Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteuttava päivävoide kuiva-ja herkkäihoiselle vanhenevalle (35v) iholle?

Vierailija
22.01.2012 |

Edullisuudesta plussaa.

Entäpä vaalea huomaamaton värivoide tms, en ole ikinä käyttänyt ja nyt alkanut tuntumaan naama sen verran valjulta ja epätasaisen väriseltä että...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pintakuiva, herkkä ja epäpuhdas iho. Vichyn tuotteista, puhdistus ja voiteet, olen tykännyt. Hinta ei hirmuinen... kasvovoiteet n 20-25 € luokkaa.

Puhdistusaineista olen nyt tykästynyt kovasti nivean kasvojen puhdistusaineeseen.. sellainen sininen purkki.. on yllättävän hyvää hintaansa nähden.

Vierailija
2/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean voiteita. Ne ovat laadukkaita ja melko edullisia.

Minulla on lisäksi Maybellinnen moussea sekä puuteria. Niihin olen ollut tyytyväinen.

Kokeilemalla löytyy sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 34 ja käyttänyt Niveaa jo monta vuotta. Päivävoiteena on käytössä Nivea Visage Nourishing Day Care. Ihan loistava voide ja edullinen (jotain 6-7€). Yövoiteena Nivea Soft.

Vierailija
4/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin Bella30+ voidetta, löytyy sekä päivä- että yövoide. Nimi on kamala, mutta tää on siis vähän kuin vanha Bellavita mutta sisältää muutakin kuin A-vitamiinia. Ja A on tutkitusti se, jolla on ulkoisesti käytettynä eniten vaikutusta ihon vanhenemiseen. Lisäksi muista riittävä (ei överi) veden juominen, ja päivittäinen ulkoilu; nekin tekee ihmeitä iholle.

Vierailija
5/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy useammanlaisia molemmilta ja hinnat 20-30e/ puteli.Laatukamaa, vaikkei kovin hintavaa moniin muihin verrattuna.

Vierailija
6/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkäihoiselle ehdottomasti Gliniquen tuotteita,eivät sisällämitään ylimäärästä mitkä voisi ärsyttää ihoa.Jokaiselle ihotyypille löytyy omansa (kuivalle/sekaiholle,kuivalle iholle,rasvaiselle iholle/sekaiholle yms).Linjoja on niillä monta,kiinteyttävästä etiäpäin ja jokaiselle ihotyypille löytyy oma purnukkansa/linjansa.

Hyviä värivoiteita löytyy lancomelta,diorilta ja ainakin clarinsilta.Halpamerkeissä aika nihkeästi näitä vaihtoehtoja on.

Joskus käytin Doven kevyesti päivettävää päivävoidetta kasvoille mutta sen tuotanto lopetettiin :(

Vierailija
7/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on muuten tosi hyvä sävyttävä päivävoide. Maksaa reilut 30e mutta on todella riittoisa ja peittää pikkuvirheet hienosti. Halvemmista Lumenen sävyttävä päivävoide on yllättävän hyvä. Nythän on just tullut se Garnierin uusi BB, en tiedä millanen on..

Vierailija
8/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

besserwisser, besserwisser...

Vierailija
9/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös Lushin Colour Supplement -värivoidepurkkia, jota voi sekoittaa päivävoiteeseen just sen verran kun haluaa. Enemmän värivoidetta -> peottävämpi lopputulos, vähemmän värivoisetta -> kevyempi lopputulos.

Vierailija
10/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina opetella väärin, niin voi ärsyttää sitten kempparin myyjiä olemalla tollo ja kysymällä tuotetta jota ei ole olemassakaan.

Pesserpisser.

Vierailija
11/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoiteena artdeco on laadukas ja helppo, joe blasco vähän työläämpi levittää

Vierailija
12/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan edullisemmasta päästä tosin eivät ole, mutta ainot, jotka sopivat minun herkälle, pintäkuivalle couperosa iholle.

Vierailija
13/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 35 v kuiva- ja herkkäihoinen. Lisäksi mulla on hajusteallergia. Mitäs kosteuttavaa päivävoidetta minulle suosittelisitte?

Muuten suosin Cliniquen (sori, että kirjoitan sen oikein...) tuotteita, mutta heidän kosteusvoiteistaan en ole löytänyt sitä täydellistä. Sen sijaan Cliniquella on monia mielestäni tosi hyviä kevyitä meikkivoiteita (itsellä nyt käytössä Redness Solution, kun talvella helposti iho punoittaa).

Vierailija
14/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N:o 7 on ollut mulle hyvä. Maksaa n. 20 e/purkki. Citymarketit ja Anttila myyvät ainakin.

Vierailija
15/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusemulsio

Vierailija
16/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuukin vähän auttamaan, niin iho tottuu siihen voiteeseen nopeasti ja taas on naama kuiva ja punainen. Mulla auttoi se, että rajoitin vesipesua. Pyyhin puhdistusemulsiolla kasvot ja pesen vedellä vain silloin kun pesen hiukset. Sitten riittää halvemmatkin rasvat. Kaikkien kalliiden kokeilujen jälkeen nivea on ollu paras. Se sininen purkki.Ihanan paksua ja imeytyy hyvin, eikä maksa paljon mitään. Rypyt silmien alla alkoi hälvetä kun aloin nukkumaan selällään ja vähensin suolan käyttöä, kun suola turvotti silmänalusia. Ikää mulla 35

Vierailija
17/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin q10 voide. Sopivan ohutta meikin alle, mutta kosteuttaa silti riittävästi.

Se on edullista, 50 ml n. 7 €!

Herkkiä ihoja on tietysti monenlaisia, ja monelle asialle herkkiä. Yleensä hajustetut tuotteet eivät minulle sovi, mutta tämä ei ole ärsyttänyt lainkaan.

Vierailija
18/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa vaihtamaan sitä useaan kertaan päivässä. Voitte arvata vaan ammattini. Käytän siis paljon ihonhoitotuotteita ja olemme kollegojen kanssa huomanneet, että Lorealin ihonhoitosarjat, ovat ihmeen hyviä hintaansa nähden. Minä käytän paljon niitä.

Vierailija
19/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä herkkäihoiselle. Koostumus on ihana. Apteekista saa.

Vierailija
20/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä on inci pitkä. On parabeenia ym. haitallista. Ja kyllä niistä verenkiertoon jotakin imeytyy päivittäisessä käytössä.

Eihän muuten tiettyjä rasvoja ole kielletty esim.raskauden aikana, ellei mitään imeytyisi. Mutta käyttäkää, jos ei asia hätkäytä yhtään: ).

Luin jokunen aika sitten artikkelin, jossa oli tutkittu parabeenejä. Useissa rintasyöpä kasvaimista löytyy kertyneenä parabeenia.

Siksi en käytä itse enkä lapsillani parabeeneja sisältäviä tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme