Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vietä joulua, pyhinä pesukone jyllää ja hion keittiön kalusteet rivarissa asun.

Vierailija
23.12.2011 |

Ja kellään ei ole nokan koputtamista,koska pyhänäkin saa tehdä remonttia välillä 07-22.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin hyvät naapurit.

Vierailija
2/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jouluna kotona. Joulu on mulle vaan pitkä tylsä viikonloppu, jolloin teen kaikki rästihommat ja remontit mitä ei arkena ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joo hyvin kiireistä töissä etkä ehdi hoitaa kotihommia kuin jouluna, tai sitten olet lapsellinen tai katkera tai kade niille, jotka viettävät joulua (yksin tai yhdessä muiden kanssa). Kaikista noista piirteistä on ajan mttaan eniten haittaa vain itsellesi.

Asumme 10 v vanhassa talossa ja täällä on sen luokan äänieristys, että emme tietäisi puuhistasi mitään.

Vierailija
4/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään arkena mitään. Pakko tehdä silloin kun bussit ei kulje ja kaupat on kiinni.

Muuten jää hommat tekemättä.

Ja mulla on siihen täysi oikeus, klo 07 ja 22 välillä saan tehdä asunnossani ihan mitä tahdon olipa joulu tai juhannus.

Vierailija
5/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tietenkään kukaan voi valittaa siitä, jos jouluna pesee pyykkiä tai astioita koneella? Miten se voisi häiritä ketään? Minä viime joulupäivänä jynssäsin vessan. Sehän on ihan yhtä hyvä päivä tehdä normaaleja askareita kuin mikä tahansa muu.:D

Vierailija
6/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesut ja imuroinnit yms. tavalliset kotihommat on nyt ainakin niin normaalijuttuja pyhistä riippumatta, että ei ole tullut koskaan mieleenikään, että niitä ei jonkun mielestä saisi tehdä. Meillä vietetään joulua, mutta kyllä mä silti ehdin ja haluan kotihommiakin tehdä.

Vierailija
7/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rauhassa. :) Tunnen moniakin, keille joulu on ihanaa aikaa ei sen juhlan takia vaan nimenomaan sen pysähtyneisyyden takia - saa rauhassa tehdä erinäisiä hommia.

Vierailija
8/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka naapuri porais seinää koko joulun, ei mulla joulu pilalle mene naapurista kuuluvista äänistä.Kukin viettäköön joulua kuinka tahtoo.

Onhan täällä monesti ollut niiden tiukkapipo-mammojen ketjuja kun naapuri on pessyt pyykkiä jouluna/pyhänä ja näin on av-mamman pyhät pilalla :D

Vierailija
9/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rauhassa. :) Tunnen moniakin, keille joulu on ihanaa aikaa ei sen juhlan takia vaan nimenomaan sen pysähtyneisyyden takia - saa rauhassa tehdä erinäisiä hommia.

Mä luin "Tunnen moniakin, keille joulu on ihanaa aikaa ei sen juhlan takia vaan nimenomaan sen päihtyneisyyden takia"... no, ehkä monille onkin :D

Vierailija
10/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kyseli, että mites PM:n joulu. Tais olla just siinä kohtaa hiomakoneostoksilla... =D

Vierailija
11/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ja tuo keittiön pöytäkalusteiden hiominen ollu listalla jo pitkään, mutta kun eläkeläinen ei arkena ehi, pakko tehdä pyhinä.

Vierailija
12/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomammaa, kun joudut hiomaan keittiökalusteita arjet ja pyhät. Me vähänkään normaalit höylätään ja porataan jouluna jotain ihan muuta.

Vierailija
13/13 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi-chatista hiomisseurakseni. Ehkä se osaa myös höylätä. Joku etäisukki, joka kaipaa jouluna vähän lohtua, vois tulla hioon nuo kalusteet ja palkan maksan sille luonnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme