Duudsonit ja Lajusen perhe, tekis mieli laittaa ls-ilmo
Jos yh-isän poika oirehtii koulussa niin mikä lääke siihen on kutsua Duudsonit näyttämään vielä enemmän esimerkkiä??
Noista lapsista molemmat oirehtii ja isä ei ole isä vaan kaveri ja lapsi mieleltään itsekin.
Ei hyvä, ei yhtään, hirveää katottavaa..
Kommentit (48)
Minkä ikäisiä te oikein olette? 15 v?
Minkä ikäisiä te oikein olette? 15 v?
Jos tässä joku oirehtii niin sinä itse, eli hankkiudu hoitoon ennen kuin traumatisoit lapsesikin tuolla vihamielisessä elämänasenteellasi. Olet kuin mikäkin gestapo, inhottava elämänasenne!
Lajusilla on kaunis koti ja rakastava isä. Ei täydellinen, kuten et sinäkään ole ap. Tiesitkö muuten, että Duudsonit on leikattu ja että se on tv-ohjelma ja, että tosi-tv-ohjelmakaan ei ole oikeasti totta vaan käsikirjoitettua viihdettä.
Surettaa Lajusen isän puolesta, varmaan hänelle tulee tosi kamala olo ja on kaikkensa antanut pojille, rakkaus paistoi läpi. Harva lapsi oikeasti kaipaa gestapo-rakkautta tai vihamielistä suhtautumista muihin ihmisiin. Sillä asenteella ei edes pärjää elämässä.
Sellaisenko perinnön haluat omille lapsillesi, että heistä tulee ls-ilmoja väsääviä, kyräileviä, vihaavia pikkupoliiseja, joista kukaan ei pidä? :(
Että kyllä on taas aivovapaalla mammoilla jakson jälkeen paaaaljon asiaa, ja ls-ilmoitusharkintaa varmasti pukkaa:D
mietin samaa itse :)
av- mammat kun niin täydellisiä (kyyliä)
Kysessä ei ole dokumentti, vaan käsikirjoitettu ohjelma.
Miksi katsotte Duudsoneita, kun ette sitä ymmärrä?
Katsokaa mielummin Pikku Kakkosta.
7v. poikani mielestä ihan kiva isä ja mieheni mielestä te olette bimboja ja katsotte ohjelmaa, että saatte olla taas ilkeitä.
Kaikkein kauheinta on jäykkis ja muita kyyttäävä äiti.
Pienten lasten äidit on niin järkkyjä, kun ne on niin väsyneitä ja purkaa sitten omaa voimattomuuttaan muihin.
Kyllä mää oon monta kertaa hakannukki
Vittu kun täällä jotku ovat niin urpoja. Tämä tosiaan on käsikirjoitettu ohjelma! Lastensuojeluilmoitus.. *reps* :D