Käsi sydämelle, mikä siinä on hauskaa kun ylipainoinen urheilee?
Kommentit (4)
ylipainoisen vuoksi,kun on "järkiintynyt",mutta jos pidempään joudun "seurailemaan" alkaa jo ihmetetytää lähinnä,jos ei tulosta synny.
En vaivautunut ees avaamaan tuota "kuntosalilla läskejä" -ketjua. Sehän on vaan mukavaa jos joku on saanut liikuntakipinän ja kohottaa kuntoaan (samalla ehkä pudottaa pari ylipainokiloa). Ehkä sen jotenki ymmärtää kun täällä välillä esiintyy näitä "oh my god näin läskin mättämässä mäkkärissä" -ketjuja. Toisaalta, joskus mietin niidenkin kohdalla, että mistä ne tietää vaikka se olis just se yks kerta kuussa kun läski sallii itselleen pika-aterian? Tai vaikka se läski olisi ennen käynyt joka päivä hampparilla ja nykyään vain kerran viikossa? Hommataan kaikki oma elämä, jookos?
T. Läski joka ulkoiluttaa koiraansa (OMG) ja käy joskus syömässä grilliruokaa (OMG)
Kannattaisi avata ketju, koska se oli ihan positiivinen juttu! Aloittaja tehnyt raflaavan otsikon lähinnä, muttei sisältö ole mitä kuvittelet!
Olet itse varautunut suojamuurilla, kannattaa lukea ketju. Olen se ex-fatsou..
Ja yhä pidän hienona sitä että lihavat lähtee liikkumaan ja kohottaa terveyttään. Itse tälläinen myös.
Eipä siinä mitään erityisen hauskaa ole. Lähinnä olen vain tyytyväinen, kun on lähtenyt kohottamaan kuntoaan.