2 h suuhun, perseen, pilluun..paksuna &tyydytetty
Aivan ihanaa,
Kerroin miehelleni illalla, että 6 kk sitten tavattuamme en ollut kosikaan saanut sarjaorkkuja, menetänyt tajuntaani saadessani tai pystyväni ennen häntä " lian irstaiksi " koskemiini asioihin niistä nauttien.......SANON TEILLE MIEHET; JOS HALÖUATTE NUSSIA VAIMOANNE PERSEESEEN, HÄNEN NIELEVÄN SPERMAT, OTTAVAN SILARIT/TAi NÄNNIKORUN....NUSSIKAA VAIMLTANNE AIVOT PIHALLE...MINULLE TOIMII.. ennen tätä miestä-en edes pyynnöstä harkinnut nieleväni spermoja, kulkevani arkisin " puutarha " posliiniksi ajeltuna, pyydän että pane mua perseeseen ( tosin mieheni kullista ei sinne mahdu kuin terska ja viisi senttiä vartta...
nam
Kommentit (8)
muttei anaali. Oma pikkusormen pää mahtuu sinne hädintuskin (kokeilin) ja ei tuntunut miltään. Ei peräsuolessa, eikä sormessa.
Jos sisään vaan saa terskan niin kenelle tahansa uppoaa väh. 15 cm
tosin mieheni kullista ei sinne mahdu kuin terska ja viisi senttiä vartta...
nam
muttei anaali. Oma pikkusormen pää mahtuu sinne hädintuskin (kokeilin) ja ei tuntunut miltään. Ei peräsuolessa, eikä sormessa.
mutta nainen seläällä jalat ilmassa ja mies väärinpäin sivuttain päällä toinen sormi pefereialla toinen pillussa ja klittaa suulla siitä jymyorkku tulee ja sitte sisään tai miehelle suuseksi.
Dildo pimpassa ja värisijä klitalla. Taidan ottaa uusinnan.
Miehenä sanon että naisen tyydyttäminen kiihottaa minuakin. Ensin nämä hoidot ja sitten spermat milloin minnekkin, olemme estottomia seksin suhteen.
Viime yönä sain ihanaa kyytiä, suuhunnaimista, rajua rynkytystä pilluun ja sormen pyllyyn. Inhoan anaalijuttuja, mutta tuo sormi alkoi tuntumaan hyvältä siinä vaiheessa kun olin ihan sekaisin ja kuolasin kuin vajaaälyinen kiimoissani.