Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT ON ÄÄNESTETTÄVÄ TAKTISESTI.

Vierailija
20.01.2012 |

Nyt kaikki järkevät ihmiset äänestämään taktisesti. Niinistö menee varmasti toiselle kierrokselle, mutta nyt on estettävä Haaviston eteneminen. Siksipä äänet nyt Väyryselle tai Soinille ja varmistetaan heistä jompi kumpi toiselle kierrokselle.

KAIKKI USKOVAT äänestäkää sunnuntaina. Äänenne on nyt erittäin tärkeä. Se voi ratkaista kuka edustaa suomea maailmalla.

Nyt ei kannata antaa varmalle toiselle kierrokselle menijälle ääntä eli Niinistölle vaan anna ääni Väyryselle tai Soinille.

Nyt siis kannattaa taktikoida kuten Lipponenkin on sanonut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.' (Matt. 18:15)

'Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella? Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha." ' (1 Kor. 5:11-13)

Vierailija
42/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä antaa ääni Haavistolle avauksesi jälkeen:) Kiitos! Olin todella idiootti ennen avaustasi ja olisin jopa saattanut antaa ääneni keskiaikaa elävälle possunenäiselle super-läskille katoliselle abrtinvastustajalle...Mutta kiitos sinun, tulin järkiini!!!! Olet rakas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä antaa ääni Haavistolle avauksesi jälkeen:) Kiitos! Olin todella idiootti ennen avaustasi ja olisin jopa saattanut antaa ääneni keskiaikaa elävälle possunenäiselle super-läskille katoliselle abrtinvastustajalle...Mutta kiitos sinun, tulin järkiini!!!! Olet rakas!

Meidän perheessä ei muukalaispelkoisia läskejä äänestetä, kun molemmat tohtoreita!

Vierailija
44/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei muukalaispelkoisia läskejä äänestetä, kun molemmat tohtoreita!

Olet mitä syöt!!! Sylttytehdas eli persut eivät saa ääntämme, koska rakastamme isänmaatamme!

T: entinen persu, nykyinen ihminen

Vierailija
45/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä syöt!!! Sylttytehdas eli persut eivät saa ääntämme, koska rakastamme isänmaatamme!

Mekin äänestämme ihmistä!!! Simpanssien ja ihmiskunnan puuttuva yhdistävä lenkki eli hompanssit kuuluvat kivikaudelle!!!

T: Jokerien talousvastaava

Vierailija
46/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin äänestämme ihmistä!!! Simpanssien ja ihmiskunnan puuttuva yhdistävä lenkki eli hompanssit kuuluvat kivikaudelle!!!

T: Jokerien talousvastaava

Ei kai nyt kukaan oikea ihminen äänestä läskejä abortinvastustajia!!!!!

Vierailija
47/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.' (Matt. 18:15)

'Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella? Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha." ' (1 Kor. 5:11-13)

ei saisi seurustella tai syödäkään haaviston kanssa. kauheaa ettei ihmiset näe, että homoihin olisi tehtävä pesäero.

Vierailija
48/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sivariHaavistoa todellakaan toiselle kierrokselle.

Vierailija
49/49 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi seurustella tai syödäkään haaviston kanssa. kauheaa ettei ihmiset näe, että homoihin olisi tehtävä pesäero.

Ymmärsit nyt väärin...

Haavisto ei ole seurakuntalainen. Hän ei siis väitäkään olevansa yksi veljistä. Näin ollen "ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala".