Tiedoksi teille, jotka väititte Halosen olevan lesbo tuossa toisessa ketjussa
Olen tehnyt ketjuista ilmoituksen poliisille. Ei ole ihan pikkujuttu kyseessä, voi mennä kohta naamat vakaviksi. Törkeä kunnianloukkaus on kyseessä.
Kummallista että lesboksi nimitellään mutta ei ole mitään millä todistaa kyseinen asia todeksi.
Kommentit (9)
Suuri kohu tuli aikoinaan Tony Halmeenkin sanomisista (Meillä on lesbo presidentti)
Prostituoitukaan ei ole haukkumasana mutta luuletko että voit mennä nettiin kirjoittamaan (ilman todisteita) jostakin ihmisestä hänen nimellään että tämä on prostituoitu?
että lesbo on seksuaalinen suuntaus eikä haukkumasana.
Millä tavalla lesboksi sanominen on kunnianloukkaus?
Itse en ole moisia kirjoitellut mutta ymmärrän mistä tällainen käsitys on peräisin,sehän varmaan juontaa sieltä tarjan aktiivisesta seta-jäsenyydestä ja siitä ettei arajärveä koskaan kutsuta tarjan mieheksi tai puolisoksi.
mutta en itse ymmärrä, että miksi setassa ei voisi olla aktiivi, jos ei itse ole vähemmistöön kuuluva?
Ja miksi ei oteta huomioon sitä todennäköisintä vaihtoehtoa, että Halonen on bisse, ja kuten valtaosa bisseistä, on päätynyt lopulta parisuhteeseen vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Tähän maahan voisikin palkata 1000 uutta poliisia jos jokainen tuollainen nettikirjoitus/mielipide tms tutkittaisiin! Tässä 12v aikana tarjasta on varmaan aika usein noin sanottu..
Haukkuminen ylipäätään ei ole okei mutta miksi tähän lesbojuttuun nyt juuri tartuit? Kaikenlaisia tarjaa halveeraavia show-esityksiäkin on maa pullollaan,tällä hetkellä esim silja symphonyllä menossa.
Eiköhän ole enempi kysymys tyttären suuntautumisesta, kuin pressan! Vai onko Annalla nähty ikinä miestä!
Tonyhan kertoi ettei silloin tiennyt Suomen tapahtumista kovin paljon koska oli ollut enimmäkseen yhdysvalloissa. Hän oli vaan kuulut, että halonen oli ollut setan puheenjohtajana ja oli päätellyt jos joku on esimerkiksi shakkikerhon puheejohtajana niin kyllä se shakkia vähän isekin harrastaa.
Se lesbous on jotain niin kauheaa ja arveluttavaa touhua, että sellaiseksi epäileminen loukkaa kunniaa? Jaa, mä kun luulin että se on nykyään täysin hyväksytty "elämäntapa".
on kyseessä ja tuskinpa jaksaa entinen presidentti vaivautua ja ei vaivautunut Halmeenkaan tapauksessa.
Älkääs nyt olko ihan noin yksinkertaisia isot ihmiset.
on asianomistajarikos. Eli jos et satu olemaan presidentti Halonen, syyttäjä ei saa syyttää vaikka sinä olisit kuinka loukkaantunut hänen puolestaan ja vaatisit tuomiota.
että lesbo on seksuaalinen suuntaus eikä haukkumasana.
Millä tavalla lesboksi sanominen on kunnianloukkaus?
Itse en ole moisia kirjoitellut mutta ymmärrän mistä tällainen käsitys on peräisin,sehän varmaan juontaa sieltä tarjan aktiivisesta seta-jäsenyydestä ja siitä ettei arajärveä koskaan kutsuta tarjan mieheksi tai puolisoksi.