Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+5 ja paksua limaa,

Vierailija
23.01.2012 |

oisko limatulppa? Oli pakko juosta sängystä vessaan kun tunsin, että valuu reisille jotain. Ja valukin sitten paksua limaa aika paljon. Voikun olis tulppa ja pääsis kohta synnyttämään..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se ei aina kerro, että synnytys olisi käynnistymässä. Minulla meni nimittäin kuukausi vauvan syntymään siitä, kun se irtosi.

Joskin olet jo niillä viikoilla, että synnytys todennäköisesti lähtee pian käyntiin.

Vierailija
2/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongannu itseltäni limatulppaa mutta vois kuulostaa melko hyvältä!

Kotiläksynä määrään sulle nyt pienen kauppareissun; hae jotain hyvää itsellesi, kävele mieluiten.

Sitten siivoile mutta varo ettet telo itseäsi.

Seksiä kun mies tulee töistä.

Myös omilla sormilla (puhtailla) voi ärsyttää synnytystä käynnistymään menemällä kyykkyyn, laittamalla sormet alapäähän ja pyöräyttelemällä sormia vaginassa.

Ne herkut ihan nautintoon ja rentoutumiseen! Ei kannata pelkästään väsyttää itseään.

Mutta jännältä kuulostaa! Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi oispa jo mullakin, alkaa tää odottelu riittämään.. tsemppiä koitokseen :)

t: rv 38+0

Vierailija
4/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasinkin, että lähden kauppareissulle hakemaan jäätelöä ja suklaata.. Tietysti reippaasti kävellen! :p Ja sit olis ohjelmassa pölyjen pyyhkimistä ja pyykkäilyä.. Ja katotaan jos illalla kerkeen vielä laittamaan miehenkin hommiin! ;)

Tahtoo niin kovin jo päästä synnärille!

Ap

Vierailija
5/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä tyhjentämässä..

Eikös sekin voi olla merkki lähestyvästä synnytyksestä?

Rupee jännittämään! :)

Ap

Vierailija
6/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta lapsi saattaa painaa rakkoakin.

Ei saa liikaa toivoa ettei pety karvaasti.

Mutta hyvältä vaikuttaa! Peukut ja varpaat on pystyssä!

3

Vierailija
7/10 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vähän puuhaillut :) Aurinkoisessa, raikkaassa ilmassa kävely on vain piristänyt! Ihan harmittaa kun en aiemmin ole tajunnut sen tekevän noin hyvää, vaan olen pysytellyt kotona liitoskipuja peläten. Kotitöitä olen tehnyt oman jaksamisen mukaan, pikkuhiljaa. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole itseäni läkähdyttää tai hajottaa selkää. Olen myös löhönnyt ja nukkunut aina kun siltä tuntuu ;)

Seksi ei ole auttanut, vaikka sitäkin ollaan harrastettu ahkerasti..

Ap (8 oli myös)

Vierailija
8/10 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä supisteli muutaman tunnin aika tiuhaankin, mutta meni ohi sitten. Pidän kyllä sitäkin jo edistyksenä kun moneen viikkoon ole supistellut ollenkaan. Olen lenkkeillyt ja tehnyt kotitöitä ahkerasti ja vaikkei synnytys vielä ole käynnistynyt, niin ainakin on ihanan energinen olo! :) Ja koti kiiltää ;)

Vierailija
9/10 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että bongasin limatulpan rv 41 aamulla ja se oli verensekaista limaa, jonka vuoksi olin siitä 100% varma. Siitä puoli päivää ja meni lapsivedet ja supparit kiihty ja yöllä oli nyyti jo sylissä

Vierailija
10/10 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös rasittavat... jos päivän lenkkeilet ja siivota niin paljon ko jaksat niin arvaappa onko kiva punnertaa yöllä vauvaa ulos :)

Se synnytys käynnistyy kun on sen aika. Muista levätä ja nauttia hiljaisuudesta vielä ko voit!

Seksi miehen kanssa on muuten tehokkaampaa, koska siinä spermassa on jotain ainetta joka edistää synnytyksen alkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan