Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v katsomaan leijonakuningasta??

Vierailija
21.01.2012 |

Onko teidän 4v:t katsoneet? En osaa oikein arvioida onko nelivuotiaalle sopiva kun en ole itse katsonut. Aikuisen seurassa pääsee teatteriin, muuten ikäraja tuolle on 7v.

Mielipiteitä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kotisohvalla pelottavat paikat ylihyppien voisi katsoa. Olin aikoineen alkuperäisen leffan katsomassa teatterissa 6-vuotiaan kanssa. Oli aika jännittävä hänelle. Omat lapset on katsoneet videolta.

Vierailija
2/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse katsomassa, 3-4v olin silloin eikä tunnu jääneen mitään traumoja asiasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä on 3v. katsonut vanhalta vhs:ltä kotisohvalla ja on pelottavia kohtia, eikä meinaa jaksaa keskittyä vielä katsomaan noin pitkää leffaa. Sitten, kun lapsi haluaa kysellä ja kommentoida koko ajan. Mikä pelottaa ja miksi joku on ilkeä jne.

Vierailija
4/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan vähemmän paha katsottava kuin kuusivuotiaalle, koska kuusivuotiaana lapset pohtivat muutenkin kuolemaa jne. paljon.

Päiväkodissa juuri neljävuotiaat tahtoivat kuunnella leijonakuningassadun uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
5/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan vähemmän paha katsottava kuin kuusivuotiaalle, koska kuusivuotiaana lapset pohtivat muutenkin kuolemaa jne. paljon.

Päiväkodissa juuri neljävuotiaat tahtoivat kuunnella leijonakuningassadun uudelleen ja uudelleen.

kun itse pystyy päässään suodattamaan asioita.

Vierailija
6/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidin sitä sekä pelottavana että surullisena. Ihan oikeasti jopa itkin. Nelivuotiasta en ottanut mukaan, koska luulin etukäteen että leffa olisi ilman muuta sille liian pelottava, mutta nyt alkaa tuntua että tämän leffan kyseessä ollessa ikä pikemminkin lisää tuskaa.

Vierailija
7/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä saanut pelkoja. Sen sijaan 6v10kk isoveljeä mietitytti kovasti miksi se yksi oli niin paha että ihan pudotti toisen kuolemaan.

Vierailija
8/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidan 4v kavi katsomassa leijonakuninkaan elokuvissa ja tykkasi kovasti.

Tunnet varmaan parhaiten oman lapsesi, mutta ellei lapsi ole tosi herkka ja pelokas en nae syyta miksi eikyseinen elokuva olisi sopiva. Meillakin 7v isosisko pohti elokuvan jalkeen paljon enemman elokuvan tarinaa (kuolemaa, petollisuutta jne). 4vuotiaalta nama teemat viela menevat ohi.

Vierailija
9/9 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan nyt, kun uusi versio tulossa. Siinä näyttää olevan ikäraja 12v. Tietääkö kukaan millä perusteella? Onko raakuutta enemmän kuin vanhassa versiossa. Lapsenlapsi on kohta kuusi, ja yhdessä on katsottu edellinen versio. Ehdin jo lupailla yhteistä leffareissua tähän uuteen, mutta yllätyin ikärajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan