Mitä me syötäis la lasten kanssa? mies poissa ja jotain kivaa olis kiva keksiä..
Kommentit (9)
vastaavassa tilanteessa. Tai mites olis tortillat ja kaikki saa täyttää miten haluaa?
Viitsiskö sitä lähteä bussilla kiinalaiseen...aamupvä ulkoillen, lounasta ja oleskelua, leimmistä yms ja iltapvällä kiinalaiseen syömään...menis matkoineen varmaan 2-3h..
Kamala kun laiskottaa, kun toisaalta tekis mieli olla vaan kotona ja kokata sitten jotain..
ap
jotain sellaista ruokaa mistä miehesi ei tykkää, mutta ajattelet lastesi tykkäävän!
kaalilaatikkoa tai kaalikääryleitä, mutta luulen, että jokin "epäterveellisempi" tai ainakin "erikoisempi"/harvemmin nautittava olisi nyt kivempi juttu:)
ap
jotain sellaista ruokaa mistä miehesi ei tykkää, mutta ajattelet lastesi tykkäävän!
Tortillat on tosi hyvä idea. Meinasi ehdottaa että tehkää itse pizzaa, mutta onko se jo ihan yesteryear?..
Ja samalla idealla kun tortillatkin eli kaikki saa valita taytteet itse . Helppoa, hauskaa ja maistuvaa (ja jopa vahan terveellista, jos niin haluaa)
tehdään mässyksi kinkku- tai tonnikalapiirakkaa, pizzaa (iso tai pikkupizzasia), nakkinyyttejä, pekoni-juustokeittoa, hyvä pihvi tai leike, paisti, (lapa)pataa, lihakääryleitä, savustettua lohta......
viimevkolla oli Heseä..
Voisin kyllä kokatakin jotain tai sitten tosiaan ulos syömään..tosin se tietää sitten ½h bussimatkaa suuntaansa.
ap