Paljonko teillä on lainaa?Yhteinen laina puolison kanssa vai omat lainat?
Paljon lyhennätte kuussa,laina-aika?Asunnon koko ja sijainti?
Ulla Utelias.
Kommentit (15)
miehellä 170 000, minulla 100 000. (Mulla oli oma kämppä joka myytiin kun tämä ostettiin). Espoo rivari.
Asuntolainaa lyhennämme 500 ¿/kk (toistaiseksi kun olen hoitovapaalla), autoa 300 ¿/kk. Asunto suurehkon kaupungin laidalla Etelä-Suomessa, 160 neliötä.
320 ¿ kk + käyttökustannukset, 156 neliön rintamamiestalo, keskusta. Kiva alue ja talo aivan remontoitu.
Vierailija:
Paljon lyhennätte kuussa,laina-aika?Asunnon koko ja sijainti?Ulla Utelias.
220 000.Lyhennys tonni kuussa, 25v.Okt.
otetaan 150000 euroo, loput maksetaan säästöistä, lainaa tark. maksaa n.800e/kk
Yhteinen laina puolison kanssa.. Pääomaa oli alussa n. 15 000¿, nyt ollaan makseltu pois vuodessa n. 10 000¿ ja samaan aikaan asunnon arvo on noussut 20 -30 tuhatta euroa. Eli hyöty on ollut joka tapauksessa monin kertainen.
*jo vuoden asuntovelallinen*
-n. 33 000e, lyhennän n. 360 e/kk, vielä kymmenisen vuotta jäljellä
-lisäksi yhtiölainaa maksetaan n. 300 e/kk
Miehellä ei ole henk.koht. lainaa enää.
Asunto on reilun 100 neliön rivarin pääty Turussa. Ei ole muita lainoja enää jäljellä (aiemmin oli myös opintolainaa, autolainaa ja venelainaa).
Olinpas minä Arja Avoin. :)
Vierailija:
Paljon lyhennätte kuussa,laina-aika?Asunnon koko ja sijainti?Ulla Utelias.
Kotina omakotitalo 220 neliötä päijät-hämeessä , kaupungin keskustan lähellä. Kuussa lyhennetään 680 e ainakin toistaiseksi.
Alkupääomaa taloon laitettiin 5000. Laina-aikaa joku 10 vuotta vielä ja kuussa lyhennetään 500. Remonttia tehty n. 15 000 eurolla. Tiilitalo 120 m2 Porissa. Ei muita lainoja.
mies luottotiedoton ja ulosotossa eli ei saisi edes lainaa.
Ja mä pärjään ton lainan kanssa hyvin yksinkin. Itseasiassa mulla oli melkein tuon verran lainaa jo tavatessa.
Turun kupeessa. Lyhennys + korko noin 830 ¿. laina-aikaa jäljellä 10 vuotta. Mies maksaa lainan + lyhennykset ja minä muut kiinteistökulut + ruoan.
vähän yli 130000¿ ja rahat on muutenkin yhteisiä. Lyhennetään n. 800¿ kuussa,sis. korot. Ja ikää on 23v. Talon rakenusala yli 200m2. Laina-aika 19v
Lyhennys (korkoineen) reilu tonni kuussa. Laina-aikaa taitaa olla jäljellä jotain 13 vuotta. 120m2 rivari Tampere.
Kerrostalokolmio Helsingin keskustassa.