Helsingin taksiautoilijoiden puheenjohtajan sovinistinen lausunto iltasanomissa järkyttää
"Olen Smartilla ajanut ja sen nokka laskee niin nopeasti, että etäisyyksiä voi olla vaikea arvioida. Ehkä se selittää jotain, en tiedä. Varsinkin monille naisille se tuntuu olevan vaikeaa".
Kommentit (12)
niin se on joko nainen tai vanha mies.
jos taksin perään ajaa 10 Smartia ja kaikissa on kuskina nainen, niin tuohan on ihan kokemukseen perustuvaa tietoa.
Turha tuollaisesta nyt mieltään on mennä pahoittamaan.
niin se on joko nainen tai vanha mies.
ja jos joku kaahailee, kiilailee, ajaa punaisia päin, unohtaa turvavälit niin se on nuori tai keski-ikäinen mies. luulevat olevansa jotain teiden valtiaita prkl.
naisena ainakin myönnän ensimmäisenä, ettei minulla ole samanlaista sulavuutta ja näppäryyttä auton käsittelyssä ja liikenteessä kuin useimmilla miespuolisilla tuttavillani.
ajan työkseni kuorma-autoa. Olen mielestäni hyvä ajamaan vaikka nainen olenkin :)
Veljeni on tosi tumpelo auton ratissa. En mielelläni istu hänen kyydissä :D
Mäkin tunnustan, että salaa haaveilen miespuolisten kavereiden autonkäsittely taidoista.
Itse olen kovin huono siinä ja siitä johtuen usein yltiövarovainen auton kanssa. Aloituksen pysäköinti voisi olla suoraan omaa käsialaa :D
ja osa naisista taas hyviä muttei poista tosiasiaa että miehet yleensä parempia autoilijoita.
ja osa naisista taas hyviä muttei poista tosiasiaa että miehet yleensä parempia autoilijoita.
niin miksi he ajavat enemmän vakavia onnettomuuksia suhteessa ajokilometreihin? Naiset ajavat pieniä peltikolareita, miehet tappajina kuolokolareita.
tätä koskaan kenellekkään kasvotusten tunnustaisi, niin olen minäkin sitä mieltä, että naiset ovat todellakin se heikompi sukupuoli liikenneasioissa. Minä mukaanlukien.
n 47
Tottahan tuo vain on, meillä aikoinaan autokoulun opettajakin sanoi että naisille on tavallista vaikeampaa etäisyyksien arvioiminen... Mistä sitten johtuu en tiedä.