Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta on ahdistava välillä

Vierailija
22.01.2012 |

Kun tajuaa ihmisten henkisen tason. Ties mitä panemisjuttuja sun muita yhdestä jos toisestakin ehdokkaasta. Ja tuo nyt vaan yhtenä esimerkkinä. Tämä on selkeästi paikka, jonne ihmiset suoltavat noloimmatkin aivopierunsa, ennakkoluulonsa ja seksuaaliset kieroutumansa ilman mitään estoja. Olisi kyllä NIIN siistiä nähdä se nassu, joka noitakin juttuja kirjoittelee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaa on seassa, mutta ei sille kannata kamalasti painoarvoa antaa.

Vierailija
2/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kaikki kirjoittelee tänne vain kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tän idea on!

Vierailija
4/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes avaa noita typeriä juttuja!

Vierailija
5/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tän idea on!

Mä en sitten oo varmaan vieläkään oppinut tähän av:n erityisen voimakkaaseen provoilun kulttuuriin. Tää on vähän niin kuin Jersey Shore tai jokin muu karmea mtv-"reality" siinä mielessä, että katsojat/kirjoittelijat eivät alkujankaan ajattele että mikään olisi totta -tai eivät välitä. Viihde on pääosassa. Jos joku vaikka kirjoittaa diplomaattisen aloituksen, niin eihän siihen kukaan vastaa. Mutta avot kun joku ala-arvoinen provo heitetään ilmoille niin lieskat lyö :D

Missään nettiyhteisössä jonka mä tiedän ei provoilu ole yhtä luonnollinen osa kirjoittelua. Se on jollain tasolla normaalia täällä, että ihmiset vetelevät päästään jotain älyttömyyksiä ihan vaan siksi, että saavat kiehuvan ketjun aikaiseksi.

No, onhan täällä vastapainona ihan hyviäkin juttuja välillä. Mutta esim nyt vaalien alla tämä on mennyt ihan mahdottomaksi.

Vierailija
6/6 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittavat Jumalan hylänneet henkisesti sairaat yksilöt. Huomaat sen siitä miten uskovia vastaan hyökätään raivokkaasti ja he torjuvat totuuden.