niin sivuttaiset vatsat kuin muutenki vatsoi vielä joku 100 kertaa. mutta siis en itse usko että on vielä niin timmissä kunnossa ne lihakset että hankaloittaisi synytystä ;) t.ap
Ei kannata!En tehnyt raskauden aikana enkä jälkeen pitkään aikaan!Kolme raskausta,ja omistan saman litteän vatsan,kuin ennen niitä!Minulle suositeltiin näin,ja toimi.Muusta en tiedä