Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisitko sinä itseäsi 30 v. vanhemman miehen?

Vierailija
22.01.2012 |

Minä en. En myöskään äänestä, vaikka vaimo silittäisi paidat (miten h ö l m ö sekin voi olla...).

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani, aika tavalla tuo kymmenen vuotta on sellainen raja itselläkin, vaikka kuinka haluaisin sanoa iän olevan vain numero.

Vierailija
42/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se fakta ettei siinä ikä ratkaise kun kolisee.

Eikä sitä tosiaan kukaan elä sinua kokeneemmaksi ja älykkäämmäksi kuin mitä itse olet. Ja ajatusmaailmasi on juurikin untuvikkoa. Vaikka olisit vanhempi niin naurettava ajatusmaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

h ö l m ö on sellainen nainen joka ei osta miehelleen itsestään siliäviä puuvillapaitoja. Paitsi tietenkin jos tykkää silittämisestä...

Vierailija
44/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se fakta ettei siinä ikä ratkaise kun kolisee.

Eikä sitä tosiaan kukaan elä sinua kokeneemmaksi ja älykkäämmäksi kuin mitä itse olet. Ja ajatusmaailmasi on juurikin untuvikkoa. Vaikka olisit vanhempi niin naurettava ajatusmaailma.

Ymmärrätkö? Minun, en puhu muista, uskon tuntevani itseni. Turha sinun on pappapuolison valintaasi nyt minulle selitellä. Ajatusmaailmani ei ole untuvikkoa, vaan realismia MINULLE. Onko noin vaikea ymmärtää? Ei minulla ole vanhempia miehiä kohtaan mitään kaunoja, ja ystävinäkin on sellaisia. Mutta rakkaussuhde vanhempaa ei vaan toimi kohdallani.

Vierailija
45/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettu elinikä on miehillä noin 74,4 vuotta!

Eli erittäin jyrkkä EI MISSÄÄN NIMESSÄ!

Toinen olisi ollut jo 10 vuotta eläkkeellä ja mä olen itse urani huipulla... Puh, yäk, ei.

Vierailija
46/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v vanhempi miljardööri...ehkä!

Vierailija
47/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään silittäisi mieheni paitoja, paitsi jos hän hoitaisi vastaavasti kokonaan jonkin toisen kotitöiden osa-alueen, esim. ruoanlaiton.

Tämä ei tosin vaikuta äänestyspäätökseeni suuntaan tai toiseen. Äänestän muuten Haavistoa.

Vierailija
48/48 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän myös Haavistoa, vaikka nuoren puolison joskus ottanutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi