Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulihan se totuus Sauli Niinistöstäkin esiin!

Vierailija
22.01.2012 |

Vaimo se kotona silittää miehensä paidat, tekee ruokaa ja odottaa miestään kotiin!

Voi hyvät hyssykät!

Onko tämä vuosi 2012 ???

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka haluaa äänestää sovinistisen pikkuvaimotyypin pressaksi. Paluu suoraan 50-luvulle. Ei kukaan nykynainen voi sellaista tukea.

Vierailija
2/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihme tuossa paitojen silittämisessä on niin pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään arvostavia naisia femakoiksi, niin äänestän mielelläni Haavistoa.

Vierailija
4/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen paikka on kotona lasta hoitamassa. Minä teen näin. Ja voi voi, ei ole stressiä, perhe on onnellinen, lapset menestyvät koulussa, koti on siisti.

Vierailija
5/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tyypillinen av-mamma ole kotona. Ei ole kovin tasa-arvoista mielestäni. Käänteisesti, kuka mammoista viitsisi raataa töissä päivät pitkät, kun ukko olisi kotona lapsia hoitamassa ja odottelemassa, että akka kotiutuu töistä, niin päästään vasta sitten niitä KOTITÖITÄ tekemään.

Vierailija
6/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät silmät, monotoninen puhe, varautunut olemus.

Vierailija
7/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä vaimo pitää miehestään huolta olematta nyrkin ja hellan välissä. Ei se tarkoita paluuta 50 luvulle.

Minä käyn töissä, pesen perheen pyykit ja laitan ruokaa. Jaan hellyyttä miehelle ja lapsille. En koe olevani mitenkään riistetty.

Jennikin käy töissä, ja tekee kotitöitä. Kuinka moni teistä tekee kotitöitä? Kuinka moni on töissä sen lisäksi? Kuinka moni on kotona? Kuinka moni kotona oleva hoitaa kotityöt?

Vierailija
8/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuon pitänyt olla av-mamman ihanne? Kotona pitää olla vähintään se kolme vuotta per lapsi ja kun kerran on kotona, pitää hoitaa koti - tietenkin. Mieshän tienaa ja elättää perheen. Näin täällä vastataan kaikille, jotka urputtavat esim. siitä ettei mies saa edes sukkiaan pyykkikoriin.

Vierailija
9/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen paikka on kotona lasta hoitamassa. Minä teen näin. Ja voi voi, ei ole stressiä, perhe on onnellinen, lapset menestyvät koulussa, koti on siisti.

Vierailija
10/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuuluu ihan asiaan kiittää paitojen silittämisestä... WTF?????? :O

Vierailija
11/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni työskentelee Kokoomuksen viestintäpäällikkönä. Hänellä on silti aikaa hoitaa kotitöitä, mikä on hyvä asia, koska Sauli on julkisesti tunnustanut olevansa kömpelö niissä.

Vierailija
12/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin tosi omituinen ilmiö. Automaattisesti ajattelette, että ko. nainen on siellä vastoin tahtoaan. Miettikääs paukapäät nyt ihan pikkasen asioita. Ja havahtukaa vaikka sellaiseen tosiseikkaan, että ihmiset on erilaisia. Toiset on laumasieluja ja toiset omantienkulkijoita, toiset hiiriä ja toiset hallitsijoita jne. Jokaisesta näistä ryhmistä löytyy elämäänsä täysin tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä. en jaksa edes jatkaa pidemmälle tätä itsestään selvää tarinaa, mutta.... ennen kuin kummastelet kateuksissasi (joku vastaa tähän varmasti "no en todellakaan ole kateellinen kotipiialle! Hyi yäk!")toisten elämässään tekemiä valintoja, niin mietipä mitä syitä, haaveita, toiveita, tavoitteita jne. näiden ratkaisujen taustalla voi olla. ETTE te toisten elämästä tiedä lopulta yhtään mitään. Enemmän olisin huolissani teidän toisten pulliaisten yksinkertaisuudesta vähän kaiken suhteen.

Vierailija
13/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3: Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta.

– Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää.

Vierailija
14/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan painanut vaativassa työssä - ja tuossa kiitos.

Vierailija
15/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole arvoa kuin pelkkänä palvelijana ja hoivaajana.

Vierailija
16/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä vaimo pitää miehestään huolta olematta nyrkin ja hellan välissä. Ei se tarkoita paluuta 50 luvulle.

Minä käyn töissä, pesen perheen pyykit ja laitan ruokaa. Jaan hellyyttä miehelle ja lapsille. En koe olevani mitenkään riistetty.

Jennikin käy töissä, ja tekee kotitöitä. Kuinka moni teistä tekee kotitöitä? Kuinka moni on töissä sen lisäksi? Kuinka moni on kotona? Kuinka moni kotona oleva hoitaa kotityöt?

Lisäksi olen TODELLA ONNELLINEN, että minulla on maailman ihanin mies, josta saan ja ennen kaikkea haluan pitää huolta. Lisäksi hänkin huolehtii minusta aivan samalla mitalla, ei tosin silitä minun paitojani, mutta on lukuisia asioita, joista minun ei tarvitse kantaa huolta ikinä, kuten onko auto kunnossa tai kaupassa käynti ym ym.

Käsittämättömiä johtopäätöksiä te vedätte kun media vähän yllyttää!

Vierailija
17/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuen. Ja itse asiassa olen hyvin vakaasti sitä mieltä, että naisen paikka on kotona lasta hoitamassa. Minä teen näin. Ja voi voi, ei ole stressiä, perhe on onnellinen, lapset menestyvät koulussa, koti on siisti.

Me olemme vapaaehtoisesti lapsettomia. Molemmat akateemisesti koulutettuja ja minä jopa pikkuisen koulutetumpi kuin mieheni. Käymme molemmat vaativissa töissä, olemme alojemme asiantuntijoita. Vapaa-ajan harrastamme liikuntaa, kokkailemme, käymme ravintoloissa syömässä, matkustelemme ja nautimme olostamme. Olemme onnellisia, koti on joskus siisti, joskus kuin pommin jäljiltä.

Sinun ja minun elämät eivät voisi olla kauempana toisistaan. Ja ylläri: äänestän Haavistoa.

Vierailija
18/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies, eläkeiässä. Vaikka nyt vielä fyysisesti kykenisikin niitä hankkimaan, niin järkeväähän se vaan on, ettei tuonikäinen niitä enää hanki. Jenni vaan kyllä vähän säälittää. Mutta ehtiihän se vielä myöhemminkin.

No kaikkihan sen tietävät, ettei Saulilla ja Jennillä ole lapsia

Vierailija
19/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Niinistöä äänestän. Syynä on se että Suomi kulkee koko ajan alamäkeä kohti pahempaa lamaa ja nyt tarvitaan voimakas ihminen tekemään asialle jotain. Työnteko ja yritykset nostavat tämän maan lamasta ja työntekoa Suomessa pitää tukea juuri nyt.

Moni muu poliitikko on vain jakamassa rahaa milloin mihinkin suuntaan...kohta ei ole mistä jakaa.

Vierailija
20/39 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, uskonto ja isänmmaa. Kokoomuslaiset arvot kunniaan.

Minä tuen. Ja itse asiassa olen hyvin vakaasti sitä mieltä, että naisen paikka on kotona lasta hoitamassa. Minä teen näin. Ja voi voi, ei ole stressiä, perhe on onnellinen, lapset menestyvät koulussa, koti on siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän