Tuksut topplesseina Thaikuissa! (K-15 Kuva)
Kommentit (8)
Herttaisilta näyttivät yhdessä. Olen hoikka, mutta riippurinnoillani, näytän vielä kamalammalta kuin Tuksut.
kuten kuvasta näkyy. Kyllä joku Ahti-Hallberg kalpenee kateudesta noiden treenattujen vartaloiden edessä! Ei ihme, että Tuksua, hänen omien sanojensa perusteella, piirittävät kansainvälisten jet set -piirien multimiljardöörit!
Noilla naisilla on paljon ongelmia itsensä ja ympäristönsä kanssa. Ei kannata kadehtia.
Olispa sitä itse yhtä sinut itsensä kanssa, samanlainen pallero olen kuin Tuksut, mutta epävarmempi.
Mutta niin vaan yli 140 oli avannut tämänkin keskustelun - nähdäkseen Tuksun tissit...
Mutta niin vaan yli 140 oli avannut tämänkin keskustelun - nähdäkseen Tuksun tissit...
Go Tuksu ja tissit!
järkyttävämpää. Tuo kuva ei ollut mitenkään pahimmasta päästä, mitä noista naisista on ollut liikkeellä. No toiset nyt vain kuvittelevat liikaa itsestään, mutta se heille suotakoon :)
järkyttävämpää. Tuo kuva ei ollut mitenkään pahimmasta päästä, mitä noista naisista on ollut liikkeellä. No toiset nyt vain kuvittelevat liikaa itsestään, mutta se heille suotakoon :)
Hehän saavat huomiota mitä tahansa tekevätkin!
Olispa sitä itse yhtä sinut itsensä kanssa, samanlainen pallero olen kuin Tuksut, mutta epävarmempi.