Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me syötäis la lasten kanssa? mies poissa ja jotain kivaa olis kiva keksiä..

Vierailija
19.01.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimevkolla oli Heseä..

Voisin kyllä kokatakin jotain tai sitten tosiaan ulos syömään..tosin se tietää sitten ½h bussimatkaa suuntaansa.

ap

Vierailija
2/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa tilanteessa. Tai mites olis tortillat ja kaikki saa täyttää miten haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiskö sitä lähteä bussilla kiinalaiseen...aamupvä ulkoillen, lounasta ja oleskelua, leimmistä yms ja iltapvällä kiinalaiseen syömään...menis matkoineen varmaan 2-3h..

Kamala kun laiskottaa, kun toisaalta tekis mieli olla vaan kotona ja kokata sitten jotain..

ap

Vierailija
4/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tietty leikkimistä.

ap

Vierailija
5/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sellaista ruokaa mistä miehesi ei tykkää, mutta ajattelet lastesi tykkäävän!

Vierailija
6/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaalilaatikkoa tai kaalikääryleitä, mutta luulen, että jokin "epäterveellisempi" tai ainakin "erikoisempi"/harvemmin nautittava olisi nyt kivempi juttu:)

ap

jotain sellaista ruokaa mistä miehesi ei tykkää, mutta ajattelet lastesi tykkäävän!

Vierailija
7/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat on tosi hyvä idea. Meinasi ehdottaa että tehkää itse pizzaa, mutta onko se jo ihan yesteryear?..

Vierailija
8/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla idealla kun tortillatkin eli kaikki saa valita taytteet itse . Helppoa, hauskaa ja maistuvaa (ja jopa vahan terveellista, jos niin haluaa)

Vierailija
9/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään mässyksi kinkku- tai tonnikalapiirakkaa, pizzaa (iso tai pikkupizzasia), nakkinyyttejä, pekoni-juustokeittoa, hyvä pihvi tai leike, paisti, (lapa)pataa, lihakääryleitä, savustettua lohta......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä