Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos on sittenkin niin, että jokainen ihminen on vastuussa elämästään myös Kristuksen edessä?

Vierailija
22.01.2012 |

Parhaillaan TV7lla: inhimillisen ja lämminhenkisen pastori Asko Tynjälän aihe on "Valmistaudu kohtaamaan Jumalasi". Suosittelen katsomaan, vaikka vähän dramaattiselta kuulostaisi: klo 1.00 asti TV7:lla + milloin tahansa ohjelma-arkistosta http://vod-2.tv7.fi/vod2/tie_on_valmis/tie_on_valmis-103-w.MP4

Tv7:lla lähetys NETISTÄ: http://www.tv7.fi/?player=wm ja http://www.tv7.fi/asx/tv7_live.asx

DIGIBOKSISTA: kaapelitalouksissa seuraavasti

Elisa Kanava 23 MYÖS 556

Welho Kanava 65

Sonera Kanava 23

Dna Kanava 65

Anvia Kanava 27

Suomen IPTV

Elisa viihde Elisan verkossa

Maxivision Operaattori riippumaton

Sonera Koti TV Soneran verkossa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis! Tule Herra Jeesus!

kun ei näille voi kuin revetä. Ottaen huomioon sanojen merkitysten muutokset viime vuosina :D.

Vierailija
2/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänethän Jumala jo uhrasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis! Tule Herra Jeesus!

kun ei näille voi kuin revetä. Ottaen huomioon sanojen merkitysten muutokset viime vuosina :D.

Ota säkin toki nyt todesta se mahdollisuus, josta tämän ketjun aloituksessa puhutaan - nimittäin jos se on totta, niin silloin on luovuttamattoman tärkeää, että minä ja sinä otettaisiin todesta Kristus, Jumala. Ehkä sinäkään et ole turhaan tällä sivulla ja lue tämänaiheista viestiä; ota toki mahdollisuudesta kiinni nyt: http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
4/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sloganinsa. Et ap halua tietää minkälainen ihastuttava mielikuva mulla välähtää aina mieleen kun joku kiljaisee Olen valmis! Tule Herra Jeesus!

Vierailija
5/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hätää. Minä olen elänyt elämäni juuri niin hyvänä kun olen sen tarpeelliseksi nähnyt muita ihmisiä ja luontoa kohtaan. Jos nyt joku sitä sormeaan heristelisi jostain mitättömästä vaikka että on jäänyt veisut viisaamatta niin olkoon!

En ainakaan aio syylistää itseäni tai kehitellä itselleni pelkoja yms kuuntelemalla toisten ihmisten hölynpölyjä. Aina on näitä, jotka nauttivat vallasta, ihailusta, herran pelon kohteena olemisesta ym. oli kyse uskonlahkoista, työpaikoista, politiikasta.

Vierailija
6/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovien kannattaisi ihan tosi päivittää

noi sloganinsa

Miltä sinusta tuntuisi sellainen ajatus, että Kristus, Jumala rakastaa sinua enemmän kuin ehkä osaat kuvitellakaan. Hän tuntee sinut paremmin kuin kukaan ihminen, myös pimeät puolesi ja virheesi, mutta siltikin rakastaa sinua loputtomasti - Hän haluaisi armahtaa ja pelastaa sinut niin, että voit tuntea hänet ja hänen läheisyyttään jo tässä elämässä, ja elämän päätyttyä olla pelastettu eli päästä ns. Taivaaseen.

Tämä asia on valtava mahdollisuus ja tarjous, mutta siihen olisi tartuttava ja otettava se vastaan - muuten se ei voi auttaa sinua.

Muussa tapauksessa jokainen ihminen on kadotettu, siis mikäli ei ole ottanut vastaan Jumalan anteeksiantoa ja armoa siitä kaikesta, josta omatuntokin ehkä syyttää. Selkeästi ja vapauttavasti tästä asiasta kerrotaan tässä, suosittelen lämpimästi: http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

http://www.healingrooms.fi/?sid=100

http://www.alfakurssi.fi/fi/index.htm

Vierailija
7/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sloganinsa. Et ap halua tietää minkälainen ihastuttava mielikuva mulla välähtää aina mieleen kun joku kiljaisee Olen valmis! Tule Herra Jeesus!

Raamatun toiseksi viimeinen jae kuuluu näin:

Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!"

Ja tätä edeltävät jakeet sanovat:

"Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.

Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu."

Niin, että ei ole syytä päivitellä mitään sloganeita.

Vierailija
8/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis! -ilmoitusta ollenkaan? Sitä paitsi nyt mä repesin tuolle minä tulen pian -jutulle. Ei maar, pitää kai mennä nukkumaan :D.

Vierailija
9/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hätää. Minä olen elänyt elämäni juuri niin hyvänä kun olen sen tarpeelliseksi nähnyt muita ihmisiä ja luontoa kohtaan. Jos nyt joku sitä sormeaan heristelisi jostain mitättömästä vaikka että on jäänyt veisut viisaamatta niin olkoon! En ainakaan aio syylistää itseäni tai kehitellä itselleni pelkoja yms kuuntelemalla toisten ihmisten hölynpölyjä. Aina on näitä, jotka nauttivat vallasta, ihailusta, herran pelon kohteena olemisesta ym. oli kyse uskonlahkoista, työpaikoista, politiikasta.

se, että annat hänen tulla sydämeesi asumaan Vapahtajaksesi. Omilla hyvillä teoillasi ei loppupeleissä ole mitään merkitystä. Armo on rakkautta, se ei ole sormella osoittelua eikä pelkoa.

Vierailija
10/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vastuussa mielikuvistasi

kun mä kuvittelin että näillä tulemishuudahduksilla on tarkoitus saavuttaa jotain. Ilmeisesti olin väärässä.

Vierailija
11/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis! -ilmoitusta ollenkaan? Sitä paitsi nyt mä repesin tuolle minä tulen pian -jutulle. Ei maar, pitää kai mennä nukkumaan :D.

Senhän kertoi meille jo Jeesuskin. Ei siinä ole mitään uutta, että sinäkin haluat pilkata.

Vierailija
12/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vastuussa mielikuvistasi

kun mä kuvittelin että näillä tulemishuudahduksilla on tarkoitus saavuttaa jotain. Ilmeisesti olin väärässä.

Vierailija
13/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se ON niin perin huvittavaa. Ainakin näin väsyneelle. Mut kaikin mokomin, käyttäkää vain minun puolestani. Kunhan vaan vähän kyseenalaistin että onko se ihan paras idea.

Vierailija
14/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi kun pilkaan. Mutta kun se ON niin perin huvittavaa. Ainakin näin väsyneelle. Mut kaikin mokomin, käyttäkää vain minun puolestani. Kunhan vaan vähän kyseenalaistin että onko se ihan paras idea.

Mulle on ihan sama, että pilkataanko minua, mutta Sinulle ei ole ihan sama, että pilkkaatko Jumalaa.

Vierailija
15/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hätää. Minä olen elänyt elämäni juuri niin hyvänä kun olen sen tarpeelliseksi nähnyt muita ihmisiä ja luontoa kohtaan. Jos nyt joku sitä sormeaan heristelisi jostain mitättömästä vaikka että on jäänyt veisut viisaamatta niin olkoon! En ainakaan aio syylistää itseäni tai kehitellä itselleni pelkoja .

OMAN STANDARDISI mukaan olisit elänyt niin hyvin, että sinulla olisi kaikki hyvin Kristuksen edessä! Jumala on jotakin sellaista, jota emme arjen keskellä tule ajatelleeksi: Rakastava ja armahtava, mutta myös Pyhä ja täydellinen. Mitä se voisi tarkoittaa? Sitä, että en minä etkä sinä voi mitenkään omassa varassamme kestää jumalallisen pyhyyden edessä, ja juuri siksi on olemassa ARMO, ANTEEKSIANTO ja JUMALAN RAKKAUS :)

- Ehdotankin: Tunnista ja tunnusta Sinua äärettömäön paljon rakastavalle Jumalalle kaikki se, mistä omatuntosikin on sinua joskus syyttänyt, ja anna Hänen antaa sinulle kaikki anteeksi ja rakastaa sinua :) Vain tällä tavalla armon kautta sinä ja minä voimme pelastua jo tässä elämässä maan päällä ja tämän elämän loppuessa. Siis ainoastaan anteeksiantamuksen ja Jumalan hyväksynnän kautta voimme olla varmoja, että meillä täysin varmasti on kaikki hyvin Jumalan edessä ja aikanaan kuolemassa. Rakas tuntematon ystävä, tartu toki tähän mahdollisuuteen kiinni:

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

Vierailija
16/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan sillä lailla kuin kirkko ja Raamattu opettaa. Mutta te haluatte lisää uskovia eikös niin? Mä vaan sanon että noi huudahdukset kuulostaa niihin tottumattomien korkvissa naurettavilta ja sellaisilta että toivottavasti musta ei ikinä tule ihmistä joka huudahtelee että olen valmis tule herra jeesus. Niin että jos haluaa asiaansa edistää, niin ehkä sit huudahtelut kannattaa jättää omiin porukoihin? Tämä vaan ehdotuksena.

Vierailija
17/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun toiseksi viimeinen jae kuuluu näin:

Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!"

Öhhöhhöö! Ai raamattu sanoo, että raamattu on tosi. Siihen pitääkin sitten uskoa! Jos et satu tietämään, kaikki kusettajat väittävät kertovansa totuuden.

Vierailija
18/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi paikka tuonpuoleisessa luvataan niille, jotka saa enemmän päitä käännytettyä ja jotka kovemmin huutavat: jeesus tulee, oletko valmis. Jos et osaa/pysty muuttamaan muuten tapojasi niin riittää kun tunnustat 'uskovasi'.

Ei ole mitään tyyppiä missään, joka jotenkin erityisesti juuri sinua seuraisi joka paikkaan ja juuri sinua rakastaisi. Onhan ajatus kovin mukava ja varmaan lohduttava, mutta anteeksi nyt, ei sellaista oikeasti ole.

Vierailija
19/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, en mä usko jumalaan tai ainakaan sillä lailla kuin kirkko ja Raamattu opettaa. Mutta te haluatte lisää uskovia eikös niin? Mä vaan sanon että noi huudahdukset kuulostaa niihin tottumattomien korkvissa naurettavilta ja sellaisilta että toivottavasti musta ei ikinä tule ihmistä joka huudahtelee että olen valmis tule herra jeesus. Niin että jos haluaa asiaansa edistää, niin ehkä sit huudahtelut kannattaa jättää omiin porukoihin? Tämä vaan ehdotuksena.

Olen kertonut sinulle ilosanoman. Jumala kutsuu sinua jossain vaiheessa elämäsi aikana, niinkuin kaikkia. Ajankohtaa en tiedä. On oma valintasi, miten vastaat. Minä en voi käännyttää sinua ja Jumalakin on antanut sinulle vapaan tahdon.

Vierailija
20/24 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun toiseksi viimeinen jae kuuluu näin: Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!"

Öhhöhhöö! Ai raamattu sanoo, että raamattu on tosi. Siihen pitääkin sitten uskoa! Jos et satu tietämään, kaikki kusettajat väittävät kertovansa totuuden.

Minä uskon. Ihan tosissani. Eikä minua haittaa se, että sinusta se on hölmöä. Jeesus elää ja Hän rakastaa meitä kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi