Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka lihoneet karppauksella?

Vierailija
23.01.2012 |

Kokeilin mielenkiinnosta karppausta, olisin pari kiloa halunnut pois. Tulikin pari kiloa lisää.

Olen normaalipainoinen ja ainakaan minulle tuo karppaus ei tuonut toivottua tulosta. Harrastan liikuntaa (uinti, juoksu) ja palaan siis entiseen ruokavaliooni kevennettyäni nuo pari lisäkiloa pois nestepaastolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaushan ei pidemmän päälle ole mikään dieetti vaan elämäntapa. Sitä voi lihoa virallisterveellisellä ruokavaliollakin, kuten moni lihookin.

Muistithan syödä tarpeeksi kasviksia ja vihanneksia yms?

Vierailija
2/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole laihtunut vhh-ruokavaliollani, mutta senttejä on lähtenyt pois huimasti.Lihas painaa enemmän mitä läski ja sen ihmiset helposti unohtaa. Ei se paino vaan kaventuneet sentit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marjoja. Lisäsin ruokavalioon rahkaa ja tonnikalaa, en rasvoja muuten kuin juustojen suhteen. Ei todellakaan toiminut.

ap

Karppaushan ei pidemmän päälle ole mikään dieetti vaan elämäntapa. Sitä voi lihoa virallisterveellisellä ruokavaliollakin, kuten moni lihookin.

Muistithan syödä tarpeeksi kasviksia ja vihanneksia yms?

Vierailija
4/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, syön suurimmaksi osaksi kasvisruokaa ja lihaa vaan 1-2 kertaa viikossa. Karpatessa tuli 3 kg lisää (karppasin 6 kk ja kaikkialla missä kyselin mikä karppauksessani on pielessä kun lihoin, ei kukaan keksinyt mitään vastausta :P kuulemma söin ihan kaikkien karppisääntöjen mukaan), lähtivät kun jätin karppauksen. Karpatessa olin lisäksi jatkuvasti väsynyt, iho voi huonosti ja vatsa ei toiminut.

Ei se vaan sovi kaikille.

Vierailija
5/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan kaventunut. Alkaa tuntua turhauttavalta, nuo ruoatkin ällöttävät :(

Vierailija
6/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpatessa lihoin 4 kiloa ja ne laihdutin virallisterveellisesti. Oli niin jumalattoman huono olla ne kaksi viikkoa kun kikkailin.

Oksettaa ajatellakin.

Vierailija
7/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas hölmöä tekstiä. Mikä ihmeen elämäntapa?

Yhtä lailla gluteeniton tai laktoositon syöminen on dieettiä, elämäntapa jotain ihan muuta.

Vierailija
8/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoksi puoleksi haittarekisterissä mainittu lihominen. 19 muuta haittaa onkin paljon vakavampia, tosin lihominen yleensä johtaa niihin. Kannattaa perehtyä aiheeseen.

Vierailija
9/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika sama mitä syö, mutta jos energiaa saa enemmän, kuin kuluttaa, niin lihoo. Ja toisinpäin.

Turha syyttää valitsemiaan ruoka-aineita, kun syö enemmän kuin kuluttaa.

Ellei älykkyys riitä tuohon, niin on tuomittu läskiksi lehmäksi.

Vierailija
10/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi kuukauden ihan samaa mitä minä, lähtöpaino hänellä oli 103kg. Oltiin kotona molemmat, joten ei päässyt huijaamaankaan. Minä laihduin 7kg ja mies pysyi grammalleen samoissa lukemissa. Ei siis ollut hänenkään juttunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän