Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä ihmeen itu siinä on laittaa pieni turvaton vauva yksin omaan huoneeseen nukkumaan?

Vierailija
13.11.2005 |

Mä en ole koskaan tajunnut sitä " hienoutta" . Voitteko selittää? Minusta vauvan on parasta olla äidin lähellä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauva nukkuessaan tarvitsee äitiä????

Vierailija
2/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun samassa huoneessa nukuttiin. Lapsi heräili kun mies kursasi ja minä narskutin hampaita ja minä heräilin jokaiseen lapsen kyljen kääntämiseen. Aamulla kaikki väsyneinä oltiin. Kun siirtyi omaan huoneeseen kaikilla helpotti. Lapsi oli jotain 8kk.

Vierailija
4/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessaan????

Vierailija
6/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nukkuessaan????

Nukkuessaankin? Pienillä unisykli vaihtuu noin 45 minuutin välein jolloin tulee unessa kevyempi vaihe, tällöin esim. lähellä kuuluvat hengitysäänet lohduttavat.

Vierailija
7/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee niistä lapsista jotka nukkuu omassa huoneessaan vauvasta saakka, turvattomia? Meilä ainakin puolivuotias nukkuu paremmin omassa huoneessa kuin minun kanssa samassa huoneessa. Kun herää nin minä myös ja käyn hänen luonaan ja jatkamme molemmat unia OMISSA huoneissa.

Vierailija
8/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nussimme joka ilta, ei ole lapselle terveellistä katsottavaa/kuunneltavaa.

Vierailija
9/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne äidin omat hormonihöyryt, jotka pistävät kuvittelemaan että vauvan pitää olla kokoajan vieressä.

Toki käytännöllistä se on siinä vaiheessa kun imettää öisin. Meillä on vauvat siirretty imetyksen loputtua lastenhuoneeseen, eikä mitään ongelmia ole ollut. Päinvastoin ovat saaneet levänneen ja pirteän äidin aina aamuisin ja päivisin. Hulluksi olisin tullut väsymyksestä, jos olisi jokaista lapsen äänähdystä joutunut kuuntelemaan ja niihin heräilemään.

Vierailija
10/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kuorsaus kuuluu myös viereiseen huoneeseen saakka:-)

Vierailija
11/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äitinä olen sitä mieltä että kaipaan itsekin läheisyyttä, ja oma hoivaviettini ei anna periksi laittaa vauvaa vielä yksin omaan huoneeseen.

Vierailija
12/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös nukutatte lapsenne ettekä anna hänen nukahtaa itsekseen???Silitellään uneen ja tehdään kaiken maailman temppuja että lapsi nukahtaa....

Vierailija
13/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukkuu omassa sängyssään? Mä en nimittäin ainakaan mahdu siihen pinnasänkyyn sen viereen, mahdutko sinä?

Eihän sitä lasta nyt mihinkään äänieristettyyn komeroon viedä, vaan (todnäk) viereiseen huoneeseen.

Meillä vauva on nukkunut samassa huoneessa niin kauan kun on yöllä syönyt ja kuopus nukkuu lasten makkarin tilanpuutteen takia vieläkin vaikka on 8kk, mutta ymmärrän hyvin niitä, jotka esim. oman makkarin tilanpuutteen takia nukuttaa vauvaa omassa huoneessaan.

Vierailija
14/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 6 kk meidän huoneessa ja oli pakko siirtää omaan huoneeseen, koska muuten minulla olisi mielenterveys mennyt. En saanut nukuttua, koska olen herkkäuninen ja heräsin jokaiseen vauvan pieneen ähkäisyynkin. Minulla on vaikea saada unen päästä kiinni uudelleen, joten monesti valvoin yöllä pari tuntia sen seurauksena, että vauva oli unissaan heilutellut käsiään ja kerran ähkäissyt. Olin aina väsynyt.

En kyllä usko siihen, että meidän vauva olisi nyt jotenkin turvattomampi kuin ennen. Nukkuu yöt putkeen, tuskin ole ihan kamala voi olla. Eikä edes huuda nukkumaan käydessään. Laitetaan sänkyyn, suukotetaan ja mennään pois. Ei jää huutamaan isän tai äidin perään.

Logiikkasi ap hiukan ontuu.

Vierailija
15/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tunne turvattomuutta?

Vierailija
16/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla eri huoneessa, missä muut ovat.

Vierailija
17/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se vauva sieläkin kaipaa läheisyyttä jos tuntee turvattomuutta...

äiti parkkiin pihalle vaunujen viereen,vai??

kaikkea te ihmiset ihmettelette ja arvostelette

Vierailija
18/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa isoveljeä tapella tavalliseen sänkyyn ko tykkää pinnasängyssä nukkua. lopputulos tosiaan on nykyään ettei kukaan nuku. ei ole hauskaa.

voiskohan tuon 1 v siirtää jatkettavaan... jos antais isoveljen nukkua pinnas' ngyssä vaikka kouluikään asti...

Vierailija
19/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen " tähtitaivas" kuvun, joka kaartuu sen sängyn yli. Tokihan 1-vuotiaan voi laittaa matalaan lastensänkyyn. Ja voithan sen lastensängyn laittaa esim. seinän ja teidän sängyn väliin, jos haluat minimoida putoamisriskin.

Vierailija
20/24 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omat lapseni siirtänyt ajoissa,noin 1v jatkettavaan.unet mennyt paremmin.tarkistat vaan ettei pääse tippumaan,joku este laidaksi ettei putoa.

anna isosisaruksen pitää pinnasänky jos siinä kerran hyvin nukkuu=)

levännyt äiti on kaikkien ilo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan