Pisteillä syövät auttakaa!
Olen syönyt kolmen päivän ajan tunnollisesti kaikki 19 pistettä..
aamulla puntari näytti kilon enemmän kuin aloittaessa????
Onko kenellekkään käynyt samoin?Täytyykö kenties vähentää pisteitä vai mistä johtuu.Nyt toki olen syönyt ruisleipää reippaasti kun ennen söin pari leipää viikossa.
Kommentit (3)
Toki olen syönyt joka päivä " oikeasti" kun ennen tuli näykittyä jatkuvasti.Liikuntaa en ole toistaiseksi harrastanut,lapset kipeinä ja vettä satanut joka päivä :(
Siksi kysyin sitä, kun meille sanottiin, että vaikka tietyllä pistemäärällä saa ruoalla syödä " niin paljon kuin haluaa" , kohtuullinen olisi sellainen 2-3palaa. Kasviksista kysyin taas siksi, että vaikka ne olisikin nollaa kaikki, ne ei silti ole kalorittomia ne nollakasviksetkaan. Jopa porkkanalla voi lihoa, jos sitä syö peruspisteiden lisäksi liikaa. Eli joku kilo päivässä alkaa olla kasviksissa raja. Oletko varma, että lasket pisteet oikein? Siis ettet arvioi kotiruokia yli tai alle?
Toivottavasti " vika" löytyy!
Oletko syönyt suolaista ruokaa, sehän kerää nestettä? Onko kuukautiset alkamassa ja turvotusta? Jos olet harrastanut liikuntaa, ja paikat on kipeänä, se on merkki siitä, että elimistöön on kertynyt maitohappoa ja paino nousee hetkellisesti sen takia? Kuinka tarkka vaaka sulla on? Olitko alasti tai samoissa vaatteissa, samaan vuorokauden aikaan? Oletko syönyt kasviksia " yli" ?