Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet pariskunnasta, joka ollut yli 20 vuotta naimisissa?

Vierailija
22.01.2012 |

Kunnioitatko vai ajatteletko että on kulissiliitto?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu aviossa 20 vuotta. Enpä mä ajattele oikeastaan muuta kuin että eikös se avioliiton tarkoitus ollut elää yhdessä kunnes kuolema erottaa?

Vierailija
2/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kommentti kulissiavioliitosta taisi olla vain kateuden ilmaisu kun ei itse ole onnistunut avioliitossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en tarkemmin tunne pariskuntaa. Ihmisillä on niin monia syitä olla se 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
4/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että alkuvaiheen romantiikkaa siinä ei enää ole, mutta voi olla hyvinkin syvää kumppanuutta, rakkautta, lämpöä ja toisen kunnioitusta.

Minä ajattelen, että pari on sitoutunut toisiinsa ja perheeseensä. Enemmänkin siis kunnioitan.

Ollaan muuten miehen kanssa oltu naimisissa jo kohta 21 vuotta, ja on meilläkin ollut ne myötä- ja vastamäet.

Vierailija
5/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajatellut kenenkään avioliitosta että on kulissia. 20v on aika lyhyt aika olla aviossa.

Vierailija
6/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajatellut kenenkään avioliitosta että on kulissia. 20v on aika lyhyt aika olla aviossa.

pitkä aika :). Mulle vain eräs eronnut yh sanoi eräästä pariskunnasta, jotka pitkään olleet yhdessä, että siinä varsinainen kulissiliitto =O. Mietin vain, että niinkö ajatellaan?

Vierailija
7/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lempi leiskuu edelleen. Mentiin parikymppisinä naimisiin, muutaman vuoden kaksistaanolon jälkeen saimme lapset, jotka kohta jo muuttavat omilleen. Elämä on ollut ihanaa, olemme joka vuosi viettäneet vähintään yhden viikon loman kaksistaan ja useita viikonloppuja, silloinkin kun lapset olivat pieniä. Ei käynyt arki liian raskaaksi. Kiitos isovabhempien.

Vierailija
8/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän minä olen ymmärtänyt väärin...

Vierailija
9/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla miehen kanssa naimisissa, yhdessä ollaan oltu kuitenkin 33 vuotta.. Seurustelu alkoi 14 vuotiaana.. Kolme lasta ja yksi lapsen lapsi ja edelleen lempi leiskuu ja onnellisia ollaan. Toki jokaisessa liitossa on alamäkiä myös ja niitä meillekkin on mahtunut. Hyvin ollaan niistä päästy ylöspäin kuitenkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän