Ajelin posliinin ja siihen meni yli puolil tuntia aikaa!
Ja tulos on hirveä! Jos olisin mun mies, lähtisin kyllä kävelemään. Vaikka enimmät sai pois, sieltä sisältä pukkaa töyhtöjä, joita en saa millään ajeltu pois ja törröttävät todella rumastI! En tiedä, missä ne on kiinni, kun ne ei lähde sieltä millään! Voi masennus :(((.
Kommentit (12)
Kokeilin itse kanssa kerran höylällä, enkä edes ylettänyt kunnolla joka paikkaa, joten jätin homman kesken. Siihen päälle vielä hirveä kutiseva sänki joka tuntui jo seuraavana päivänä takasi sen että enää en posliiniksi vedä kuin vahalla/sokeroinnilla korkeintaan, mielellään en niilläkään.
Pakko ihmetellä että eikö se sänki tosiaan tunnu miehestä vielä ikävämmälle kuin ne kunnon karvat. Omaan käteen see ainakin on kuin teräsvillaa! :D
... lapsirukka! Jo on sinulla murheet. Tosi mies ei tuota säikähdä. Toivottvasti kasvat aikuisekis yhtä pian kuin alapään karvoituksesi, jolla ei oikeassa aikuisten parisuhteessa ole mitään tekemistä.
Mä tein tämän nyt toisen kerran ja kyllä vaan taas tuli sellainen olo, että kunnon majava se olla pitää. Luonnostaan kun vaan on erittäin karvainen, pitäisi saada sopivasti harvennettua karvoitusta. Ärsyttävää, kun karvat menee reisissä saakka :O
ap
Mä tein tämän nyt toisen kerran ja kyllä vaan taas tuli sellainen olo, että kunnon majava se olla pitää. Luonnostaan kun vaan on erittäin karvainen, pitäisi saada sopivasti harvennettua karvoitusta. Ärsyttävää, kun karvat menee reisissä saakka :O
ap
Sama vika täällä. Ei mulla itsellä mitään ole majavaa vastaan, kunhan ei ihan hirveän pitkäksi kasva, mutta miehillä sen sijaan tuntuu olevan. Olen kuitenkin päättänyt, että seuraavan kerran kuin sänkyyn menen jonkun kanssa, jos tulee valitusta tai nyrpeitä katseista majavasta niin äijä lentää ulos ennen kuin ehtii kissaa sanoa. On se sen verran hölmöä jos aikuin mies karvoja pelkää!
T. 4
Ihmettelen suuresti tuota!? Olen ajellut ensimmäisen odotusajalta alkaen karvat kokonaan pois ja sama tyyli on ollut nyt vielä 12v myöhemminkin. Alapää on aina siisti ja "edustuskunnossa" ilman mitään pilkkuja tai täpliä.
Ei mulla itsellä mitään ole majavaa vastaan, kunhan ei ihan hirveän pitkäksi kasva, mutta miehillä sen sijaan tuntuu olevan. Olen kuitenkin päättänyt, että seuraavan kerran kuin sänkyyn menen jonkun kanssa, jos tulee valitusta tai nyrpeitä katseista majavasta niin äijä lentää ulos ennen kuin ehtii kissaa sanoa. On se sen verran hölmöä jos aikuin mies karvoja pelkää! T. 4
Onko muka oikeesti miehelle este hoitaa naista kaikin tavoin jos pillu on luonnon karvassa? :/
Ajelin posliinin ja siihen meni yli puolil tuntia aikaa!
Ota se äijäs parturiksi. Mukavaa yhteistä ajanvietettä. Aikaa saattaa mennä kyllä enemmänkin, mutta mukavampaa se on kuin telkkarin katselu.
Onko muka oikeesti miehelle este hoitaa naista kaikin tavoin jos pillu on luonnon karvassa? :/
Mutta kun maailma on täynnä poikasia, joiden ainoat kokemukset ovat pokefilmeistä.
En enää koskaan aio ajella alapään karvoja. Tulee niin pahoja karvatupentulehduksia, joita saa YRITTÄÄ antibiootilla häätää, mut eihän ne mihinkään lähde. Ihan sama vaikka käyttäisin mitä rasvaa, mitä höylää, mitä vaahtoa, taikaliemiä, rukoilua tai mitä vaan. Ärsyttävää onkin, kun karvoitus kiipeää ihanasti reisille saakka. Olen ratkaissut ongelman, että leikkaan saksilla karvat vaan mahdollisimman lyhyeksi, se näyttää ihan siistiltä, paljon parempi kuin pitkät karvat.
En ole edes kovin karvainen ja käytin vaahdon sijaan karvanpoistovoidetta. Toimituseen meni aikaa yli tunti ja tulos oli karmaiseva.
Hävettää vieläkin ajatella niitä nuoria opiskelijapoikia, jotka joutuivat katselemaan sellaista broileria..:(((