Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle miks rumilla miehillä on poikkeuksetta kauniit naiset????

Vierailija
13.11.2005 |

Siis vaikka mies ei olisi edes rikas..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meidän suvussa.

Vierailija
2/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin todellinen poikkeus, eikä sääntö, mutta pistää vaan silmään enemmän, jos tosi rumalla on tosi kaunis puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko se siitä ettei kauniit naiset välttämättä sittenkään ole niin tyhjäpäisiä ja pinnallisia kuin kateelliset kanssasisaret epäilevät? :)

Oikeesti olen kuullut saman väitteen myös toisinpäin, että komeilla miehillä on aina varsinainen hirvitys rinnallaan. Tällainen ulkonäöltään epäsuhtainen pari vain pistää silmiin ja siksi tuntuu että heitä olisi jotenkin erityisen paljon...

Vierailija
4/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne naiset on sitte myös sisäisesti kauniita ja näkee miehissä muutakin kun ulkonäön.. sisäinen kauneus tekee ihmisestä aidosti rakastettavan ei pelkkä ulkonäkö

Vierailija
5/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeastaan aina olleet miehet vähemmän komeita, eikä yksikään niistä ole ollut rikaskaan. Johtunee osittain siitä, että usein me kauniit ihmiset olemme ihmissuhderiippuvaisia, eli emme juuri koskaan ole sinkkuina. Sitten seurustelee sen kanssa, joka ensimmäisenä tulee vastaan eikä oo aivan kammottava, eli siis on edes siedettävän näköinen. Eikä mulla riitä itsetuntoa tosi komeiden miesten pokaamiseen, vaikka nätti olenkin. Ja jotenkin, kun on kaunis, etsii seuraa vähemmän pinnallisista ihmisistä, eli yleensä niistä vähemmän komeista miehistä.

Vierailija
6/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi

Vierailija
7/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kuorta millä mahtailla. Eli jospa arvot ja aivot puhuvat puolestaan...

Vierailija
8/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeesti vitusti rahaa. Me kaikki emme välttämätä vaan näytä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan