Uskaltaisitko lähteä yksin pariksi päiväksi kaupunkilomalle? Vaikka Lontooseen.
Kommentit (26)
ei ole ketään, joka voisi lähteä mukaan. Parilla ensimmäisellä kerralla käytännön asioiden hoitaminen oli kamalaa, mutta se unohtui aika pian. Viihdyn kyllä itseni kanssa, joten seuranpuutetta ei noin muuten ollut.
Myös wieniä. Oltiin siellä syksyllä miehen kans ja on tosi kaunis ja kiva kaupunki. Helppo liikkua.
Siellä on myös eurot käytössä joten sekin helpottaa ensikertalaista. Paljon kivoja kahviloita.
Ja olen muutaman kerran ollutkin.
Venäjälle menoa yksin kyllä joutuisin harkitsemaan, koska en osaa kieltä enkä aakkosia. Ja koemuksesta tiedän että kartan lukukin on hankalaa tuossa tilanteessa...ja metrolla on hankala matkustaa myös.
Minulla ei vielä muutamiin vuosiin ole mahdollisuutta tehdä tuota, mutta kun on, lähden varmasti matkustelemaan. Yksin. :)
Minusta olisi ihana matkustella yksin. Ystävien ja sukulaisten kanssa on tullut matkusteltua, mutta koen sen jokseenkin rajoittavaksi. Olen huomannut että minun mielenkiinnon kohteeni eivät ole lähelläkään valtavirran mielenkiinnon kohteita. Olen sen verran pahasti erakko että pidän melkein enemmän itsekseni olemisesta ja viihdyn omien ajatusteni huonossa seurassa luvattoman hyvin.
Ei tarvitse neuvotella ruokapaikoista, aikatauluista tai yhtään mistään. Kyllä kiitos.
Lontooseen kannattaa aina mennä. Ei tarvitse suunnitella eikä varautua mihinkään. Museot ovat ilmaisia ja maailman huippua. Vaatteet ovat edullisia, lastenvaatteet suorastaan halpoja. Pubeihin sen kun kävelee sisälle ja maistelee oluita, pyydä pientä lasia (glass) aluksi.