G: Voiko Suomea edustava presidentti kuulua vapaamuurareihin?
Mitä tiedät ko.järjestöstä ja uskotko urbaania huhua jonka mukaan Sauli Niinistö olisi yksi heistä? Netistä on poistettu kaikki mielipidekirjoitukset asiaan liittyen..?
Kommentit (29)
"Vapaamuurarit ovat "köyhän miehen ritarihuoneita", eikä oikeasti sivistyneet ja aateliset tms. niihin sekaannu." =valhetta, nimimerkillä elitistivapaamuurarijohtajan lapsenlapsi, joka taistelee sen oikeuden puolesta, että lahkon toiminnasta ja sen tulevaisuuden kuvasta saadaan selkeä kuva tavalliselle tallaajalle. Näillä alimmilla portailla voi laiskotella vaikka kuka...mutta johtoon pääsee vain harva ja valittu, harvinaisen älykäs, sivistynyt ja koulutettu henkilö...ja tällä johdolla, hallitaan maailmaa. Tutkikaa tietonne lähteet, tietämättömät! Se tieto on täysin vapaasti saatavilla internetissä. Tutkikaa, ja oppikaa, ja herätkää! (Vapaamuurari - Freemason. Voi vaikka youtubesta aloittaa)
Itse olen 'piireissä', en itse muurari kuitenkaan ja tiedän tämän väitteen faktaksi. Muitakin vapaamuurareihin rinnastettavia yhteisöjä on vaikka kuinka ja nämä toimivat enemmän tai vähemmän yhteistyössä. Ja näillä kaikilla on todella pitkä historia, eivät todellakaan ole mihinkään kadonneet, vaikka pitävätkin todella matalaa profiilia.
Vapaamuurareiden 'kaapista ulostulo' on julkisuuskikka, jolla halutaan saada suuri yleisö uskomaan, että vapaamuurarit olisivat ihan jotain mattimeikäläisiä tai korkeintaan pikkuporvareita.
en epäröisi hetkeäkään äänestää Sari Essayhia mutta koska hänellä ei ole mitään mahdollisuutta selvitä toiselle kierrokselle on kakkosvaihtoehtonani ollut Sauli Niinistö. Noiden vapaamuurari-hujujen jälkeen olen ollut epäröivällä kannalla mutta huhut ovat aina huhuja...vai ovatko? Vapaamuurareiden kolmenkymmneen askeleen (tmv) seremonioiden jälkeenhän paljastetaan että "palvonnan" kohteena on itse saatana. Näin kristillisen arvomaailman omaavana ihmisenä ajatus tällaiseen lahkoon kuuluvasta presidentistä kuulostaa mahdottomalta. Voiko vapaamuurareihin kuulua "tietämättä" totuutta niin että järjestöä pidetään vain harmittomana sikariklubina?
Itse äänestin ensimmäisellä kierroksella Saria. Minua hieman harmittaa se, että hän menetti varmasti jonkinverran ääniä kristittyjen taktikoinnin vuoksi. Niinistön vapaamuurarihuhuista voit lukea täältä:
http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=256
Nyt lähti ääni pois! Olen pistänyt merkille, että Sale viittaa joka haastattelussa "uuteen maailmanjärjestykseen"... Olen miettinyt, että pitäisikö tässä alkaa pelätä, sillä muutos ei välttämättä ole kaikille mieluinen.
vapaamuurari. Tarkistin asian isältäni, joka taas on.
Mun käsittääkseni enemmän sellaisia hyvä veli -verkostoja, joissa sitten joidenkin rituaalien ja pukeutumisen keinoin vahvistetaan yhteenkuuluvuutta ja veljeyttä. Ja eihän näistä jäsenistä puhuta. Mitä korkeammalla hierarkiassa, sen visummin vaietaan. Joku rivijäsen ei näistä edes tiedä.
Kannattaa muuten lukea vaikka Dan Brownin "Symboli". Sieltä saa ihan hauskalla tavalla kuvattua tietoa.
Veljeyteen kuuluu se, että siitä ei puhuta kuka porukkaan kuuluu. Edes omille perheenjäsenille. Mutta käsittääkseni aika harmitonta poikien toimintaa. Pääseepähän pois kotoa. Ja kun kaikki on salaista ei tarvitse edes kertoa, että istuttiin ja pelattiin korttia :)
vapaamuurari. Tarkistin asian isältäni, joka taas on.
tietääkö isäsi mitä tarkoitetaan uudella maailmanjärjestyksellä?
Kyllä perheenjäsenille kerrotaan yhtä ja toista, ei kuitenkaan "rituaaleista".
No, eihän niitä tietenkään pidä niin kirjaimellisesti ottaa.