Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei laukea suihinotossa.

Vierailija
20.01.2012 |

Ongelma; Mieheni ei laukea suihinotossa. Olen mielestäni kokeillut kaiken. Tosin hän ei ole lauennut ikinä suuseksissä kertomansa mukaan. käy kyllä lähellä mutta ei.. Olen imenyt hitaammin, nopeammin, kovaa, hiljaa, runkannut samallla, ottanu syvälle, hyväillyt kasseja samalla... Tykkään otta suihin mutta tämä vie siitä hohtoa kun ei koskaan saa loppuun saakka ottaa. Yhdynnässä kyllä laukeaa nopeastikin.

Aikaisemmilta miehiltä olen saanut AINA laukeamaan eikä edes kauaa ole kestänyt, siinä 5-10 min. Mutta nykyistä ukkoani saan imeä vaikka tunnin eikä silti. Mikä avuksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tietää kun päljon oot kyrpiä imeny häntä ei kiihota,puhu samalla kun sulla on muna suussa,tuu tuu nyt mälli tuli muiltakin kyrviltä.

Vierailija
2/15 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin nainen, lähes 40v ja tasan kerran lauennut suuseksillä. Tosin en muutenkaan toisen ihmisen läsnäollessa kovin helposti laukea, mutta silloin tällöin sitä tapahtuu. Yksin saan htvinkin nopeasti ja joskus montakin kertaa.

Ongelma on yleensä minun pään sisällä. Ajattelen liikaa sitå orgasmia.Mietin, miltä mahdan näyttää, kun toinen nuolee ja koskettelww minua ja ynisen ja vääntelehdin nautinnosta. Nautin erittäin paljon suuseksistä, ja monta kertaa on todella lähellä orgasmia. Mutta silti jää se huippu saavuttama tta. Joskus se harmittaa, mutta yleensä siinä tapauksessa, k un toinen lopettaa juuri kun olen taas lähellä huippua tai kun huomaan, että toista ei huvita antaa suuseksiä, kun en minä kuitenkaan laukea.

Toisinaa nautin suurestikin, vaikka orgasmi jäisikin saamatta. Riittää, että tunnen olevani haluttu ja että meillä on jonkinlainen yhteys sillä hetkellä, eikä niin, että toinen vain tyydyttää tarpeensa muhun.

Ilmeisesti ap: n mies kuitenkin nauttii suuseksistä? Jos se ei halua, että mällit lentää toisen naamalle tai kurkkuun tai jännittää sitä tilannetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minunkin avovaimoni yhtä innokas. Kertaakaan en ole lauennut suihinotossa hänen kanssaan, mutta kädellä on minut moneen kertaan hoidellut. Hänestä näkee selvästi, että ei varsinaisesti nauti suihinotosta, vaikka ei se häntä iljetäkkään. Jos minä panen häntä suuhun niin siitä hän saattaa kiihottua, mutta en haluaisi aina olla itse aktiivinen osapuoli tuossa. Hän on laiska kokeilemaan erilaisia asioita ja fiilis siinä menee itselläkin kun huomaa, ettei toinen ole täysillä mukana. Hän ei jaksa yrittää pitkään ja kalvaa jatkuvasti se ajatus, että kohta hän ei enää jaksa. En pysty siis nauttimaan kun tiedän hänen turhautuvan ja se vaikeuttaa laukeamistani ja siten myös tekee hommasta hänelle entistä turhauttavampaa. 

Vierailija
4/15 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen pärstä ei miellytä eikä suihinotto muutenkaan ole intohimoisen oloista, on todella vaikeaa saada mälliä lentämään. Itse ainakin tarvitsen jotain visuaalista kiihoketta vrt. takaapäin pano tai vaihtoehtoisesti tilanteen pitää muuten olla kiihottava. Eipä sitä 15 vuotta pitkässä suhteessa enää opeteta naiselle miten kalua käsitellään. On se kumma juttu että itse osaan tehdä kaiken juuri siten, että vaimo saa orgasmin, mutta akka ei ole saanut 15 vuoden aikana opeteltua mitään. Kyllä alkoi taas ahdistaa. :(

Vierailija
5/15 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon se ongelma on yläpäässä! Minulla ainakin tuntuu jotenkin oudolta ampua mälli vaimoni suuhun. Tapahtunut vain muutaman kerran vaikka hän usein ottaakin kalun suuhun. Auttaa jos hän puhuu vähän tuhmia ja kertoo miten hän haluaa saada kaiken suuhunsa...Vaimollakin on vaikeuksia suuseksin kanssa, ei millään tahdo saada kun nuolen, hän tuntee olevansa likainen sieltä eikä osaa vapautua!

Vierailija
6/15 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en laukea vaimoni suihinotosta juuri koskaan, vaikka hän onkin monenlaista yrittänyt ja touhu tuntuu hyvältä. Monesti tosin kyllästyy touhuun ennen kuin olisin valmis, mutta orgasmittomuus taitaa kuitenkin olla enemmän kiinni päästä. Kunnioitan vaimoani ja se jotenkin estää pääsemästä riittävän kiihottavaan tunnelmaan. Ehkä irtosuhteessa on helpompi päästä tuhmaan tunnelmaan.

Vierailija
7/15 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin noin 10v tehty ja nyt vaimoni antaa merkkejä turahutumisesta ja pelkää kestävän 15min luktutuksen ja sekös vaikuttaa aivoihini ja hidastaa laukeemista. ja staaas nopeuttaa kun nainen näyttää olevan innokas jne

Vierailija
8/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies, enkä ole varmastikaan lauennut suihinotolla kuin muutaman kerran eläessäni. Noilla kerroilla kyseessä on ollut aina joku satunnainen baarityttö, eikä oma tyttöystävä tai vaimo.

En tiedä, mutta ehkä kyseessä miehen oma kontrolli asiaan. Omaa parisuhdekumppania kuitenkin kunnioittaa niin paljon, ettei jotenkin vain "kehtaa" panna suuhun niin rajusti että tulisi.

Esileikkinähän suihinotto on vaimonkin kanssa mukavaa, mutta ei siinä olla lähelläkään orgasmia vaikka miten kauan lupsuttelisi. Alkaa vain panettaa pirusti :-)

Ehkö olen vain estoinen tai sitten olen saanut poikkeuksellisen huonoja suihinottoja.

Vierailija
9/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta aikayksikön... Yhdynnässä nopeimmillaan ehkä vajaa 5min. Ehkä se johtuu vaan siitä, että oon niin irstas ja kuuma kissa ;)

Vierailija
10/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaa vielä nopeammin ;)

Vierailija
11/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos olet ihmetellyt asiaa, miehelläsi saattaa olla suorituspaineita. Päästä se on varmasti eniten kiinni niinkuin laukeamiseen pääsy yleensä. Kun on paineita, ajatukset harhautuvat hyvin helposti suorituksen miettimiseen.

Itse en ole koskaan lauennut suihinotolla. Oma syy on, etten pidä sitä mitenkään kiihottavana. Pitää aika vahvasti pitää ajatuksia jossain kiihottavassa, eikä se oikein onnistu siinä.

Vierailija
12/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne ja laukeaminen onnistuu vain, jos samalla puristan aika tiukasti ja runkkaan kalun juurta.

Vierailija
13/15 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nykyisen vaimokkeen kanssa yhdessä melkein kymmenen vuotta ja olen saanut orgasmin suuseksissä vain pari kertaa. Suihin ottaminen tuntuu kyllä todella hyvältä, mutta ei minulta vaan tule. Se ettei saa orgasmia ei vähennä suuseksin merkitystä millään tavalla.

Vierailija
14/15 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ex (aika äkkiä oli ex) ei tullut pimppiin, ja eikä kuulemma tullut kenenkään muunkaan pimppiin, oma käsi vaan onnisti (nyt on jo kaks lasta, et ehkä on jotain oppinu, tai sit löytänny kunnon naisen :P).

En itsekkään laukea suihinottoon/sormetukseen, eikä sillä ole mitään tekemistä kuumuuden/tekniikan kanssa. Ei vaan tule, niin ei tule.

Vierailija
15/15 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue suihinottovinkkejä englanniksi, homojen kirjoittamia. Kaikkein parhaita... oma mies oli suhteen alussa yllättynyt... Saisi joka ikinen kerta, esileikkinä ei kauaa kestä ennenkuin pitää käydä asiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi