Naisitko sinä itseäsi 30 v. vanhemman miehen?
Minä en. En myöskään äänestä, vaikka vaimo silittäisi paidat (miten h ö l m ö sekin voi olla...).
Kommentit (48)
on mua vaan 20 vuotta vanhempi.. =/
Isäni on mua 19 vuotta vanhempi ja jo hän on aivan eri sukupolvea ja tyyliä. En ikimaailmassa voisi himoita itseäni 30 vuotta vanhempia miehiä, yök.
Mulla ja Haukiolla on reilu vuosi ikäeroa (olen siis hieman nuorempi) ja olen LUKEMATTOMIA kertoja ihmetellyt että voisin periaatteessa itse olla vastaavassa tilanteessa. En vaan voisi tuntea mitään vetoa tuon ikäistä miestä kohtaan (charmia toki voi tuonikäisessä olla, sen myönnän, Salessa ei sitä mielestäni kuitenkaan ole). Lisäksi ajatusmaailma, arvot, kokemukset ja ihan kaikki on vaan niin erilaista tuon ikäisellä että ehei ikinä....Yök.
Oma isänikin on vasta vähän yli 50, meillä on 20 vuotta ikäeroa. En osaa mitenkään kuvitella että olisin isäni ikäisen saatika vanhemman miehen kainalossa "siinä mielessä".
Jos olisin 20 vuotta mies olisi 50 v.
Jos olisin 30 vuotta mies olisi 60 v.
Jos olisin 40 vuotta mies olisi 70v.
Miehellä tulisi olla joko valtaa tai rahaa, jotta voisi antaa elinympäristön, jossa minulla olisi helppoa.
Mikäs siinä, voisin aloittaa toisen elämän kun mies 80 v ja minä 50 v, miehen rahoilla ja mennä parisuhteissa toiselle kierrokselle. Helliminen ja seksi voisi olla ehkä outo ajatus, muta minun tulisi tykätä isäni kaltaisista reilusti vanhmmista miehistä ja heidän huomiosta.
mutta 20v nuoremman miehen ja vielä tumman ja nätin voisin ottaa!
Olen 50v eli ihan lapsi ei olisi 20v nuorempikaan.
En varmasti. Eikös ole hieman outo olo kulkea pappa-ikäisen kanssa kun itsellä on vauva...
Ei ole montaakaan vuotta, kun sain lapsen vaipoista, nytkö pitäisi ottaa toinen isompi vaipanvaihdettava riesaksi - ei kiitos!
ja ajatus omaishoitajana olemisesta kotona vaatisi kyllä mieheltä karismaa ja ennenkaikkea rahaa ennen sitä dementia-aikaa. Voisin sitten nakittaa jonkun kotiapulaiseksi tekemään nuo hommat.
yhdessä isääni vanhemman miehen kanssa.
Mutta toisaalta, jos sielujen sympatiat kohtaavat... Ja ihan samalla todennäköisyydellä ne kohtaavat samaa sukupuolta olevan kanssa ;)
Mahdollista, mutta ei todennäköistä.
Joten presidenttiehdokkaiden paremmuutta en arvioi tästä vinkkelistä.
28 vuotta vanhempi joten ei minua ikäero haittaa. Mutta Niinistöä en silti äänestä ;-)
mutta 30 vuotta on aika paljon. Sellainen 5-10 vuotta on ollut mulle sopiva. Tosin onhan siinä sitten iso ero, kun toinen on 75 v. ja toinen 65 v. Tai 85 ja 75. Saatika sitten jos mies olisi 85 v. ja itse 55 v. Mutta rakkaus ei katso ikää.
Oi, kyl! Vanhemmat miehet on ihania! Ja olen mieluusti nainen ja teen naiselliset asiat, pidän kodin siistinä jne. MUTTA VAIN koska itse niin tunnen ja haluan. Jos mies sanoisi ettäsilittäminen kuuluu vaimolle, saisi raudasta. Mies ei minua määrää´tai jaa tehtäviä huushollin suhteen, sen tulee vaan nostaa minut jalustalle ja ihailla kun oon niin näppärä.
Saulissa on vastenmielistä toi suhtautuminen vaimon "apuun", ihan ku elämänsä nainen olis vaan pikkuapuri. Voin kuvitella että se tytöttelee nuorempia aikuisia naisia koska politiikka on sentään raskaan sarjan miesten hommaa. Yäk!
Ja mitä ihmeellistä on paitojen silittämisessä? Minäkin silitän miehen paidat enkä näe siinä kyllä mitään omituista tai hölmöä.
Käsittämätöntä, miten fiksut ja koulutetut naiset jonkun miehen edessä taantuvat aivan hyväksikäytettäväksi ja lapsen tasolle.
Suhtautuminen elämään on niin erilainen, ettei ole mitään yhteistä. Ei sitä heti huomaa, mutta kun alkuhuuma on ohi, niin sitten alkaa kaduttaa itsensä ennenaikainen vanhentaminen vanhan kumppanin kanssa.
Ja mitä ihmeellistä on paitojen silittämisessä? Minäkin silitän miehen paidat enkä näe siinä kyllä mitään omituista tai hölmöä.