Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Pangasius-fileistä?

Vierailija
20.01.2012 |

Minä pidän leivitettynä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa oli kesällä sellaista pangasiusta, joka oli kiedottu tikkuun, maustettu ja valmistettiin grillissä. Se oli tosin hyvää ja ostin monesti. Nyt en ole pitkään aikaan törmännyt siihen. Saako tuota filettä tiskiltä vai onko valmispakattujakin?

Vierailija
2/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli taas cittarissa. Ovat vähän kohmeisia ostettaessa, mutta sulavat nopeasti. Minä pyöritän ne kananmunassa ja maustekorppujauhossa ja paistan. Lapset pitävät todella paljon myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika miedon makuista kalaa, jos jollakin on ongelmia saada lapset syömään kalaa, niin kannattaa kokeilla. Fileet ovat yleensä ruodottomia, sekin on lasten mielestä iso plussa.

Vierailija
4/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä maistu liikaa kalalle

taitavat tulla jostain kauko-idästä?

Vierailija
5/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-tuotteena niitä myydään myös pakasteena.

Vierailija
6/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tulis syötyä, tykkään monenlaisesta kalasta kyllä.

Vierailija
7/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli joku pistävä maku. Ostan ennemmin siikaa.

Vierailija
8/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku on kuin mikä tahansa vaalea kala eli melko mautonta jos ei osaa hyvin maustaa.

Vierailija
9/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa vaan toisessa EU-maassa. Täällä ei kyllä kauhean hyvässä maineessa ole tuo panga. Täällä tiedetään ihan yleisesti että kyseinen kalalaji pyydystetään Vietnamin saastuneimmasta joesta. Kukaan järkevä ihminen ei syö niitä eikä varsinkaan anna lapsille.

Ihmetyttää joskus tuo suomimammojen meininki. Pillimehuja, täytekkakkuja, jugurtteja ja keksejä kammoksutaan hysteerisenä eniten maailmassa mutta sit kuitenkin syötetään tyytyväisenä maailman paskinta kalaa lapsukaisille. Ei millään pahalla mutta en vaan ymmärrä.

Vierailija
10/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen maistanut pangasiusta enkä toiste osta. Tykkään monesta kalasta ja teen usein kalaruokia, kyse ei myöskään ole siitä etten osaisi kalaruokia laittaa ;) Pangasiuksessa on vähän samantyyppinen mudanmaku kuin mateessa. Ei iske muhun.

Vierailija
11/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut muutaman kerran. Joskus ihan ok, joskus pistävä maku. KErran söin sitä ulkomailla voipaperissa paistettuna ja se oli aika hyvääkin.

Olen myös lukenut, että Vietnamin saastejoesta tuodaan. jotain outoa siinä pitää olla, koska hinta on kolmasosa suomalaisesta kalasta, vaikka matka on noin pitkä kuljettaa.

Vierailija
12/12 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin ruokalistalta pois vanhempien painostuksesta. Onhan se edullista täälläkin muttei varmaan parasta ravintoa.

T: toinen ulkomamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme