Loppupeleissä mitä hyötyä sinulle on ollut kauniista ulkönäöstäsi?
Etkö olisi halunnut mieluummin pärjätä muilla avuilla?
Kommentit (40)
Saa kaikkea ilmaiseksi, parhaat palvelut, ohi jonojen, parhaat työpaikat ja kaikki.
Vituttaako?
pärjännyt muilla avuilla, mutta viehättävä ulkonäkö tukee sitä pärjäämistä.
jos haastattelija on ollut mies olen aina saanut duunin. Vastaavasti, jos nainen on haastatellut ei ole duunia tippunut.
Mies puolinen kaverini, joka työskentelee miesvaltaisella alalla rekrytoinnissa, sanoi että kaunis nainen palkataan vaikkei taidot olisi ihan halutut. Piristää toimiston ilmpiiriä sekä miehet miellellään auttaa naista, jos jokin taito puuttuu.
Saa kaikkea ilmaiseksi, parhaat palvelut, ohi jonojen, parhaat työpaikat ja kaikki.
Vituttaako?
Nykyään vaan ruvennut mietityttämään miten ulkonäkökeskeinen tämä maailma on. Moraalisia arvojani vastaan katsoa vain kuorta.
jos haastattelija on ollut mies olen aina saanut duunin. Vastaavasti, jos nainen on haastatellut ei ole duunia tippunut.
Mies puolinen kaverini, joka työskentelee miesvaltaisella alalla rekrytoinnissa, sanoi että kaunis nainen palkataan vaikkei taidot olisi ihan halutut. Piristää toimiston ilmpiiriä sekä miehet miellellään auttaa naista, jos jokin taito puuttuu.
Eipä vissiin ole kovin ammattitaitoisia nuo miesrekrytoijat. Mitähän iloa on naistyöntekijästä, joka ei osaa hommiaan? Tulee varmaan kalliimmaksi kun vie muidenkin työaikaa neuvomistarpeineen. Ja sekin nainen rupsahtaa joskus, sitten vain uusi nuori ja nätti tilalle?
Miksi ulkonäkö sulkisi pois muita hyviä ominaisuuksia?
ihmiset myös lahjoittavat omaisuuttaan helpommin kauniille ihmiselle.
Jokainen ihminen haluaa lähipiiriinsä kauniin ihmisen koristukseksi. Se korottaa myös omaa tasoa muiden silmissä.
Kauneus on antanut minulle helpon elämän. Kaikki tulee kultalautaselta ilman ponnisteluja. Enkä edes tahdo mitään. Haluan vain olla tuulen vietävänä. Ihmiset ovat niin ystävällisiä ja suloisia enkelille.
- Kaunismies
Mä olen sellainen naapurintyttökaunis, ja kyllä mä yleisesti voin sanoa sen helpottaneen elämää moneen otteeseen. Ihmiset kokevat ulkonäköni miellyttävänä, näin ollen mua myös kuvataan miellyttäväksi ja pidetyksi vaikken aina olisi edes sanaakaan näiden ihmisten kanssa vaihtanut. Toki hyvä ulkonäkö tuo myös itsevarmuutta, joka säteilee ulospäin ja auttaa saavuttamaan tavoitteita sitä kautta. Tuskinpa mun aviomiehenikään olisi mua sieltä juhlista bongannut, jos ei olisi ulkonäkööni tykästynyt, vaikutuksen mä tein sitten ihan muilla avuilla, ja olisi elämä varmasti ihan erilaista jos ei oltaisi rakastuttu ja perustettu yhteistä perhettä. Mutta jos ihan ammatillisessa mielessä puhutaan, niin olen nähnyt ihan helkkaristi vaivaa päästäkseni siihen, missä tällä hetkellä olen, suurimmaksi osaksi ihan muiden avujen ansiolla.
Pikemminkin minusta tuntuu, että mua kadehditaan ulkonäön takia ennemmän, jo se, että vartaloni on hoikka ja sopusuhtainen kirvoittaa kitkeriä kommenttejä kanssasisarilta aina silloin tällöin.
ihmiset myös lahjoittavat omaisuuttaan helpommin kauniille ihmiselle. Jokainen ihminen haluaa lähipiiriinsä kauniin ihmisen koristukseksi. Se korottaa myös omaa tasoa muiden silmissä. Kauneus on antanut minulle helpon elämän. Kaikki tulee kultalautaselta ilman ponnisteluja. Enkä edes tahdo mitään. Haluan vain olla tuulen vietävänä. Ihmiset ovat niin ystävällisiä ja suloisia enkelille. - Kaunismies
omaisuuttaan lahjoittaa ja kelle ?
Minun on äärettömän vaikea nähdä ihminen kauniina enää sen jälkeen jos luonne paljastuu myrkyksi.
miehen mukaani. En halunnutkaan muuta kuin seksiä. Aina lohkesi.
"sain" ne miehet - ainakin hetkeksi - jotka halusinkin. Sinänsä kai kohensi silloin heikkoa itsetuntoa. Mutta en oikeastaan ole edes kaunis, ehkä vain sievä ja seurallinen.
Naiset ei halua kaveerata mun kanssa, miehet taas ovat liiankin tuttavallisia.Aviomies lähti vanhemman ja rumemman matkaan. Mua pidetään ylpeänä ja tyhmänä. Olen kylläkin oikeasti kiva ja mukava sekä erittäin hyvin älykkyystesteissä pärjäävä ahkerasti töitään tekevä nainen, jolla on moraali ja arvot kohdallaan.
Naiset ei halua kaveerata mun kanssa, miehet taas ovat liiankin tuttavallisia.Aviomies lähti vanhemman ja rumemman matkaan. Mua pidetään ylpeänä ja tyhmänä. Olen kylläkin oikeasti kiva ja mukava sekä erittäin hyvin älykkyystesteissä pärjäävä ahkerasti töitään tekevä nainen, jolla on moraali ja arvot kohdallaan.
Naiset haluaa kyllä kaveerata, mutta puukottavat selkään. perussuomimies ei kestä todella kaunista naista. Suhteet jatkuvaa mustasukkaisuusdraamaa, kun muutkin kuolaa perään. Joo, ilmaisia matkoja ja krääsää on sadellu. Ei kolahda. Ja en jaksa ilmaisista drinkeistä ravintoloissa paljoa hehkuttaa.
Itse en arvoita ihmisiä ulkonäön perusteella ja asia on yhdentekevä.
Ja kolmannessakin ulkonäöstä oli luultavasti apua. Tosin koulutuskin on kyllä kohdallaan.
Sinkkuna sain helposti miehiä (jos se nyt on joku meriitti). Mitäs muuta hyötyä... no tulee hyvä mieli aina kun mieheni kehuu minua kauniiksi. Ja töissä miehet auttaa mielellään ;)
Ja vaikka sitä ei kysyttykään, niin haittaa on ollut se, että en ole saanut niitä työpaikkoja, joissa on ollut naishaastattelijoita ;) Jotkut pitävät tyhmänä ihan vaan ulkonäön perusteella.
Pettävä on sulous, kauneus katoavainen; ylistetty se vaimo, joka Herraa pelkää! ~Sananlaskut 31:30
Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.
~1.Piet: 24-25
Ei tuo raamatun juttu lohduta ketään rumaa, jos lohduttaa niin on syytä itsetutkiskeluun.
Moni kaunis ei voi asialleen mitään. Sitä vain on kaunis. Ulkoinen kauneus on sisäisen kauneuden muodostuma. Ulkoinen kauneus voi ilmetä pahassa ihmisessä, mutta se voi yhtähyvin ilmetä hyvässäkin ihmisessä.
Kauneus on hetki ja valokuvaajalle se voi olla tietty kulma tiettynä hetkenä, kun aurinko on karnattu.
Ulkoisesti sopusuhtainen vai oman tyylinsä löytänyt?
Olen haastatellut naisvaltaisella alalla useita työntekijöitä ja persoonalliset ihmiset pukeutumista ja kampausta myöten (tietysti miellyttävä käytös ja ammattitaito) vakuuttavat. Aivan sama, onko tukeva vai pimakka, mikäli ihminen on sinut itsensä kanssa ja kantaa olemuksensa arvokkaasti. Sellaiset ihmiset näen kauniina.
En pelaa mitään.