Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin pieniä patteja rinnasta:/ Kokemuksia?

Vierailija
19.01.2012 |

Oikeassa rinnassa tuntuu herneenkokoisia aika selkeitä åatteja ainakin kolmessa kohtaa. Ovat jotkut aika arkojakin. Yksi on ihan nännipihassa kiinni, toinen melkein rintojen keskellä.

Kävin toisessa asiassa tänään tk-lääkärillä, joka laittoi lähetteen mammografiaan. Oli huonosti suomea puhuva eikä sanonut mitään, mitä se voisi olla.

kokemuksia vastaavasta??

suvussa ei ole rintasyöpää, olen 33v ja kolme lasta imettänyt, normaalipainoinen nainen. silti huolettaa:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia rintarauhasta. Mullakin toisessa on "patteja" mutta ihan normaalia kuulemma on(kävin mammografiassa, kun rupesi huolettamaan) mutta jos kovasti mietityttää niin ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin. Vastausen saa heti.

Vierailija
2/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä patteja rinnoissa. Olivat arkoja, jotkut kipeitäkin. Isompia kuin herneet. Kävin lääkärissä, lääkäri tutki kainalot myös ja laittoi lähetteen mammografiaan. Mitään ei rinnoissa kuitenkaan ollut, lääkäri sanoi että ihan luvallisen tuntuiset rinnat.:)

"se joka murehtii etukäteen, kärsii kahdesti" joten ota ihan rauhallisesti vielä.

Minulle sanoi tk-lääkäri jo silloin, että minun rintakudos on luonnostaan sellaisen myhkyräisen tuntuista, voihan olla sinun kohdalla sama homma.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuollainen herneen kokoinen patti, jota toisinaan aristaa ennen kuukautisia. Patti on ollut mulla niin kauan, kuin muistan (siis jostain murrosiästä asti) ja on ihan normaalia rintarauhasta. Gynekologit ovat ohjeistaneet, että jos patti alkaa kasvaa/olla kipeä muulloinkin, kuin ennen menkkoja, niin pitää hakeutua tutkittavaksi.

Mutta aina nuo patit kannattaa käydä heti tutkituttamassa!

Vierailija
4/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkärin kautta ensin ultraan, jossa rtg-lääkäri sanoi, että todennäköisesti ei mitään huolestuttavaa, mutta ohjasi mammografiaan. Siellä lisäksi vielä toinen ultra ja kaikki ok.

Älä murehdi turhaan (tiedän, hankalaa) vasta jos on syytä...

Vierailija
5/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kipeitä, varmaanki kystia tms. joihin neste kertyy. Nänneistä tulee nestettä jos puristaa aina vaan, vaikka synnytyksestä aikaa 12v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän