Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko homoilu ja lesboilu nuorison ja muiden vastaus siihen, että elämä ei mennytkään niinkuin piti?

Vierailija
19.01.2012 |

Jos joku mies on paha, letaan lesboksi, jos isä oli paha, aletaan homoksi?

Onhan se nyt selvä asia, että mutteri ja ruuvi ovat pari, eikä kaksi ruuvia voi mitenkään olla pari, kuten eivät kaksi mutteriakaan...

Sehän on sulaa hulluutta, että yritetään väkisin, koska on traumatisoitunut.

Eri asia voi olla, jos on syntynyt väärään sukupuoleen, koska silloin on kyseessä ehkä vamma, mutta että on muotia nussia kaikkien kanssa? Muotia olla bi-seksuaali tai jopa homo tai lesbo??

Telkkarista opittua sairasta! Jotain uhoa?? Ei ole tasapainoinen ja onnellinen ja kostaa sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkeelliset pohdiskelusi on kumottu jo noin 40 vuotta sitten. Viimeksi kiinalaiset yrittivät vuosituhannen vaiheessa vuosia osoittaa homoutta kasvatuksen aiheuttamaksi mielenterveysongelmaksi, mutta joutuivat luovuttamaan ja toteamaan että pois vaan tautiluokituksesta.

Vierailija
2/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkeelliset pohdiskelusi on kumottu jo noin 40 vuotta sitten. Viimeksi kiinalaiset yrittivät vuosituhannen vaiheessa vuosia osoittaa homoutta kasvatuksen aiheuttamaksi mielenterveysongelmaksi, mutta joutuivat luovuttamaan ja toteamaan että pois vaan tautiluokituksesta.

en nyt ihan noin sanoisi, en tosin pidä sinänsä luonnollisena. Voihan homoksi tulla hormoniepätasapainonkin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan homoksi tulla hormoniepätasapainonkin vuoksi.

Eli sulla on toisin sanoen tutkimustietoa, josta edes tiedeyhteisö ei tiedä mitään?

Vierailija
4/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan seksikin muussa kuin lapsentekotarkoituksessa vastoin luontoa, harrastatko itse?

Vierailija
5/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyvät ja läheiset välit sekä äitiini että isääni, kokemukseni miesten (tai siis yläasteikäisten poikien) kanssa seurustelusta ovat pelkästään positiivia mutta yhtäkkiä kiinnostus naisia kohtaan vain lisääntyi ja miehiä kohtaan laantui. Nyt olen n. 8 vuotta tuntenut pelkästään naisiin vetoa, henkisesti ja fyysisesti. En tiedä mikä tämän aiheutti mutta onnellinen olen enkä hetero tahtoisi ollakaan :D traumoista tuskin kuitenkaan on kyse, tai muoti-ilmiöstä. Miksi kukaan panisi tai seurustelisi jonkun kanssa muoti-ilmiön vuoksi?

Vierailija
6/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että murrosiän alkaessa (aikaisemmin) nuori istahtaa ajas ja miettii että hmmm, onko elämäni mennyt kuten ajattelin? Jos on, rupean heteroksi, jos ei, rupean homoksi. No niin, nyt kun olen valinnut suuntaukseni, päätän keneen ihastun.

Kyllä se mulla ainakin meni niin, että rakastuin palavasti yhteen söpöön poikaan eikä sitä edeltäynyt sitten niin minkäänlaisia pohdintoja seksuaalisesta suuntauksestani tai päätöksiä sen suhteen keneen ihastun ja keneen en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme