Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita näin "hassuja"?

Vierailija
20.01.2012 |

Kun näen kirpputorilla vanhoja, kuluneita pehmoleluja, mulle tulee kovin surku niitä! Tänäänkin kirpparilla kun kävin niin lattialla oli suuri pahvilaatikko leluja täynnä. Siinä reunalla roikkui vanha nalle, jolla oli somat villahaalarit. Ihan kulahtanuthan se nalle oli mutta en voinut jättää sitä sinne...

Nyt sillä(kin) on uusi koti täällä meillä ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en olekaan vanhoja pehmoleluja kotiin pelastanut.

Mutta lapsenakin leikin usein kaikilla pehmoilla, yhtään ei saanut jättää leikin ulkopuolelle, ettei sille olisi tullut paha mieli. Ja pehmoleluja minulla oli ehkä 20-30 kpl (Nykyään lapsilla on niitä niin paljon, ettei tuollainen taitaisi olla edes mahdollista)

Vierailija
2/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niitä ehkä pelastaisi, mutta ymmärrän tuon tunteen hirveän hyvin. Mä liitän esineisiin helposti tunnearvoa, ja esim. juuri hylätyt nallet on aika kova paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omia pehmoja makkarissa, kaikki on just tollaisia vanhoja resuja tai muuten symppiksiä. Lasten koulussa tekemiä tai kirppiskamaa. Joskus puhutan, hypitän ja liikuttelen niitä. Lapset sanovat että lopeta mutsi, toi on tosi noloo, kenenkään muun äidit ei oo tommoisia. Lapseni ovat jo murkkuiässä. Mies vaan katselee vierestä ja korkeintaan vähän pyörittelee päätään , se on tottunut. Olen ehkä vähän seko :D

Vierailija
4/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölysiä, yrjösiä, vanhoja likasia, ei meille!