Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksut topplesseina Thaikuissa! (K-15 Kuva)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa sitä itse yhtä sinut itsensä kanssa, samanlainen pallero olen kuin Tuksut, mutta epävarmempi.

Vierailija
2/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaisilta näyttivät yhdessä. Olen hoikka, mutta riippurinnoillani, näytän vielä kamalammalta kuin Tuksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kuvasta näkyy. Kyllä joku Ahti-Hallberg kalpenee kateudesta noiden treenattujen vartaloiden edessä! Ei ihme, että Tuksua, hänen omien sanojensa perusteella, piirittävät kansainvälisten jet set -piirien multimiljardöörit!

Vierailija
4/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla naisilla on paljon ongelmia itsensä ja ympäristönsä kanssa. Ei kannata kadehtia.

Olispa sitä itse yhtä sinut itsensä kanssa, samanlainen pallero olen kuin Tuksut, mutta epävarmempi.

Vierailija
5/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vaan yli 140 oli avannut tämänkin keskustelun - nähdäkseen Tuksun tissit...

Vierailija
6/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vaan yli 140 oli avannut tämänkin keskustelun - nähdäkseen Tuksun tissit...

Go Tuksu ja tissit!

Vierailija
7/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävämpää. Tuo kuva ei ollut mitenkään pahimmasta päästä, mitä noista naisista on ollut liikkeellä. No toiset nyt vain kuvittelevat liikaa itsestään, mutta se heille suotakoon :)

Vierailija
8/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävämpää. Tuo kuva ei ollut mitenkään pahimmasta päästä, mitä noista naisista on ollut liikkeellä. No toiset nyt vain kuvittelevat liikaa itsestään, mutta se heille suotakoon :)

Hehän saavat huomiota mitä tahansa tekevätkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän