Tulihan se totuus Sauli Niinistöstäkin esiin!
Vaimo se kotona silittää miehensä paidat, tekee ruokaa ja odottaa miestään kotiin!
Voi hyvät hyssykät!
Onko tämä vuosi 2012 ???
Kommentit (39)
ongelmana tällä hetkellä se, että työ karkaa ulkomaille, isot firmat irtisanoo ihmisiä.
Ei ole kyse paluusta tai menosta minnekään vaan ihan ihmisen ominaisuuksista.
miksi Niinistöä äänestän. Syynä on se että Suomi kulkee koko ajan alamäkeä kohti pahempaa lamaa ja nyt tarvitaan voimakas ihminen tekemään asialle jotain. Työnteko ja yritykset nostavat tämän maan lamasta ja työntekoa Suomessa pitää tukea juuri nyt.
Moni muu poliitikko on vain jakamassa rahaa milloin mihinkin suuntaan...kohta ei ole mistä jakaa.
Kerrankin joku muukin ajattelee järjellä! Sillä mehän valitsemmekin presidentiksi juuri sen, jonka vaimo ei silitä paitoja =) =)hei oikeesti! Muistakaapas mammat ja papat miettiä sitä presidentin toimenkuvaakin kun valitsette ehdokasta. En silti sano, että Niinistö olisi se oikea valinta, mutta älkää nyt hyvät SUOMALAISET olko idiootteja, pysykää asiassa! Ajatelkaa itse! Suodattakaa vähän suuremmalla suodattimella mediaa!
Mutta sepä ei olekaan syy miksi Niinistöä äänestän. Syynä on se että Suomi kulkee koko ajan alamäkeä kohti pahempaa lamaa ja nyt tarvitaan voimakas ihminen tekemään asialle jotain. Työnteko ja yritykset nostavat tämän maan lamasta ja työntekoa Suomessa pitää tukea juuri nyt.
Moni muu poliitikko on vain jakamassa rahaa milloin mihinkin suuntaan...kohta ei ole mistä jakaa.
Samasta syystä äänestin ja äänestän Niinistöä.
Vaimo se kotona silittää miehensä paidat, tekee ruokaa ja odottaa miestään kotiin!
Voi hyvät hyssykät!
Onko tämä vuosi 2012 ???
Minne tämä maailma on menossa???? nyt on sentään vuosi 2012! Niin tosiaan on, mutta mitä sen piti mielestäsi oikein saavuttaa?
Niinistön vaimo aikoo tukea miehensä tärkeää tehtävää suomen hyväksi. Hän antaa miehelleen työrauhan, josta hyötyy muutkin kuin he itse. Mielestäni lupaus huolehtia taustatuesta, olkoon sitten paitojen silitystä tai muuta niin se on ele siitä, että kunnioittaa miestään ja tämän saavutuksia sekä hänen työtää.
Toista se on Haaviston pikkurouvalla joka kikattelee tv-lähetyksissä ja aikoo vain jatkaa ainoaa työtään jota osaa, eli pestä täipäitä ja tehdä nutturoita.
kyllä mun mies silittäs ja kokkais. Ja päinvastoin. Eikös avioliitto ole sellaista, ainakin terve avioliitto. Erikseen on häiriintyneet naiset jotka eivät voi edes muutaman kiireisemmän viikon tehdä kotitöitä yksin koska se alistaa naista.
Mutta naiselta ei kotihommat ainakaan kotoa minnekään karkaa.
kyllä mun mies silittäs ja kokkais. Ja päinvastoin. Eikös avioliitto ole sellaista, ainakin terve avioliitto. Erikseen on häiriintyneet naiset jotka eivät voi edes muutaman kiireisemmän viikon tehdä kotitöitä yksin koska se alistaa naista.
Ja tulisiko sinulle hyvä mieli, jos tekisit ansiotyötä miehesi uran hyväksi ja seisoisit rinnalla tasaveroisena puolisona, ja sitten saisit kiitosta siitä miten "hienosti oot pessyt ja parittanut nää mun sukat"? En kehtaisi edes ajatella tuollaista tilannetta....
hahhaha! Kyllä löytyy joku tyhmä,jolla on tärkeysjärjestykset lasten tasolla :D
Minä ainakin silitän mieheni paidat! Ei hän osaa ja miksi pitäisi osata. Mies käy ulkomailla töissä ja minä teen töitä ja opiskelen samalla. Silti haluan hoivata ja auttaa miestäni. Enkä tunne itseäni 50-luvun kotirouvaksi joka olisi alistettu miehen valtaan :D Mies tekee minulle monia monia muita vastapalveluksia ;) Eiköhän tuosta Saulin kommentista selviä, että hän on ylpeä naisestaan joka tukee häntä kaikin tavoin, ja että heidän parisuhteensa voi hyvin!
Jos jenni olisi sanonut että Sauli hemmottelee ja hellii häntä, mm. tuo aamiaisen sänkyyn silloin tällöin ja hieroo. Tekisikö se taas Saulista kauhean vässykän joka ei kykene presidentin hommiin ;)
p.s äänestin ja äänestän Saulia!!! :)
Minä silitän vaimoni paidat ja omani sekä lasteni.
Vaimo ei yksinkertaisesti kerkeä, kun tekee pitkää viikkoa. Äänestän Haavistoa uudelleen.
T: 11cm mies
niin kyllä minäkin saattaisin jeesata vaikka niitä paitoja silittämällä.
Jessus sentään, mies on hoitanut kahta lastakin yksinhuoltajaleskenä ilman kodinhoitajia. Ei ole kysymys sovinismista.
tekee ne raskaimmat työt ;)! Kuvitteletteko te, että Niinistön Saulin edustusvaimon tarvitsee luututa lattioita ja pestä vessanpönttöjä? Kummatkin tienaavat todella hyvin eikä liene sijoituksistakaan pulaa.
Rouva sitten puuhastelee niitä kotitöitä eli silittelee ja kokkailee sen verran kun tekee mieli ja ehtii.
Nojoo. Mielestäni tämä mitä pressan vaimo tekee himassa (eli kuinka jakautuu arjen hoito heidän välisessä henkilökohtaisessa parisuhteessa) on ihan yhtä se ja sama kuin mitä kaikki ehdokkaat tekee sängyssä tai kuka kumppanuksista vie roskat.
Tärkeitä asioita on toki että pressaehdokkaan arvot ovat hyvät ja mitä päästää suustaan. Saulina en kyllä kauheasti korostaisi noita oman parisuhteensa roolijakoa julkisuuteen, se kun ei kuulu kellekään ja tässä tapauksessa mussa herää RÄYH-vastareaktio. Pekka ei ole mäläytellyt liikaa omasta yksityiselämästään, se on hyvä.
Tyhjät silmät, monotoninen puhe, varautunut olemus.
Hyvin flegmaattinen olemus.
Se, että Niinistöllä on vaimo joka tukee häntä näin henkisesti raskaan ajan yli, kertoo ennemminkin siitä, että heillä tosiaan on vakaa suhde.
Itse sairastuin vakavasti 6 vuotta sitten ja onneksi minulla on sellainen mies joka laittoi kaiken odottamaan ja tuki minua, lapsia ja hoiti kodin. Eli tuki juuri niinkuin puolison kuuluu vaikeassa tai tuollaisessa tilanteessa.
MInä teen nyt seuraavaksi samoin kun mieheni menee opiskelemaan ja minä olen nyt terve. MInä hoidan kaiken ja tuen miestäni. Samoin tehdään Niinistön luona.
Se on tasa-arvoa, ei se, että puoliso jättää toisen yksin. Presidentti tarvitsee lujan puolison rinnalleen joka tukee ja hoitaa jos sitä tarvitaan.
Että jos perheessä mies tekee uraa ja nainen viihtyy paremmin kotitöissä, hän on automaattisesti tyhmä kynnysmatto.
Tasa-arvoa mielestäni on se, että nainen (ja mies) saa vapaasti valita millaisen aseman ja roolin hän haluaa perheessään ottaa. On ahdistava ajatus, että kaikkien naisten tulisi olla uraohjuksia tai muuten he eivät ole mitään.
Sitä paitsi, aika usein uraa tekevät miehet/naiset valitsevat kumppanikseen toisenlaisen ihmistyypin täydentämään itseään.
Minä voisin hyvin silittää mieheni paidat, jos hän haluaisi panostaa uraansa enemmän. Se, joka viihtyy/haluaa olla enemmän kotona, hoitaa myös kotitöitä enemmän.
Presidentillä ei ole lainkaan sisäpoliittista valtaa.