Suuri presidenttigallup: Kumpaa äänestät tokalla kierroksella: Saulia vai Pekkaa?
Kommentit (151)
En äänestä kapitalistia. Koskaan.
joka vaikuttaa ihanalta. Ja osaavalta.
Saavathan sopan mieleisekseen, en ole rikas enkä homokaan siis kiitos ei??
pedofiileista joten äänestän Saulia.
myös tällä kierroksella.
Ennakkoäänestän ulkomailla ja olen kerrankin ylpeä suomalaisuudestani!
Ihminen jolle homous on ihan tavallinen asia, eli tutuissa löytyy sekä homoja että heteroita, ei näe edes huomaa asiaa. On homofobikkojen panettelua että ihmiset äänestäisivät Haavistoa siksi että tämä on homo, kuka olisi niin typerä että tekee päätöksensä ehdokkaan seksuaalisen suuntatumisen mukaan?! Samaan tapaan kun ihminen joka elää eri väristen ihmisten joukossa ei enää näe "mustaa ja valkoista" vaan IHMISEN, samaan tapaan ne joiden lähipiiriin kuuluu sekä homoja että heteroita näkevät vain sen IHMISEN. Ja kannattaa muistaa, että joillekin nainen presidenttinä oli ihan käsittämätön asia, nyt ihan luonnollinen juttu. Ajat muuttuvat, nykyään moni alakoululainen ihmettelee voiko tosiaan mies olla presidentti (koska heidän koko ikänsä ajan on presedenttinä ollut nainen!).
Minä olen kyllä usean kuullut kertovan että äänestää Haavistoa nimenomaan tämän homouden takia. Haluavat kai näin näyttää "suvaitsevaisuutensa". Ja nyt ihan oikeasti, kuinka moni uskoo että vihreä hetero Haavisto olisi päässyt tähän?
Se on enää minulle ainoa vaihtoehto
ja samoin toisella kierroksella, jos sinne pääsee.
Heillä on liian samanlainen linja. Toivottavasti Paavo on toisella kierroksella, niin saadaan eroja ehdokkaiden välille.
ja jos Paavo ja Pekka toisella kierroksella, niin Pekkaa. Arvostan useimpia Pekan mielipiteitä, mutta en käsitä, miten tyhmän ihmisen täytyy olla, että ottaa tuollaisen puolison. Siinä syy, miksi Sauli saa ääneni lähtökohtaisesti.
Paavoa en äänestäisi ikimaailmassa. En mitään heistä mutta en ainakaan Väyrystä. Mies on kameleontti, huijari ja valehtelija. Se, että hän antaa itsestään älykkään kuvan nyt, on pelottavampaa kuin kaikki huijaukset aiemmin. Jos Paavosta tulee presidentti, pääsen sanomaan kaikille häntä äänestäneille alta aikayksikön, että mitä minä sanoin. Suomi on takuulla negatiivisssa otsikoissa alta aikayksikön, kun Paavo mesoaa maailman turuilla ja toreilla...
ja jatkan samalla linjalla, kun pääsee tokalle kierrokselle. Vihreätä en äänestä koskaan.
sivaria ja homppelia, jonka mielestä elinkautinen vankeusrangaistus on liian ankara rangaistus.
Saulille ääni.
Äänestäisin Haavistoa jo pelkästään sen takia, että Niinistö on vain median luoma iso kupla, ei substanssia nimeksikään, itsekin on tylsistynyt ja vastahakoinen. Kaikki lehdet on tehny jo pitkään vaalityötä Niinistön hyväksi eli se on saanu jo törkeän paljon ansaitsematonta positiivista julkisuutta ihan ilmaiseksi. Maikkarilla Sale oli eilen, kas kummaa juuri vaalien alla, peräti kahdessa ohjelmassa! Näiden lisäksi valheita levitetään älyttömän suuren vaalibudjetin avulla.
Ja nyt kun olen seurannut tätä keskustelua, niin jos Haavisto ei ole ykkönen kuten tällä palstalla on "äänestetty", tai edes kakkonen, niin LUPAAN että en enää ikinä näitä VIHREITÄ HUIJAREITA äänestä.
Ehdottomasti Pekkaa!!
Täällä perustelut:
http://siksipekka.fi