Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni vie lapsensa lääkäriin aina, kun heille tulee flunssa. Onko hän epävarma ja

Vierailija
20.01.2012 |

ylihuolehtivainen vai minä leväperäinen äiti, kun en ymmärrä, miksi perusterveet (jota he ovat) 8-14-vuotiaat lapset pitää viedä lääkäriin joka kerta flunssan vuoksi? Ihmettelen myös sitä, miten he aina pääsevät terveyskeskukseen vastaanotolle. Heillä olisi varaa myös yksityislääkäriin, mutta he ovat hyvin nuukia.

Otanko minä turhan riskin, kun en vie flunssaisia lapsiani heti lääkäriin? Tosin meidän lapset ovat harvoin sairaana, ystäväni lapset taas harva se kuukausi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistuksen lapsen sairaudesta esim. omalle työantajalleen? Vai voisiko olla joku tällainen syy? Tosin lapset jo aika vanhoja. Ainakaan 14-vuotiasta ei varmaan vanhempi jää kotiin hoitamaan.

Vierailija
2/3 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset pelästyvät hirveästi lapsen sairastamista. Mutta toisaalta ystäväsi lapsilla saattaa olla perussairauksia joista et tiedä, ja siksi flunssatkin hoidetaan tarkasti. Jos heillä on vaikka joku astma tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ystäväsi ei ole halunnut sinulle kertoa.

Ja en kertoisi minäkään "ystävälle", joka tulisi minun asioitani levittelemään ja jeesustelemaan av.lle ja sitä kautta itselleen kerjäämään kehuja.

Kyllä olet parempi äiti kuin ystäväsi ja ystäväsi on hysteerinen hullu ja sinä olisit niillekin lapsille varmaan parempi äiti. Tätähän toivot vastaukseksi