Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paniikkihäiriöinen voi järjestää häät???

Vierailija
21.01.2012 |

Tämä sanoinkuvaamattoman katala olo, jota kukaan ei voi käsittää, jos itse ei ole kokenut..

Ensi kesänä olisi häät, pienet koska isoihin ei onneksi tarvetta ja järjellä ajateltuna hommakaan ei ole mahdoton. N 30 vierasta, kaikki läheisiä ihmisiä, MUTTA jos se samperin härö iskee juuri ennen sitä ja samana päivänä...

Lääkitys tiedossa ja sen aloitankin, mutta se ei aina auta...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeks kova annostus vaan. plus että saat rauhottavia jos haluut, mut sit ei kyllä alkoholia sais ottaa. ite tiedän tunteen, se on kamalaa. söin cipralex nimistä lääkettä 15mg ja autto. opamoxia sain sitten alkuun ennen kun lääke vaikuttaa.

Vierailija
2/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa aina 2 betasalpaajaa eli Propranolia. Näiden avulla pystyy jopa puhumaan julkisesti. Ja meikkivoidetta reilusti, ettei punastumisoireet aiheuta paniikkia. Näin siis mulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kokeilin, silloin 15v sitten kun tämä alkoi. Ja tämä tulee aina silloin nykyään päälle kun asioita ehkä liikaa päällä.

Nyt myös työpaikan vaihdos, koska sijaisuus loppuu. Tämä ressaa ehkä eniten..

Vierailija
4/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vain kahden todistajan läsnäollessa ja renompi hääjuhla sitten sille 30 hengelle?

Auttaisiko se?

Vierailija
5/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin siis terapiaa, se ei auttanut.

Diapamia joskun määrättiin akuuttiin oloon, mutta se lääkkeen nimi jotenkin niin kamala, muutaman kokeilin.

Betasalpaajaa en ole kokeillut enkä opamoxia, kiitos niistä vinkeistä!!!

Vierailija
6/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen auttaa että ajattelet valmiiks pahimman mahdollisen tilanteen mitä vois sun mielestä tulla ja keksit siihen keinon millä selviät siitä tilanteesta. Esimerkiks itellä pahin paikka oli allattarilla seisominen n.100 ihmisen edessä. No ajattelin jos pyörryn,sydän alkaa hakata, tulee huono olo enkä saa henkeä..sitten ajattelin että jos tulee niin huono olla etten pysty siinä enää olemaan niin istun, tai lähden hetkeksi sivummalle. Mulla se auttoi että annoin ns. itselleni luvan siihen että jos olo menee huonoks niin voin lähteä pois. Enkä huomannu yhtään mitään paniikkioireita koko hääpäivän aikana, enkä edes muistanut koko asiaa! =)

Vierailija
7/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tiedän mistä puhut.

Ensinnäkin paniikkihäisiö ei ole mikään ikuinen tuomio, vaan hoidettavissa oleva sairaus. Terapia ja lääkitys auttavat.

En ehkä järjestäisi häitä ollenkaan, vaan menisin kaikessa rauhassa ja hyvillä mielin naimisiin mieheni kanssa. :)

Vierailija
8/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vain kahden todistajan läsnäollessa ja renompi hääjuhla sitten sille 30 hengelle? Auttaisiko se?

Yritän kaikkeni ettei kahdestaan, se liian tylsää:)

itse vihkiminen ei niinkään jännitä vaan se pelko että suunnilleen en pääse sängystä sinä päivänä, enkä haluaisi antaa tälle periksi ja mennä maistraatissa safkiksella:)

Vierailija
9/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa morsiammella paniikkihäiriö kannattaa kattoo!:)

Vierailija
10/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kiitos näistä vinkeistä!!!!!!!!!!

Vierailija
11/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin varmaan ne sitten kannattaa järjestää. Mutta jos sukulaisesi vaan haluaa juhlia ja itse et niin kannattaako pitää häitä sukulaisten toiveesta. Mulla on mm. sosiaalisten tilanteiden pelko enkä kyllä välttämättä haluaisi häitä ollenkaan. Saapi nähdä, onko sekään parin itsensä päätettävissä, kun äitini meinasin väkisin pitää jo kihlajaisetkin, että hänen tyttärensä ei saa jäädä paitsi pohjalaisista kihlajaisista, jonne tulee koko seutukunta ja joista morsiankaan ei tunne kaikkia, joko sulhanen...

Vierailija
12/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kaikkeni ettei kahdestaan, se liian tylsää:)

itse vihkiminen ei niinkään jännitä vaan se pelko että suunnilleen en pääse sängystä sinä päivänä, enkä haluaisi antaa tälle periksi ja mennä maistraatissa safkiksella:)

Miten niin kahdestaan naimisiin meno on tylsää? Itse en ainakaan kokenut naimisiin menoamme tylsäksi, hienot häät meidän mielestä. Kumma, kun isoille kirkkohäille on aina ainoa vaihtoehto ruokatunnilla maistraattiin. Naimisiin voi mennä lähes missä tahansa eksoottisessa paikassa ympäri maailman, jos haluaa.

Itse en sairasta paniikkihäiriötä, mutta en muuten halunnut olla päivän keskipiste prinsessana tai muutenkaan. Meille tärkeintä oli se naimisiin meno.

Vierailija
13/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kaikkeni ettei kahdestaan, se liian tylsää:) itse vihkiminen ei niinkään jännitä vaan se pelko että suunnilleen en pääse sängystä sinä päivänä, enkä haluaisi antaa tälle periksi ja mennä maistraatissa safkiksella:)

Miten niin kahdestaan naimisiin meno on tylsää? Itse en ainakaan kokenut naimisiin menoamme tylsäksi, hienot häät meidän mielestä. Kumma, kun isoille kirkkohäille on aina ainoa vaihtoehto ruokatunnilla maistraattiin. Naimisiin voi mennä lähes missä tahansa eksoottisessa paikassa ympäri maailman, jos haluaa. Itse en sairasta paniikkihäiriötä, mutta en muuten halunnut olla päivän keskipiste prinsessana tai muutenkaan. Meille tärkeintä oli se naimisiin meno.

Siis häät ja niiden järjestäminen on jokaisella hyvin henkilökohtainen asia, enkä aliarvioi maistraattihäitä enkä kahdestaan naimisiin menoa. Se ei vaan ole se mun juttu, jota haluan. Mutta ei myöskään isot kirkkohäät.

Meidän tarkoituksena on järjestää pienet häät, eikä vihkiminen tapahdu kirkossa vaan vuokraamassamme tilassa, sään salliessa ulkona.

Mun mielestä ei ole yhtä ainoaa ja oikeaa paikkaa naimisiin menolle.

Vierailija
14/18 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin siis terapiaa, se ei auttanut.

Diapamia joskun määrättiin akuuttiin oloon, mutta se lääkkeen nimi jotenkin niin kamala, muutaman kokeilin.

Betasalpaajaa en ole kokeillut enkä opamoxia, kiitos niistä vinkeistä!!!

toimivat hyvin, ei haittaa esiintymiset ollenkaan.

Vierailija
15/18 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti lopultakin lääkityksen (joka on tehonnut upeasti!!! Älä pelkää aloittaa!). Luulen että hänelle paras vaihtoehto (eikä silti huono ollenkaan) olisi maistraattivihkiminen pienellä porukalla ja sitten ystäville "hääjuhlat" joko heti perään tai myöhemmin.

Omat häät oli tuollaiset, vihittiin kevättalvella ja 6kk päivänä oli kesäjuhlat kavereille.

Vierailija
16/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta testattu kilpirauhasarvot, ne kannattaa aina testata jos on masennusta tai paniikkihäiriötä.

Vierailija
18/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää oli näin vanha aloitus, koskaan mä en huomaa kattoa :D

t. 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi