Naisitko sinä itseäsi 30 v. vanhemman miehen?
Minä en. En myöskään äänestä, vaikka vaimo silittäisi paidat (miten h ö l m ö sekin voi olla...).
Kommentit (48)
Ihan se fakta ettei siinä ikä ratkaise kun kolisee.
Eikä sitä tosiaan kukaan elä sinua kokeneemmaksi ja älykkäämmäksi kuin mitä itse olet. Ja ajatusmaailmasi on juurikin untuvikkoa. Vaikka olisit vanhempi niin naurettava ajatusmaailma.
h ö l m ö on sellainen nainen joka ei osta miehelleen itsestään siliäviä puuvillapaitoja. Paitsi tietenkin jos tykkää silittämisestä...
Ihan se fakta ettei siinä ikä ratkaise kun kolisee.
Eikä sitä tosiaan kukaan elä sinua kokeneemmaksi ja älykkäämmäksi kuin mitä itse olet. Ja ajatusmaailmasi on juurikin untuvikkoa. Vaikka olisit vanhempi niin naurettava ajatusmaailma.
Ymmärrätkö? Minun, en puhu muista, uskon tuntevani itseni. Turha sinun on pappapuolison valintaasi nyt minulle selitellä. Ajatusmaailmani ei ole untuvikkoa, vaan realismia MINULLE. Onko noin vaikea ymmärtää? Ei minulla ole vanhempia miehiä kohtaan mitään kaunoja, ja ystävinäkin on sellaisia. Mutta rakkaussuhde vanhempaa ei vaan toimi kohdallani.
Odotettu elinikä on miehillä noin 74,4 vuotta!
Eli erittäin jyrkkä EI MISSÄÄN NIMESSÄ!
Toinen olisi ollut jo 10 vuotta eläkkeellä ja mä olen itse urani huipulla... Puh, yäk, ei.
30 v vanhempi miljardööri...ehkä!
En myöskään silittäisi mieheni paitoja, paitsi jos hän hoitaisi vastaavasti kokonaan jonkin toisen kotitöiden osa-alueen, esim. ruoanlaiton.
Tämä ei tosin vaikuta äänestyspäätökseeni suuntaan tai toiseen. Äänestän muuten Haavistoa.
Äänestän myös Haavistoa, vaikka nuoren puolison joskus ottanutkin.
Ei ole minun asiani, aika tavalla tuo kymmenen vuotta on sellainen raja itselläkin, vaikka kuinka haluaisin sanoa iän olevan vain numero.