Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pressan puolisolla on väliä!

Vierailija
20.01.2012 |

Paljon on kuitenkin yhteisiä edustustilaisuuksia ja kyllä itsekin äänestän sillä perusteella, että olen nähnyt edes parissa yhteydessä pressakandin puolison ja kuullut jotain tokaisuja hänenkin suustaan.

En todellakaan halua arvuutella, että nolaako se puoliso jotenkin koko Suomen maineen olematta töksö, tuppisuu, moottoriturpa, ihan maailman historiasta tietämätön tms. Itselleni jäänyt vaikutelma, että ne ketkä jättävät puolison kokonaan piiloon eivät oikeasti halua edes ko. virkaan.

Kyllä sillä on oikeasti väliä, että mimmosta rouvaa tai siippaa sitä rinnalla raahataan maata edustamassa! Pressan virka on julkinen virka!

ps. enkä kaipaa mitään naistenlehden lässytyshaastatteluja tms, mutta jotenkin asiallista esilletuloa ja julkisen tuen osoittamista puolisolle, joka virkaa hakee.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla lailla ne vois haukiosta kysellä, että miksi sale raahaa tytärtään mukana vai onko se henkilökohtainen raihnaisavustaja kun ei samalla nimelläkään ole.

Vierailija
22/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on maita, joissa esim. teloitetaan KANSALAISIAAN homudesta.

Luuletko, että Haavistolla on jonkun sellaisen maan kansalaisuus, että tarvisi olla peloissaan? Et vissiin ymmärrä, mitä se ulkomaalaisen valtiovierailulla olo tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla lailla ne vois haukiosta kysellä, että miksi sale raahaa tytärtään mukana vai onko se henkilökohtainen raihnaisavustaja kun ei samalla nimelläkään ole.

Sukunimen vaihtaminen ei varmaan ole kauhean vaikeata jos se ongelmaksi muodostuu?

Ja valitettavasti maailma on vielä niin kehittymätön, että ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä kun nainen on nuorempi, mutta jos Halosella olisi ollut 25 vuotta nuorempi mies, niin epäilenpä, että ei hänestä olisi koskaan Rouva Presidenttiä tullut.

Valitettavasti.

Ja sama homma on tämän ecuadorilaisen kampaajan kanssa.

Vierailija
24/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on maita, joissa esim. teloitetaan KANSALAISIAAN homudesta.

Luuletko, että Haavistolla on jonkun sellaisen maan kansalaisuus, että tarvisi olla peloissaan? Et vissiin ymmärrä, mitä se ulkomaalaisen valtiovierailulla olo tarkoittaa.

Että välttämättä niihin maihin ei valtiovierailuja tehdä jos seksuaalinen suuntautuminen on kyseistä julkisesti.

Vierailija
25/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne tarvi mitään kehuja miltään maalta ja onhan haavisto ollut kriisimaissa duunissa jossa homous on rikos ja ihan ehjänä tullu takaisin, ei mitään ongelmaa

Vierailija
26/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on maita, joissa esim. teloitetaan KANSALAISIAAN homudesta. Luuletko, että Haavistolla on jonkun sellaisen maan kansalaisuus, että tarvisi olla peloissaan? Et vissiin ymmärrä, mitä se ulkomaalaisen valtiovierailulla olo tarkoittaa.

Että välttämättä niihin maihin ei valtiovierailuja tehdä jos seksuaalinen suuntautuminen on kyseistä julkisesti.

ja ilmoita samalla, montako kertaa viimeisen 12 vuoden aikana Suomen tasavallan presidentti Tarja Halonen on vieraillut ko. maissa. Sitten voidaan arvioida tilanne uudestaan.

Vierailija
27/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne tarvi mitään kehuja miltään maalta ja onhan haavisto ollut kriisimaissa duunissa jossa homous on rikos ja ihan ehjänä tullu takaisin, ei mitään ongelmaa

Haavisto on etukäteen sitä homouttaan siellä huudellut?

Voin olla väärässä.

Vierailija
28/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on maita, joissa esim. teloitetaan KANSALAISIAAN homudesta. Luuletko, että Haavistolla on jonkun sellaisen maan kansalaisuus, että tarvisi olla peloissaan? Et vissiin ymmärrä, mitä se ulkomaalaisen valtiovierailulla olo tarkoittaa.

ja ilmoita samalla, montako kertaa viimeisen 12 vuoden aikana Suomen tasavallan presidentti Tarja Halonen on vieraillut ko. maissa. Sitten voidaan arvioida tilanne uudestaan.

Ihan tosissaan, jos tällaista asiaa tarvitsee miettiä, niin onko silloin sopiva Suomen Presidentiksi?

En tiedä missä Rouva Halonen on vieraillut, mutta arvaan ettei ole vieraillut. Tulevaisuutta on kovin vaikea ennustaa ja Iranin tilanne on mitä on. Kuka tietää.

Vierailija
29/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

Vierailija
30/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täällä muutamat ovat halunneet antaa ymmärtää. On vaan kiva sanoa niin, vaikka se ei totta olisikaan. Asia selvä!

Vierailija
31/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

Siis että on julkisesti kertonut homoudestaan työskennellessään ko. maissa.

Vierailija
32/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

ota selvää "vastustajastaan"? Ei siellä varmaan itse kerrottu puhe paljon paina.

Herää ruususen unesta oikeaan elämään.

Vierailija
33/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

ota selvää "vastustajastaan"? Ei siellä varmaan itse kerrottu puhe paljon paina.

Sen muutama "sissipäällikkö" tietää niin se ei tarkoita että kansa tietää. Herää kuule itse:)

Kun Suomen Presidentti tekee valtiovierailun puolisonsa kanssa niin sitten tietää.

Vierailija
34/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

ota selvää "vastustajastaan"? Ei siellä varmaan itse kerrottu puhe paljon paina. Herää ruususen unesta oikeaan elämään.

Sen muutama "sissipäällikkö" tietää niin se ei tarkoita että kansa tietää. Herää kuule itse:) Kun Suomen Presidentti tekee valtiovierailun puolisonsa kanssa niin sitten tietää.

että ne kiltit terroristisedät rynkyt olkapäillä ottaa homon vastaan, mutta kansa sitten teloittaa valtiovierilulle tulleen ulkomaisen presidentin? Ota iltalääke ja mene nukkumaan.

Vierailija
35/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

Sen muutama "sissipäällikkö" tietää niin se ei tarkoita että kansa tietää. Herää kuule itse:)

Kun Suomen Presidentti tekee valtiovierailun puolisonsa kanssa niin sitten tietää.

Ja Presidentin virka on nyt kuitenkin hiukan eri virka kuin rauhanlähettiläs, sovittelija ja kriisineuvoittelija.

Ihan vaan huomioksi.

Kuinka monen ruotsalaisen rauhanlähettilään, diplomaatin jen. nimeltä tiedät, entä hänen puolisonsa/perheensä?

Mites nuo kuninkaalliset?

Vierailija
36/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

ota selvää "vastustajastaan"? Ei siellä varmaan itse kerrottu puhe paljon paina. Herää ruususen unesta oikeaan elämään.

Sen muutama "sissipäällikkö" tietää niin se ei tarkoita että kansa tietää. Herää kuule itse:) Kun Suomen Presidentti tekee valtiovierailun puolisonsa kanssa niin sitten tietää.

että ne kiltit terroristisedät rynkyt olkapäillä ottaa homon vastaan, mutta kansa sitten teloittaa valtiovierilulle tulleen ulkomaisen presidentin? Ota iltalääke ja mene nukkumaan.

Ne kiltit terroristisedät kuule pelaavat juuri sitä samaa peliä kun kaikki muutkin. Politiikkaa.

Politiikka on juuri sitä että ulospäin näytetään vain sitä mikä on itselle edullista.

Jos terroristin etu on se, että Haavisto on paikalla, niin tasan ei seksuaalinen suuntautuminen ole ongelma, mutta kansa voisi olla toista mieltä.

Vierailija
37/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en usko.

Ne kiltit terroristisedät kuule pelaavat juuri sitä samaa peliä kun kaikki muutkin. Politiikkaa. Politiikka on juuri sitä että ulospäin näytetään vain sitä mikä on itselle edullista. Jos terroristin etu on se, että Haavisto on paikalla, niin tasan ei seksuaalinen suuntautuminen ole ongelma, mutta kansa voisi olla toista mieltä.

kivittäis Haaviston. Just niin.

Vierailija
38/38 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräät tuntee Pekka Haaviston julmaa kohtelua kohtaan. Ihan kyynel vierähtää silmänurkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi