Naisitko sinä itseäsi 30 v. vanhemman miehen?
Minä en. En myöskään äänestä, vaikka vaimo silittäisi paidat (miten h ö l m ö sekin voi olla...).
Kommentit (48)
Omien vanhempieni suhde oli tuollainen, eikä se ihan terve ollut.
mäkään en ikinä ole voinut kuvitella että voisin haluta itseäni lähes 20 vuotta vanhempaa miestä mutta niinhän tässä nyt pääs käymään..
itse olen 32 ja mies 51. mutta ikä on vain numeroita.
mitään ei olla VIELÄ tehty mutta halut on kovat puolin ja toisin ja ihania viestejä on lähetelty ja käyty pitkiä keskusteluja.
aika näyttää miten tässä käy.
mutta en kyllä ottaisi 20 vuotta nuorempaa naistakaan puolisokseni.
Sellainen 10 vuotta on raja. Enkä kyllä enää vanhemman miehen kanssa suhteeseen helposti alkaisi. Olin aviossa 21 vuotta vanhemman kanssa, mies oli erotessamme 52-vuotias. Nyt kun ajattelen asiaa...ei helvetti.
Raha ja vaikutusvalta eivät minua kiihoita millään tavalla, eivätkä korvaa mitään.
Kuuluisat viimeiset sanat! Ihminen ei kuitenkaan toimi noin. ;)
Puhe on ihmisien suhteesta, siihen miten he alkaa vaan suhteen vaikkei sitä ajattelisi käyvän, eikä siihen numerot vaikuta jos joku sytyttää!!
Lähinnä ihmettelen että miten joku voisi ajatella ettei alkaisi olemaan toisen kanssa jos synkkaa.
31 kirjoitti ihmettelevänsä miten oli joskus vanhemman kanssa. Tuo on ihan normaalia eron jälkeistä ajattelua, kaikki ihmettelee jotain ja siten suojelee itseään. Pitää eroa selviönä, se pitää jotenkin selittää itselleen. Suhde oli mahdottomuus, aina se eronneelle on.
Isäni on minua 24 vuotta vanhempi ja nelinkertainen vaari ja eläkeläinen. Oksu!
Isänikin olisi nuorempi, joten ei oikein sytytä. En kyllä ottaisi kovin paljon nuorempaakaan. Kerran olen 7 vuotta vanhemmasta tykännyt, ja sekin ikäero tuntui varsin isolta, vaikka molemmat oli aikuisia (yli 30v).
En siis oikeasti voisi kuvitella olevani 60v miehen kanssa. En mitenkään, haluan seurustella saman ikäluokan edustajan kanssa, vanheta(romanttisesti ja naiivistikin ajateltua, tiedän) yhdessä. Ei niin, että 10 vuoden kuluttua saan vaihtaa miehelle vaippoja.
jos mies olisi riittävän rikas ja menestyvä. Vanhaa tavista en ottaisi miehekseni. Mitä tulee vaatteiden silittämiseen niin meidän perheessämme mies silittää myös minun vaatteeni.
Isäni on sinkku ja 60- vuotias. Jotenkin säälittää ettei hän tahdo ottaa kumppania koska ajattelee ettei tahdo olla toiselle vaivaksi.
Olen itse 33- vuotias ja naimisissa ikäiseni miehen kanssa, enkä pidä sitä kuin luonnollisena että joskus tulee hetki kun terveys alkaa reistaamaan ja saattaa tarvita tukea kumppanilta.
Ei se ole mikään itsestäänselvyys että 70- vuotiaana tarttee toisen vaihtaa vaippaa toiselle. Pitääkö 90- vuotiaalta? Voihan se hyvin olla että suhteessa nuorempi voi terveydeltään heikommin kuin se iäkkäämpi.
Mistä te keksitte näitä juttuja?
jos vaihtoehdot olis mua 30v vanhempi tai mua 30v nuorempi mies, ni mielummin sit se vanhempi.. mutta 30v ikäero on kyllä tosi iso... vaikka oon kyl tykänny aina vanhemmista miehistä.. omani tosin vaan vuoden vanhempi kuin minä..
Isäni on sinkku ja 60- vuotias. Jotenkin säälittää ettei hän tahdo ottaa kumppania koska ajattelee ettei tahdo olla toiselle vaivaksi.
Olen itse 33- vuotias ja naimisissa ikäiseni miehen kanssa, enkä pidä sitä kuin luonnollisena että joskus tulee hetki kun terveys alkaa reistaamaan ja saattaa tarvita tukea kumppanilta.
Ei se ole mikään itsestäänselvyys että 70- vuotiaana tarttee toisen vaihtaa vaippaa toiselle. Pitääkö 90- vuotiaalta? Voihan se hyvin olla että suhteessa nuorempi voi terveydeltään heikommin kuin se iäkkäämpi.
Mistä te keksitte näitä juttuja?
Minä en. En voisi olla noin vanhan kanssa, oli homma mikä tahansa, vaikka mies olisi maailmankeisari ja puolijumalan poika.
Jos tämä olisi puolijumalan poika.
Ja sinulla taitaa olla muutenkin listaa millainen kumppanin kuuluu olla?
Älä jaksa. Olet kovin vihreä rakkausasioissa!
olen tavannut muutaman hurmaavan miehen, jotka on olleet minua 25-vuotta vanhempia. En kyllä tiedä mikä olisi mieli kun itse olisin 50-vuotias ja mies 75-80...
Ja sinulla taitaa olla muutenkin listaa millainen kumppanin kuuluu olla?
Älä jaksa. Olet kovin vihreä rakkausasioissa!
Aika kornia vetää kokemattomuuskortti esille, mikä nyt ei (ikävä kyllä) pidä yhtään paikkaansa.
Se, että minulle ei kelpaa noin paljoa vanhempi mies, on minun mielipiteeni ja kokemuksiin perustava tieto.
Tiedän hurmaavia 50+ miehiä, mutta en voisi alkaa seurustelemaan isäni ikäisen kanssa. Koskaan ei voi sanoa varmaksi, mutta en vaan usko.
En naisi, 10 vuotta oli mulla se raja kun aloin deittailla, mielellään pienempi ikäero kuitenkin... 6 vuotta vanhempaan mieheen sitten rakastuin ja mentiin naimisiin.
Mutta en silti tuomitse Ninistöä tai Haukiota, kyllä heillä voi hyvä suhde olla ikäerosta huolimatta. Enkä Haavistoakaan tuomitse, vaikka hän otti 18-v. poikaystävän...!
Mutta ei se minulle kuulu jos joku näin tekee!
Ap tässä H-Ö-L-M-Ö on!
Mene itseesi, jos olisit lapseni niin häpeisin sinua..