Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 ja raskaana

Vierailija
21.01.2012 |

oon 13 ja oon raskaana.. en uskalla kertto äitille.. en edes seurustele, se oli yks poika josta tykkään ja sekin sano et tykkää musta mut kun kerroin että oon raskaana nii se sano ettei haluu olla mun kaa :( menkat on myöhässä ja mun 15v kaveri kävi ostaan sen testin ja tuli 2 viivaa. mitä teeh?? äiti on tuol olkkaris mut e uskalla kertoo!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla asiat jarjestyvat -aitisi auttaa sinua varmasti. Han vain tarvitsee hetken miettimisaikaa.

Voisit tarkistaa kalenterista, etta milloin olet ollut pojan kanssa yhdynnassa, niin etta osaat sanoa aidillesi. Han tietaa sen perusteella kuinka pitkalla raskaus on.

Lisaksi sinulle taytyy tehda sukupuolitautitestit, silla esim. klamydia on usein oireeton ja todella yleinen.

Anna aidillesi pojan nimi ja puhelinnumero. Han voisi ottaa yhteytta hanen vanhempiinsa.

Omista teoistaan on meidan kaikkien kannettava vastuunsa. Tsemppia kovasti!

Vierailija
22/26 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä näitä on.

onneksi vähän. Ihan sairasta. 12-vuotias on täysi lapsi itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa hetken rauhoitella itseään, ettei sano mitään tyhmää. Ja suosittelen aborttia, lapsia tulet todennäköisesti sitten aikanaan saamaan. Olet vielä todella todella nuori. Ja jatkossa jos haluat seksiä harrastaa käy ostamassa kondomeja, vaikka hävettäisi niin se on pieni häpeä sen rinnalla, että joutuu abortin tekemään.

Ja muille järkyttyneille. Itse olin 14 kun neitsyyden menetin. Olin kännissä, eikä olleet ensimmäiset kännit. Itse kyllä tajusin kännistä huolimatta käyttää kondomia ja minua ei pannut neekeri vaan yksi kaveri joka oli saman ikäinen kuin minä.

Vierailija
24/26 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään neekeri tai muu. mie en oo mikään trolli, äiti kävi nyt jutteleen ja se kerto abortista ja synnytyksestä, en mie taho mitään vauvaa.. äiti soittaa sinne yksityiselle ja mulle tehhään abortti. kerroin sen pano päivän ja äiti sano että viikkoja on vasta joku 6 ja voi tehä abortin. onneks.. ei se ees suuttunu, pettyny oli. en enään harrasta seksiä enneku olen vanhempi.. en haluu mitään vahonkoja..

Vierailija
25/26 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kovasti!

Vaikeita päätöksiä nämä, mutta sinun iässäsi sanoisin että abortti on oikea päätös. Mutta juttele ihmeessä äitisi kanssa kunnolla nämä asiat läpi!

Seksiä kannattaa harrastaa vasta, kun on valmis lapsen tuloon, mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Aina on siis riski raskauteen jos harrastaa seksiä.

Käythän myös sukupuolitautitesteissä, se on myös tärkeää varmistaa ettet ole niitä saanut.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
26/26 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri joka on siis ala-asteella suunnittelee lapsia.. Hänellä on jo muutenkin erittäin outo tausta.. Hän suunnittelee että 2017 kesällä kun menee leirille tämän pojan kanssa jonka kanssa on ennenkin paneskellut... Hän asuu siis siais perheessä mutta aikoo kuitenkin äitinsä huostaan lapsen laittaa... oon vähän huolissani ja lupaan et ei oo trolli.. :( Mitä teen He ovat kuulemma keskustelleet pojan kanssa etukäteen ja nyt sitten aloitetaan uudestaan.. ja nyt tänään tuli kyselemään että saankohan mun ikänen ostaa raskaustesteijä jne.. auttakaa (ite oon siis yläasteel 7)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi