Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

plussaa testissä -> rakastelun loppu. Miten muilla?

13.11.2005 |

Mietin tässä vain kun siitä lähtien kun testi näytti plussaa ei olla miehen kanssa kertaakaan rakasteltu, nyt jo viikkoja siis 16.

Ymmärsin, että mieheni pelkää satuttavansa vauvaa, mutta vaikka ollaan asiasta puhuttu niin aloitteita hän ei tee.

Täytyy kyllä myöntää, että olen itse ollut myös aika passsiivinen kun tuo väsymys vaivaa (hemot laskivat taas alhaalle).

Vaikka muuten suhde on täynnä hellyyttä ja huomaavaisuutta, niin kuitenkin sitä kaipaisi että mies haluais myös rakastella mun kanssa ihan omasta aloitteestaan.

Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin luuli satuttavansa vauvaa naidessa, kun odotin esikoistani, mutta kerroin hänelle selkein sanoin, että niin ei käy ja toki kiljaisen jos kipeää tekee. Sen jälkeen vasta palasi miehen seksihalut. En suosittele seksitöntä liittoa. Jää helposti tavaksi ja katkeroittaa lopulta molemmat....

Vierailija
2/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdalla oli aika säälittävää koko seksi. Nyt neljäs muutti tilanteen. Hormonaaliset tekijät vaikuttavat, mutta suosittelen että puhutte auki tilanteen. Muuten musta mörripeikko nostaa päätään ja epäilyksille raivaa tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan oo miehen aloitteesta ollut hiljaista sänkypuolella, vaan alussa nimenomaan mun huonovointisuuden vuoksi. Mutta meillä neuvolassa th sanoi ihan suoraan silloin alussa miehellekin että seksi ei haittaa vauvaa, se ei satuta sitä eikä vauva voi siitä vahingoittua. Eihän se ymmärrä siitä yhtään mitään. :) Ja kun äidillä on hyvä olla, on vauvallakin hyvä olla. Luulenpa että meillä ainakin tuo neuvolassa asiasta puhuminen oli suuri tekijä sille, ettei mies edes miettinyt kertaakaan vauvan jotenkin vahingoittuvan asiasta. Nyt näin loppua kohti, viimeiset kolmisen kuukautta on olleet jopa yliaktiivista kummankin osalta makkarissa. :) Kannattaa siis vain yksinkertaisesti nostaa se kissa pöydälle siellä kotona ja sanoa miehelle, ettei missään nimessä kykene vahingoittamaan vauvaa. Nuo viikotkin on niin pieniä vielä, ettei vauva edes ole kamalan kookas ja liikkuva, että senkään puolesta häiritsisi sitä touhua. Mikään ei toisinaan ole parempi intojen sammuttaja kun vauva joka alkaa liikkumaan kesken tilanteen hyvin innokkaasti tai niinkun meillä, painaa päänsä niiin alas tuonne että vihloo ihan äärettömästi. Mutta puhu miehellesi... jos suhun ei satu, ja sulla on hyvä olla, on vauvallakin hyvä olla. :) Toivottavasti asiat siitä kirkastuu.. Ikävää jos koko raskaus aika menee selibaatissa, on sitten kovemmat kynnykset synnytyksen jälkeen aloittaa se elämä uudelleen. Tee sä aloite, älä odota että mies tekee.

Quarra ja tirriäinen rv36+4

Vierailija
4/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä kyllä olisi haluja, muttei minulla. Esikoisen odotusaikana rakasteltiin ehkä kaksi kertaa... nyt odotan toista rv 6+ eikä tuolla sängyssä ole muuta tehty kuin nukutti. Eipä kyllä nyt suuremmin olisi uskaltanutkaan ku mulla on ollut tuhruvuotoja. Mutta ei miun puolelta ole ollut halujakaan... saas nähdä nyt miten loppuraskauden aikana menee...jos siis pikkuinen pysyy massussa.

Meillä seksielämä palasi normaaliksi lapsen syntymän jälkeen ja suhdekkin on ollut onnellinen ja hyvä.

Vierailija
5/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, että miehellä saattaa olla olemattomat tiedot naisen anatomiasta ja raskaudesta ylipäätään??? Mies voi oikeasti luulla, että rakastelun aikana jotenkin oikeasti yltää kohtuun asti, että sperma on haitallista vauvalle, tulee keskenmeno jne. Hyvä voi olla ihan anatomisen kuvan esille ottaminen, ja siitä näyttää että vauva on siellä kaukana kohdussa kalvojen ja pussien suojissa, sinne ei yllä vaikka miehellä on millainen varustus kun kanava on välissä, eikä sperma ei ole niin jytyä tavaraa että sillä vauvalle vahinkoa saa. Monet miehet kun ovat nukkuneet biologian tunneilla..

Harvemmin kyse on henkisestä puolesta, että ei halua. Yleensä siellä on joku pelko takana. Kannattaa keskustella sekin puoli läpi, että selibaatti jatkuu usein viikkoja, joskus jopa kuukausia synnytyksen jälkeenkin johtuen vuodoista, repeämistä, väsymyksestä jne. Vauva voi myös sitoa aivan täysin, huutaa yöt ja muuta mukavaa, joten aikaa, intoa ja energiaa ei välttämättä ole synnytyksen jälkeenkään. Joten älkää nyt vielä tässä vaiheessa seksistä luopuko!!! Nyt lopussa on jo eri asia, kun maha on tiellä ja on kömpelö ja limakalvot rutikuivat ja vauva niin alhaalla että akti käy kipeää...

Puhukaapa asia halki poikki ja pinoon!!!

Kitty rv 39+3

Vierailija
6/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei uskalla rakastella, kun satuttaa muka vauvaa. Koko raskaudenaikana taitaa olla alle 5 kertaa. Viimeks sitten kun sain miehen suositeltua hommaan niin vauvan mokoma potkas sukukalleuksille, et nauruks meni sekin juttu .)

No jospa se raskauden j' lkeen taas muuttuis

Vierailija
7/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta on ollu...

kati--- rv 32+6

Vierailija
8/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia onkin todella itseänikin ärsyttävä, niin oli silti mukava lukea, etten ole ainoa tämän ongelman kanssa painiva!

Ihan ekoilla viikoilla olin itsekin hieman haluton koska oli niitä pelkoja mullakin. Sitten alkoi mulla aivan mahdoton halutusvaihe (noin rv 9 eteenpäin) mutta miestä ei vaan kiinnostanu vaikka kuinka yritin vakuutella, ettei touhuilusta vauvalle haittaa olisi ja että kertoisin kyllä, jos mua sattuisi. Harmitti aivan suunnattomasti koska tuollaisesta halutuksen määrästä oli ehtiny kulua pitempi aika!

No, nyt menossa rv 20 ja todellakin taitaa mahtua yhden käden sormiin rakastelukerrat koko raskauden aikana. Raskautta ennen mies oli mun haluihini verrattuna liiankin aktiivi mutta kyllä tää toinen äärilaita on melkein ärsyttävämpi! Ja nuokin kerrat on herran puolelta ollu sellasia " pussien tyhjennyksiä" että eipä siinä oo meikäläinen paljon muuta ehtiny ku vasta virittäytymään tunnelmaan... Huulta on pitäny purra, ettei sentään joka kerta miehen aikana itku oo tullu!

Miehen puolustukseksi voin sanoa vain sen, että ei tuo työn (yrittäjä) tuoma jumalaton kiire ja stressi ainakaan näissäkään asioissa auta... Mutta kuten hän on mulle ite joskus sanonut, niin nämä sänkyhommat ovat kuitenkin näitä aviollisia velvollisuuksia, jotka pitää hoitaa ja kuuluu avioliittoon vaikka ei nyt aina niin kauheasti haluttaisikaan niin silti toisen toiveet ja halut pitää muistaa ottaa huomioon... Ja tämän huomion puuttuminen vielä tässä muutenkin huomionhaluisessa tilassa ja näissä hormoonimylleryksissä, HUH-HUH!

Sitäkin olen miettinyt, että kuinkahan jumissa kaikki paikat on synnytyksessä, jos tätä menoa jatkuu loppuun saakka...

Toivon todella, että asian tila tästä muuttuisi, meille kaikille!

Hyvää odotusta!

Finnmar

Vierailija
9/11 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut asian suhteen aika vilkasta... miehet vaan harmillisen usein luulee satuttavansa maha-asukkia. Yhdyntä kuulemma vähentää ennenaikaisia supisteluja, maalaisjärjellä ajatellen niin kai se paikkansa pitää kun se rentouttaa! Nyt alkaa meillä jo olemaan maha tiellä ja se on asiaa vähän lievittänyt, mutta ei ole kylläkään tarvinnut puutteessa elää.

Pidät miehellesi luennon ja etsitte sellaisen asennon missä molemmilla on mikava olla...

tsemppiä!!

Hanna rv29+6

Vierailija
10/11 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina alkuraskaudesta ollut halut ihan nollissa, miehellä normaalit. Sitten keskirauskaudesta (paitsi tällä kertaa) on ollut sellainen pupuvaihe, jossa molempia on haluttanut. Minua on haluttanut ihan loppuun asti enemmän kuin normaalisti ja olen saanut mieheltä kinua ja rukoilla. Mutta sitä mukaan kun maha alkaa kasvaa ovat miehen halut laimenneet. Ei ole edes auttanut uhkalu synnytyksen jälkeisestä ainakin viiden viikon selibaatista. Imetysaikanakaan seksi ei minua niin kovin ole kiinnostanut. Sen kyllä allekirjoitan, että miehen tiedot naisen anatomiasta ovat aivan uskomattoman alkeelliset. Mitä lie tehnyt bilsan tunneilla.

t:mymlan 16 viikoa raskaana ja seksiä kolme kertaa....

Vierailija
11/11 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin alkuraskaudessa mua ei haluttanut ensimmäisen kolmanneksen aikana yhtään. Huono olo vaivasi,sekä muutenkin tietysti pelotti että jos menee kesken yms. Sekä mua ei kyllä haluttanut yhtään. Sitten puhuin asiasta avoimesti avokkini kanssa ja kerroin hänelle,että ei kyse ole siitä ettenkö enää häntä rakastaisi tms.

No tilanne laukesi sillä ja kun viikkoja tuli lisää, niin johan alkoi hormonit hyrräämään.

Nyt rakastellaan lähes päivittäin, jos mies on vaan töittensä puolesta kotona *punastuu*. Iso mahakaan ei tunnu miestä haittaavan, päinvastoin hänen mielestään se on seksikäs...sekä tietysti suurentuneet rinnat...Mulla nyt viikkoja 31+5. Pitänee ottaa kaikki ilo irti niin kauan kun vielä siihen pystyy *nauraa*

Mami