Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde apua kinkkiseen tilanteeseen, kiitos!

Vierailija
20.01.2012 |

Seurustelen lapseni isän kanssa. Erosimme vuosia sitten ennen lapsen syntymää miehen itsekkään käytöksen vuoksi.

Hän on ikänsä tehnyt vain mitä huvittaa ja naisia ja viinaa riittänyt.

Minulle oli lapsen syntymän jälkeen pitkään välinpitämätön, ilkeäkin. Tapaili avoimesti muita ja provosoi tilanteella.

Viime kesänä hän sitten avautui ja kertoi ikävöineensä minua kaikki nämä vuodet. Oman käytöksensä perusteli sillä, että eromme otti koville ja hän ei halunnut sitä näyttää. Kertoo, ettei minun jälkeeni enää mikään tunnu miltään. Pari kuukautta vaan juteltiin ja sitten näytin vihreää valoa.

Mukavasti on mennyt, vaikka emme asu yhdessä ja arki pitää kiireisenä.

Ongelmana on nyt se, etten pysty luottamaan mihinkään. Olen miehelle useasti sanonut, että suhteemme varmaan kaatuu erilaisuuteemme, mutta miehestä olemme toisiamme vahvistavia. Olen kertonut, että hänen huonot puolensa tekisivät yhteisasumisen vähintään haastavaksi, mutta hän vakuuttaa tekevänsä parhaansa.

No, selkeästi hän on muuttunut verrattuna siihen muutaman vuoden takaiseen, jollaisena hänet jätin.

Toisaalta haluaisin perheen hänen kanssaan, mutta joku nyt haraa vastaan. Ehkä ne koetut paskamaisuudet, mutta ei kai pitäisi elää liikaa menneessä?

Mies haluaisi saman katon alle vaikka heti ja minä en uskalla. Pitäisi olla varma, ettei olla sitten heti taas eroamassa.

Kysyisinkin teiltä, että mikä olisi paras keino toimia tilanteessa? Jotain ratkaisua pitäisi tehdä, sillä en voi loputtomiin testatakaan miestä ja hän toki kaipaa lastaan ja haluaisi siksikin pian muuttaa yhteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutatte yhteen niin uusi ero olisi lapselle varmasti tosi kova paikka. Mieti tarkkaan mitä teet.

Puhu miehesi kanssa paljon. Sinuna kesittyisin ennenkaikkea siihen millainen mies on nyt. Pyydä häntä kuvaamaan millaisena hän haluaisi nähdä yhteisasumisen arjen. Siis ihan siitä kuka laittaa aamupalan, vie lapsen hoitoon jne. Mitä mies odottaisi siltä yhdessä asumiselta. Mitä ei halua ehdottomasti jne.

Ehkä vosi olla hyvä vielä miettiä että kävisitte yhdessä jotain parisuhdeleiriä tai parisuhdeterapeutilla. Ehkä se auttaisi suhteen uuteen erilseen alkuun ? Ja siis tämä ehtona ennen yhteenmuuttamista ??

Toivottavasti löydät ratkaisun tilanteeseen.

Vierailija
2/2 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa esim viikonloppuna ja loma-aikoina teillä yhdessä niin näet onko mies muuttunut tosissaan. Yleensä rakastuneena jaksaa tsempata, mutta miten käy sitten kun kuumin liekki himmenee? Voi olla vaikka narsisti ja haluaa vaan valloittaa sinut uudelleen. Narsistit osaavat olla hurmaavia halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi