Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päässyt tavoitepainooni :)

Vierailija
19.01.2012 |

Enimmilläni olen painanut ~80 kg joskus yläasteella, sain laihdutettua ja viime vuodet ollut jotain 65 kg.

Tänään vaaka näytti 57!! Se on ollut se joku laskettu ns hyvän olon paino. Pituutta minulla on 163 cm.

Nyt kesään mennessä ehdin vielä kiinteyttää, ja vielä tekisi mieli muutama kilo pudottaa, johonkin 53-54 kiloon :) Tänä kesänä pääsen bikineissä rannalle!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidä huoli ettei pääse salakavalasti taas nousemaan! Minä olen nimittäin päässyt eläissäni montakin kertaa tavoitepainooni mutta jotenkin sitä taas ollaan tässä, painoindeksi noin 30, huoh.

Vierailija
2/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavoitepaino 75kg ja siihen on matkaa 25kg. :) Muutama on vasta lähtenyt, joten alussa olen vielä. Mut joku päivä tuo tavoite saavutetaan, se on varmaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan riskit takaisinlihomisesta, olen koko elämäni seurannut sairaanlloisen lihavan äitini jojolaihduttamista :(

Painoni on pudonnut melko huomaamattomasti, ilman sen kummempia yrityksiä. Olen vain omaksunut tapoja joita minulla ei ennen ollut. Aamupala, ateriakoot, karkkipäivä, riittävä uni ja max 4 tuntia syömisten välillä :) Hyötyliikuttua tule koirien kanssa 1-2 tuntia päivässä, välillä innostun uimaan tai jumppiin, mutta ne on tosi kausittaisi juttuja.

Tsemppiä kaikille! :)