Mun arvio misseistä:
Ensinnäkin, kenellekään ei käy kunnolla tuollainen perinteinen pöyheä missikampaus (vanhentaa) eikä suurimmalle osalle perinteinen missimeikki (vanhentaa). Rohkeasti vaan trendikkäämpää ja jokaiselle itselleen sopivampaa tyyliä pitäisi keksiä. Eli suurimmalle osalle suora tukka ja nude-meikki.
1. Söpö ja ehdottomasti parempi vähissä meikeissä. Ei käy alaluomen rajaus eikä punaiset huulet. Eikä tuo kampaus.
2. Ubersöpö. Ei missikaunis. Tuollainen halittava kiltti kissanpentu, ei missi. Ehodotamasti parempi vähemmällä meikillä, meikattuna näyttää halvalta huoralta.
3. Näyttää pirteältä naapurinurheilijatytöltä, joka aikoo isona fysioterapeutiksi. Kamalan pitkä kaula. Meikittömässä kuvassa silmissä on kivaa pilkettä, mutta meikattuna tavis. Hiukset ihan liian ohuet tuollaiseen kampaukseen.
4. Meikkaamattomana nätti. Kuvassa on jotain salaperäisen näköistä ja kuvan värit ovat hänelle juuri oikeat, silmät pääsee edukseen ja suu on söpö ja pieni. Paras meikkaamattomista kuvista. Meikattuna kaikki salaperäisyys on mennyttä eikä hymykään ole kaunis.
5. Mss. kulmakarva. Melko jyhkeät. Meikattuna haettu jotain Tanja Vienonen-lookkia, mutta vanhentaa tyttöä 20 vuotta.
6. Taas semmoinen kissanpentu meikittömänä. Meikattuna ei niin paha kuin muut.
7. Mitä tästä sanoisi. Noilla piirteillä ei pitäisi lähteä MISSIkisaan. Tai ainakaan päästä sinne. Silmäpoimu, kärsänenä, omituinen suu. Meikatussa kuvassa ilme on kuin olisi haistanut kottikärryllistä paskaa mutta yrittää silti hymyillä.
8.Iso nenä, muuten aika tavallinen. Meikatussa kuvassa hymyilee liikaa, jos pienentäisi hymyään, voisi huijata katsojia. Ikeniä siis näkyy liikaa.
9. Liian tavallinen pullonaama pienisilmä. Alaluomen rajaus meikatussa kuvassa ei todellakaan käy, eikä kirkas huulipuna.
10. Tää on ihan NÄÄTÄ.
Ja sit kaikille vinkujille, ei, ei ole varaa arvostella, mulla on couperosa-iho, aknearpia koko naamatäynnä, iso nenä, pienet silmät ja isot korvat. Ohuet kulmakarvat ja olen lihava. Hiukset on paksut ja taipuisat.
Kommentit (4)
Kadulla tulee jokapäivä vastaan kauniimpiakin tyttöjä. Olin itsekin enempi kuin he missiainesta 20 v sitten, mutta onnekseni en ilmoittautunut kisoihin. Pidin itseäni tavallisena nuorena naisena silloin, mutta nyt kun katselen senaikaisia kuviani...
Mutta onhan tässä aikaa. Kunnon meikit ja kampaukset, ylväämpi ryhti, vähän itsevarmuutta ja rohkeutta... Varjoon jäi Pia Pakarinenkin viime vuonna ensimmäisissä kuvissa, mutta niin vain kasvoi kaunottareksi.
Muutama on luokkaa "sievä", loput sellaisia että kulmat menevät kurttuun kuvaa katsoessa...missiainesta?? Ei todellakaan!!!!!!
Ps. Viimeinen on tosi vanha missikisaajaksi.
Joo samaa mieltä jo heti finalistien julkaisemisen jälkeen. Jos tässä on tarjonta niin olisiko jo aika ihan luopua koko kisojen järjestämisestä.
Hankkisivat sinne ainakin kunnon stylistit, meikkaajat ja kampaajat, nykyiset tekevät riman alituksen vuosi vuodelta pahemmin!