Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas lapsi, kokemuksia puolest ja vastaan kiitos??!

Vierailija
23.01.2012 |

Tausta:

Naimisissa, 2 lasta, tyttö ja poika, oma talo, maalla asutaan, vakityöpaikat jne,,,

mutta se henkinen puoli ja käytännön puoli, mitä odottaa kun ja jos kolmas lapsi tulee perheeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona vain 3 lasta. En minä tässä huomaa mitään sen vaikeampaa kuin kahden lapsen kanssa. Yksi lapsi lisää ja vähän enemmän "työtä" lasten kanssa. Ja rahanmenoa vähän enemmän. Mutta, muuten on elämä ihan tasaista menoa :)

Nyt lapset 5v, 2v ja 6kk.

Vierailija
2/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaan 3 lasta on. Esikoinen on koululainen ja nämä kaksi pienempiä, 3-vuotias taapero ja vauva nyt 9kk. Jos mies osallistuu myös arkeen ja lasten hoitoon, ei kolme lasta ole ollenkaan "liikaa".

Olen kovin onnellinen, että halu vielä kolmanteen tuli ja se meille suotiin. Ei oikein osaa edes enää ajatella elämää kahden lapsen kanssa, yhdestä nyt puhumattakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne viitsi niin riidelläkään kun sitten ei jää leikkikaveria - ja ulkona ollessa molempia kohti on yksi aikuinen juoksemassa perässä - kun kolme kirmaa eri suuntiin siinä on jo vähän enemmän juoksemista vanhemmille. Kahden kanssa elämä olisi rauhallisempaa, mutta kolmen kanssa hauskempaa ja vilkkaampaa, itse olen iloinen että kolmaskin tuli, enemmänkin saisi tulla. Suosittelen, mutta vaativampaa se on.

Vierailija
4/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö jo koulussa ja poikakin 5vuotias, ei ihan kaikki olisi onneksi enää "pieniä".

T:Ap

Vierailija
5/8 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheessä lapsista kasvaa itsekkäitä, omahyväisiä ja vähä-älyisiä. Kaksi lasta on maksimi määrä.

Vierailija
6/8 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheessä lapsista kasvaa itsekkäitä, omahyväisiä ja vähä-älyisiä. Kaksi lasta on maksimi määrä.

myös koira ja kesämökki ettei vaan lapsistasi tule vähä-älyisiä.

Vierailija
7/8 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hankkia myös koira ja kesämökki ettei vaan lapsistasi tule vähä-älyisiä

Sinun lapsillasi ei ole mitään toivoa kehittyä normaalijärkisiksi. Älykkyys on periytyvää. Miksi minulla pitäisi olla koira ja kesämökki? Ei minulla ole lapsiakaan.

Vierailija
8/8 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei alkuun lämmennyt, mutta useamman vuoden jahkailtuaan suostui. Isommat lapset olivat peräjälkeen ja jo eskarissa ja koulussa, kun kolmas syntyi.

Hänestä on ollut todella paljon iloa koko perheelle. On ollut isommillekin hienoa kokea tuo kuopus. Toki oli työllistävää aloittaa vauva-arki alusta, mutta se aika meni äkkiä ohi. Juuri hetki sitten mies jutteli, ettei voisi kuvitella elämää ilman tuota kuopusta. Myös sisaruksille kuopus tuo paljon iloa. Aika vaikea keksiä mitään negatiivista.

Matkustelemme edelleen ja kukaan tuskin jää mistään muustakaan tärkeästä paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme